Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
erathoo:
mål i ars¤¤¤""# sista minuten har väl hänt ca 85 gånger sista 3-4 åren
3-2 till Mora just nu ( mitten av andra ) En tavla av Ohre , enligt radiosporten.
Men det känns konstigt att byta målvakt efter 'bara' 3 insläppta .
Redigerad kommentar
jå1:
samma här ..... en av matcherna fungerade otroligt nog både första och andra perioden
GurraG:
Hockeyallsvenskanplay bör inte sälja mer matcher i år .......
Bragd-Birger:
jag köper iaf inte fler matcher för 99 kr . Dom kan ju ta en titt på Viaplay och sen fundera på hur mkt dom själva ska ta betalt .
T T:
Hade gärna sett matchen , men eftersom det är HA play som ska ' visa ' den så är det ju bara att glömma det
El Maco: Ja just ja, hade glömt VIKs svanesång i kvalserien 2000.
DJ Hemp: Modern tid...tja subjektiv uppfattning 25-30 år
Annars minns man på 80talet att lag som då trillade ur elitserien var hiskeligt överlägsna i de då uppdelade ettorna. Dels var skillnaden betydligt större förr mellan nivå ett och nivå två samtidigt som det var lättare på dem tiden att behålla väldigt många i stommen. Klubbkänslan var större och antal gloryhunters färre och betydligt mindre summor pengar i omlopp.
El Maco:
Västerås glömde jag visst i hastigheten. Ja, det var väl mer eller mindre vi, Timrå IK, som spelade ner både VIK (2000) och AIK (2002) från Elitserien via Kvalserien till deras respektive konkurser.
På senare år kom sedan Leksand och spelade ner oss till vårt konkurshot, för mot Örebro vill jag minnas att vi gjorde bra resultat i jämförelse.
Nu är det dock Leksand själva som simmar omkring därnere i SHL:s bajsvatten...
Modano:
du brukar ju ha fel , så det går nog bra de här