1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599400 inlägg · 6212 ämnen

IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18
sargad: Ja jo men jag kände att det blev lite för pessimistiskt för att vara jag :-(.
Ber om ursäkt för det

mikenomad: Ska ni dejta? Spännande!
Måndagar är svåra för mig. Är jag frisk har vi träning men jag hör av mig om jag åker på magsjuka eller så :-)

mikenomad:

Bra, då hörs vi. Gärna via sms. Vill inte exponera min röst i onödan. Vore ju kult om detta blev av. Hur som helst får man ju se en match på plats igen...

Tydligen har Pikkarainens pojk börjat lira håkki.

vine.co/v/h3W9Ir7hWih

DJ Hemp: Självklart sms, vägrar prata i telefon nu för tiden om jag inte är absolut tvungen. Så jävla jobbigt...

mikenomad: Jag trodde det bara var kvinnor som smsa när de vill något!?!?

jå1: Det där är en jävligt märklig uppfattning....är det nåt kvinnor älskar så är det väl att snacka i telefon. Och raka motsatsen för en riktig karl. Själv hatar jag som sagt att tomsnacka i en lur utan tycker sms är det bästa som hänt mänskligheten sedan fan vet vad. Skriv vad du vill ha sagt och inget mer. Svara på det du vill eller skit i det...

mikenomad:

Ligger bara och sms:ar med diverse kvinnor hela kvällen. Blir lite less på att aldrig komma till sömns. Fan! Men nu fick du mina nummer igen. Det är bra med sms. Jag vill sällan höras. Fast jag jobbar med radio och hörs ändå. Ibland satan...

mikenomad:

Det är lugnt annars. Slarva bort numren du. Kan ta bussen jag. Är inte så noga med mig heller... Nej, fan heller! Åker från Trafikgatan jag, för fan... Kuken!

mikenomad: Märklig o märklig.. Jag känner mer än en kvinna som övertrasserar deras 3000 gratissms / månad.. De tycker nog om båda varianterna.

DJ Hemp: Aja...nu är de iaf nedtecknade...

jå1: Det gör de säkert, själv avskyr jag att prata i telefon som sagt och prisar sms när man kan höra av sig till nån och visa att man bryr sig utan att behöva prata med personen i fråga. Jag känner däremot ett bottenlöst hat mot såna som ringer upp för att svara på ett sms man skickat...

mikenomad: Ahh dejt på gång? Tyvärr blir det ingen match ikväll för min del. Ligger i 39 gr feber. Är så less.

« · 1607934