Bra, då hörs vi. Gärna via sms. Vill inte exponera min röst i onödan. Vore ju kult om detta blev av. Hur som helst får man ju se en match på plats igen...
jå1: Det där är en jävligt märklig uppfattning....är det nåt kvinnor älskar så är det väl att snacka i telefon. Och raka motsatsen för en riktig karl. Själv hatar jag som sagt att tomsnacka i en lur utan tycker sms är det bästa som hänt mänskligheten sedan fan vet vad. Skriv vad du vill ha sagt och inget mer. Svara på det du vill eller skit i det...
Ligger bara och sms:ar med diverse kvinnor hela kvällen. Blir lite less på att aldrig komma till sömns. Fan! Men nu fick du mina nummer igen. Det är bra med sms. Jag vill sällan höras. Fast jag jobbar med radio och hörs ändå. Ibland satan...
Det är lugnt annars. Slarva bort numren du. Kan ta bussen jag. Är inte så noga med mig heller... Nej, fan heller! Åker från Trafikgatan jag, för fan... Kuken!
jå1: Det gör de säkert, själv avskyr jag att prata i telefon som sagt och prisar sms när man kan höra av sig till nån och visa att man bryr sig utan att behöva prata med personen i fråga. Jag känner däremot ett bottenlöst hat mot såna som ringer upp för att svara på ett sms man skickat...
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)
Ber om ursäkt för det