Uddan: Mmm...det är mycket man vill här i världen...tyvärr kan varken du eller jag eller nån annan härinne påskynda ngt. Men som sagt, spelar ju ingen roll, det är klart lik f-bannat! ;-)
mikenomad: Jojo men den grabben är juh lite små lurig han!! Jo men skulle kännas så bra om han vart klar!! Spelar ingen roll om vi väntar tills danföre elitserien börjar.. Vill ha de klart nu! =)
Uddan: Lille vän...verkar som om du är dåligt frustrerad. Har du inte lärt dig det där om att "den som väntar på nåt gott...etc"? Gör som jag, andas lugnt, luta dig tillbaka och lita till fullo på vårat egna, självutnämnda orakel (Ambroo). T.om. jag har funnit frid och faktiskt insett att han i praktiken ÄR klar. Trots att allt formellt inte till 100% är i hamn...
Uddan: Exakt varför måste det var klart innan måndagen? Det spelar väl ingen roll om han skriver på om en minut, 1 dag, 1 vecka eller vid säsongstarten? Huvudsaken är väl att han signar.
Captain Crash: Å här en länk som alltså säger raka motsatsen till det jag tidigare skrev. Man har inte full koll, det är ju klart. Verkar ju dessvärre inte vara klart over there, lite oroligt dessutom att även huvudpersonen själv är bekymrad över det...
Basen: Om jag har förstått saken rätt så är allt löst med NHL. Anledningen till att Jonte inte satt sin kråka på ett kontrakt ännu är helt enkelt den, att han är upptagen med spel med Icebreakers f.n. Det är alltså med största sannolikhet helt och definitivt klart till veckan!
Varför inte göra en ny maskeradresa nu i vinter ??. Jag minns att vi hade ruskigt kul sist emot.. (gissar) SSK. Ni vet, då Sjöstedt var utklädd till Zeb Macahan och dåvarande ordförande Jimmy Uhlin till den idag bioaktuella Stålmannen. Åh inte för att förglömma att vår dåvarande klackledare gick på match som broder Tuck.
Detta var en riktigt rolig och minnesvärd resa som jag mer än gärna upplever igen.
Per HApps: Mediakuben anländer v.34 och ska monteras under den veckan. Kjell-Åke är den som är ansvarig för hela den biten och kommer även hålla i de saker som visas på den. Du kan ju skicka ditt förslag till honom så kan han nog hjälpa dig vidare annars.
Baker: Ja och inte blev han mer "känd" genom dagens insats, men det tar som bekant tid för att ställa om från liten till stor rink. Jag förväntar mig mycket av honom framöver och när man ser till hans statistik från de senaste säsongerna så ska han kunna producera en hel del poäng.