Jåkkinen: Precis! Tack vare att vi åker skridskor och har precision i passningsspelet. Jag tycker det verkar som om vi har kemi i kedjorna. Kanske att Wedin borde få en lekkamrat som också är målfarlig så att någon annan kan få lucka när han får två ryggsäckar.
roger_sundsvall: Skapligt "nyförvärv" vi fått sen JP kommit tillbaks! Även om det är hans första poäng så kan man ju inte annat än att älska hans intensiva spel.
Woody Jokinen: Fan. Blomberg hade förtjänat ett mål. Många spelar lysande i kväll. Bort med slarvet nu bara i tredje. Linköpings backar är känsliga för stress och är ga ska stillastående när vi åker skridskor.
TimraStockholm: De måste vara jobbigare att vara fan till ngt av dom lagen som förväntas ligga i topp varje år med topp prestationer som fansen kräver!!
Jag vet inte om jag är helt hockeyblind, men jag tycker att Palmberg har vuxit för varje match, fortsätter den utvecklingen kommer han att vara outstanding i mars.😀
TIK-Lund: Pergärt vackert mål. Den PP-formationen går inte av för hackor!! Jag älskar der jag ser. Nu spelar vi som i början av säsongen: aggressivitet, intensitet, snabba omställningar och en fantastiskt målvaktsspel. Det är vår melodi.
Det har varit mycket negativt snack på slutet (med all rätt). Men nu har vi 5 av 6 matcher på hemmais med start ikväll med klassikermötet mot Brynäs. Nu måste vi supportar sluta upp och ge allt dessa hemmatcher. Tar vi 4 segrar av ... | Läs mer