DJ Hemp: hade med henne på Timrås seger mot hästen...
Hon är bara 2,5år än så produkten är inte riktigt het för henne ännu men vi ska börja åka grillor nu på vår kröken och hon uppskattade att klappa händer och vråla! Jag siktar mot att introducera fula ord mot de zebra klädda till nästa säsong.
Pär Hallin kom förbi och lobbade ut matchpucken efter att ha skakat tass med zebrorna det minnet håller vi liv i! Pucken har vi kvar i hennes hylla!
Bra av Pär att jobba aktivt för att hästens egendom inte stannar i himpa!
Hoppas att det gick bra med dottern! Jag har en som bor i Kalifornien. Hon har tagit avstånd i flera år nu. Jag fick henne dock att bli TIK-are innan det hände. Utan våld och allt. Fan heller! Genom att ta med ungar på matcher kan man så ett frö och därmed skapar man nya generationer Tikers. : )
Det handlade inte så mycket om TIK, det jag skrev mot slutet i går. Dumt att blanda in annat förstås, men ibland går vettet ut när annat går in. Vad jag var inne på var i alla fall livet som helhet, utan att jag går in på några detaljer.
Nu ska det kollas vad som kan vara på sporttapeten i dag då...
Jag kollade upp lite saker ni och resan skulle ha kostat runt 500 dit i klass 1 och 400 i klass två med ett byte och avresa kl 07:49 o på plats 12:07 i Oskarshamn och incheckning på Best Western Hotell och ett par goda dricka innan matchstart 16 o sen hemresa kl 13:30 o hemma 19:26! O priset blir 881 för resa o 950 för hotellet..
Jo, men visst VILL jag åka. Det handlar trots allt om en lördag. Kruxet är bara att jag, trist att behöva säga det men, har en riktig skitlön i nuläget. Och det känns som att detta skulle bli dyrt, jävligt dyrt.
Fast jag skrev ju det där mest på skämt. Ingen ska givetvis behöva betala för mig. Bättre då att lägga pengarna på något annat. : )
Förresten, jag kan rekommendera användning av bong. Lite bängligt till en början, men desto skönare effekt. Men det visste du väl redan.
RunarUp: samma här, om inget oförutsett händer. Så kommer det ännu 3 st från de småländska skogarna. Ser ut att bli fullt hus på bortastå snart :) får se till att skapa lite tryck dem här gången. Senast jag var i Oskarshamn var det knalltyst hos oss i bortastå. Vi får ju nästan se till att trycka upp tshirtar med våra nicks på så vi känner igen varandra med ;)
Jensen_12: Räkna med minst några minibussar från Timrå och garanterat några utsocknes TIK:are till, om matchen är det minsta viktig... Vi har ju stött på 4-5 rödvita när vi besökt Oskarshamn en vanlig vardag i serielunken;)
Hon är bara 2,5år än så produkten är inte riktigt het för henne ännu men vi ska börja åka grillor nu på vår kröken och hon uppskattade att klappa händer och vråla! Jag siktar mot att introducera fula ord mot de zebra klädda till nästa säsong.
Pär Hallin kom förbi och lobbade ut matchpucken efter att ha skakat tass med zebrorna det minnet håller vi liv i! Pucken har vi kvar i hennes hylla!
Bra av Pär att jobba aktivt för att hästens egendom inte stannar i himpa!
Redigerad kommentar