1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598453 inlägg · 6213 ämnen

Ingen resa till Gavlerinken?

Sv: Ingen resa till Gavlerinken?
Suuune: Nej varför det. Jag tycker det är roande å uppiggande att läsa om äktenskapets baksidor. Det måste ju upplysa dagens ungdom i god tid innan det verkligen trampar i klaveret :)

ernie eagle: Nu blir jag upprörd igen!
Vilka baksidor?

Kronblom: Det är bara skit med äktenskap. Var på ett bröllop i somras, 2 månader senare var det hela over and out!

ernie eagle: Dåliga vänner du har!

Kronblom: Absolut inte, bara olyckliga omständigheter =(

Kronblom: Vi kan ta diskussionen i våran gb istället. Där är inget ämne för obetydligt för att diskuteras och uppskattas.

Tycker att det är hög tid att fimpa den här diskussionen nu!
Alternativt flytta den någonstans där den passar bättre...

Selina: Fan vad griniga vi är ikväll då´rå. Ta dig en redig grogg vetja eller korka en vinare istället. Det här är ju skitkul tycker jag...hahaha

ernie eagle: Äh vafan tror att jag river av en match i nhl2005 istället

ernie eagle: Inte det minsta grinig...inte mer än vanligt i alla fall.;-)
Trådar som har varit betydligt mer hockeyrelaterade än denna har blivit totalraderade tidigare..

Kronblom: Gör du det. Synd bara att du avviker när det börjar bli riktigt riktigt roligt...hahaha

Jag säger bara - LYCKA TILL!!!

Selina: I morgonbitti skall du se att hela tråden är puts väck alternativt söndermodererad när bränslet är slut efter kvällens bravader ute i folkvimlet och baksmällan är någorlunda tillrättalagd.

Vis av erfarenhet!

Kronblom: haha jag är bäst på NHL så du bara vet :) vinner alltid mot allt och alla...men kan tillägga det att Tjobba här på HS är äckligt grym som mig han med :D

« · 449972