Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
SMÅLAND:
Tänker också tillbaka.
Detta var fullständigt fantastiskt. Mer dramatiskt blir det inte.
Vilket slut! Vilken stämning i hallen!
Får rysningar och gåshud varje gång jag ser det.
Måtte vi någongång få uppleva något liknade igen!
DJ Hemp:Ahaa, är det Er vi ska tacka alltså?
Menar du Horava's fina klackning av pucken i en vid,hög båge o in i mål? Det var ett konstmål! Betydligt vackrare än den där snipp-målerskan, som sa sig åkt på stryk uppe i Umeå..
Herminator: Du är förlåten :-).
Jag har själv jinxat sönder en match. Nu var det till och med en repris så då förstår ni ju själva hur in i helsike stark kraft det är hos den här Jinxen egentligen hahaha
Redigerad kommentar
Noterade just att Björklöven inte bevärdigats en plats i AS här på Hockeysnack, ligger under Övriga, medan Tingsryd klassas som AS. NätMobbing?
O Elitserien? Heter det inte SHL?
webmasters, AVGÅ! :-)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mikenomad: De är inte fula men mycket fulare än ifjol. Men de är hur som helst snyggast i AS.
Ja snyggast i Sverige faktiskt.
Synd att matchen jinxades sönder igår. HS var rena lyckopillret hela eftermiddagen. Låt detta bli en dyrköpt läxa
mikenomad:
Ruttröjorna var rena jävla Armanikostymen jämfört med årets ställ.
Redigerad kommentar
Så här besviken var det läääääängesen jag var när det kommer till idrott. Det är så mycket könsord som bubblar upp, men jag tar det lugnt och kallt och loggar ut igen för att leverera ett avgrundsvrål på balkongen.
Minns det där. Då hade vi 2-1 i matcher och så nära en final kom vi inte riktigt någon annan säsong. Med Challe som tränare och allt...