Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
kulltorp:
JO det är bra fart å personligen lite överraskad.
JanneH: här är hela hans tippning
Kort fråga till den som vet.
Har precis skaffat cmore sports via webben.
Fixar appen att 'Casta' bilden till en chromecast el Smart TV?
El_loco: Mats Wennerholm på Sportbladet har lite andra tankar än Mjörnberg!
Placering 2014/15: 10
Kommentar: Jag riskerar väl att bli idiotförklarad genom att ha Timrå så högt upp. Ekonomiskt kaos, rekordungt lag. Men här går jag på ren magkänsla. Avslutade säsongen väldigt starkt i fjol, trots alla problem. Jag tror den trenden kan fortsätta.
Ännu mer tändvätska:
14. Timrå
Det ser för ungt och orutinerat ut. Det finns mycket talang att kräma ur det här laget, men målvaktssidan ser för svag ut och bredden saknas. Det kommer naturligtvis att bli väldigt tight, men det kan bli en riktigt tuff vinter för Timrå.
Att vi ska komma sist finns fan inte på kartan.
Sputnik: Jag vill bara passa på att önska lycka till i vinter!
Jag har några gånger genom åren svurit åt Timrå och rimligen har jag väl skrivit ett par elaka saker i affekt, men jag håller verkligen på Timrå (och Löven) i årets allsvenska.
Jag hoppas och tror att ni har bättre lag än de flesta förståsigpåare gissar och jag hoppas att ni dessutom visar det i vinter. I matchen mot Modo var det ett riktigt bra tempo och visst har Modo väsentligt fler med spetskompetens som fällde avgörande, men kan ni driva upp det tempot i vinter så borde det fan gå att ta sig till minst kvalserien.
Så kör hårt, kära länsrivaler!
Per HApps:
Hur många är ni som reser till Leksand ikväll?
kulltorp:
Ett av de bästa supportrarna, har en bra orginisation på läktaren.