tjobba: Sanningen är nog att det är en massa sexfingrade Skellefteåfans som höjer publiksiffran. Det är ju ”säsongens viktigaste match” enl PravdaNorran och jag håller tummar och tår för att ni lägger fanskapet på rygg och skickar hem eleändet utan poäng. Missta mig ej för ett Timråfan, nej jag håller på alla lag som möter Mordor från Schtaaaaan och en Skellefteåförlust ikväll skulle glädja mig oerhört :)
Herminator: Dom där fansen från saik är väl ett bevis på att syskon inte ska göra (de där)!! Dom kallas väl för sixfingers? Vi hoppas på att grabbarna är taggade idag!!!
Olli Nomadinen : Kommer aldrig att förlåta "fansen" till Pissfläck AIK det dom gjorde Jonte Hedström när han nobbade dem och skrev på för 3 år hos oss. Ett pack med nollor är de, hela skiten. De ska faan inte gnälla på någonting här nere hos oss! FORZA TIMRÅ IK ♥️⚪♥️⚪♥️
Ikväll känns det som att vi har lättast match av dom 3 lagen i botten. Må vi vinna och ta 3 dyngsköna poäng och må Örebro och Mora förlora med minst 40 - 0 så målskillnaden i tabellen går vår väg.
Öndulat: Är dom ens i närheten så pantade som genierna i Skellefteåboken här på HS så håll er undan. Lätt de mest intelligensbefriade vraken på internet.
Jåkkinen: Viktig match idag. Håller tummar och tår för er. Hoppas ni slipper pungspearingar och ansiktspetningar från fulspelarna. Ögon i nacken är det som gäller.
Jocke Lindström är otroligt frustrerad, vilket gör att han spelar ännu fulare än vanligt. Sitt frikort hos domarna har han kvar så se till att punktmarkera honom och skrik på varenda idiotsak han gör så kanske dom ser något eller han lugnar ner sig.
SAIK-supportrarna har alltid varit trevliga och drivande i frågor främjande supporterkultur som det känns, inget fel med det. Men denna "bur" känns mest som ett överspelat hysteri mycket tack vare mrmadhawks skriverier i samspel med bilden på gallret som satt där först, som inte var estetiskt tilltalande, visst, men det hela känns fortfarande som en storm i ett vattenglas. Eller är man partisk?
Sputnik: Kan inte annat än att hålla med. Att man efter så här lång tid av att inga klagomål framkommit från något annat lag ändå väljer att skjuta sig i foten och betala mer och riskera att bli avhysta om man står upp och skymmer sikten för övrig sittande publik så go for it.