1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606538 inlägg · 6213 ämnen
« · 736044 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
mikenomad: Det är aldrig klart förrän en spelare gör sina första skridskoskär för sin nya klubb. Säger bara Olausson...

mikenomad: hehe mm men ändå lixom..skulle juh va så skönt å veta att han ha skrivit på....

Uddan: Mmm...det är mycket man vill här i världen...tyvärr kan varken du eller jag eller nån annan härinne påskynda ngt. Men som sagt, spelar ju ingen roll, det är klart lik f-bannat! ;-)

Ambroo: haha tok!!! =)

mikenomad: Det är bra, sprid budskapet!;-)

mikenomad: Jojo men den grabben är juh lite små lurig han!! Jo men skulle kännas så bra om han vart klar!! Spelar ingen roll om vi väntar tills danföre elitserien börjar..
Vill ha de klart nu! =)

Uddan: Lille vän...verkar som om du är dåligt frustrerad. Har du inte lärt dig det där om att "den som väntar på nåt gott...etc"? Gör som jag, andas lugnt, luta dig tillbaka och lita till fullo på vårat egna, självutnämnda orakel (Ambroo). T.om. jag har funnit frid och faktiskt insett att han i praktiken ÄR klar. Trots att allt formellt inte till 100% är i hamn...

Ambroo: mm så sant grannen men ändå!!

Uddan: Oavsett om han skriver i dag, i morgon eller på tisdag så kommer han iaf att skriva på i slutändan...

Uddan: Vill och vill. Huvudsaken är att han kommer. När får ju komma i andra hand.

Dragan 2k: Vill att ska va klart juh!!!!!!!!!!!!!!!!

Uddan: Exakt varför måste det var klart innan måndagen? Det spelar väl ingen roll om han skriver på om en minut, 1 dag, 1 vecka eller vid säsongstarten? Huvudsaken är väl att han signar.

pettsson: mm innan månda måste de juh va klart.. =)

Uddan: Jo, man kan tycka det. Men det dröjer nog bara nån dag nu...

pettsson: Men va sitter de i då!! De är väl ba å skicka dom!!

mikenomad: Enligt Källa i styrelsen så är det papper från NHL som vi väntar på.

Captain Crash: Å här en länk som alltså säger raka motsatsen till det jag tidigare skrev. Man har inte full koll, det är ju klart. Verkar ju dessvärre inte vara klart over there, lite oroligt dessutom att även huvudpersonen själv är bekymrad över det...

actionleif: Jag tänkte precis likadant när jag läste artikeln! Kan man kontakta den som tvingade honom ner i vikt för konsultation?

Captain Crash: " Han har bland annat tvingats att byta telefonnummer och gått ner i vikt." undrar vilken elaking som tvingat honom att gå ner i vikt..

Basen: De är juh de vi alla väntar på!!

mikenomad: Den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge.

Blir skönt när det blir offisiellt på Timrås hemsida.

Fet-Ecke: Ja men dom lär juh ha träffas redan och gått igenom va som gäller..Som sagt de är väl bara namnteckningen som fattas!!

Uddan: Vet inte om det är helt korrekt förfarande att skriva kontrakt per korrenspondans?! Brukligt är väl att träffas!

mikenomad: Man kan juh hoppas på att de är där de sitter..Men sen så må juh de finnas en fax där han befinner sig just nu!!!

Basen: Om jag har förstått saken rätt så är allt löst med NHL. Anledningen till att Jonte inte satt sin kråka på ett kontrakt ännu är helt enkelt den, att han är upptagen med spel med Icebreakers f.n. Det är alltså med största sannolikhet helt och definitivt klart till veckan!

mikenomad: hehe ja lite =)

pettsson: Varför ger NHL inte klartecken då ?

Vi kan vänta till ca 15 september.

Basen: Återigen, NHL.

Uddan: Hade det inte varit någe problem från Anahaims sida hade papperen kommit för länge sen.

Tycker vinklingen på rubriken i länken intill känns lite märklig med tanke på att det är TIK:s forum vi befinner oss i....

Basen: Ja ganska stor skillnad tycker ja själv då!!

Uddan: Vad är det för skillnad på ryssar och amerikaner då ?

Uddan: Vad händer på måndag då?

Basen: JO men de va juh ryssarna som satt å höll i papperena då!!!

Uddan: Tänker bara på hur lång tid det tog med Pavel Rosas övergång ifjol.

pettsson: Innan måndan måste de juh va klart :)

Basen: Ja men de kan juh ej ta så lång tid!!

Basen: Det är ju inte Anaheim som vi väntar på utan NHL. Men om nån dag så har NHl sagt sitt och då är det fritt fram.

Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Till SK:

Varför inte göra en ny maskeradresa nu i vinter ??. Jag minns att vi hade ruskigt kul sist emot.. (gissar) SSK. Ni vet, då Sjöstedt var utklädd till Zeb Macahan och dåvarande ordförande Jimmy Uhlin till den idag bioaktuella Stålmannen. Åh inte för att förglömma att vår dåvarande klackledare gick på match som broder Tuck.

Detta var en riktigt rolig och minnesvärd resa som jag mer än gärna upplever igen.

Uddan: Jonte kan inte skriva på innan alla papper kommer från Anahaim och det kan ta tid det.

Sv: Händer nåt i Arenan?
Per HApps: Mediakuben anländer v.34 och ska monteras under den veckan. Kjell-Åke är den som är ansvarig för hela den biten och kommer även hålla i de saker som visas på den. Du kan ju skicka ditt förslag till honom så kan han nog hjälpa dig vidare annars.

Skriver Jonte på idag?

Sv: Timrå mot MoDo i Kramfors 10/8
Baker: Det som slog mig mest var orgien av orginal. Hur kan kan samla så många legendarer på samma plats??? MER HOCKEY I KRAMFORS!!

...och Jonte gjorde mål igår - detta ser lovande ut!

Baker: Ja och inte blev han mer "känd" genom dagens insats, men det tar som bekant tid för att ställa om från liten till stor rink. Jag förväntar mig mycket av honom framöver och när man ser till hans statistik från de senaste säsongerna så ska han kunna producera en hel del poäng.

Ambroo: Okey, tack för det.
Är lite osäker på den killen eftersom han är ett okänt kort, åtminstone för mig...

Baker: Relativt osynlig, varken bu eller bä... Stabil!

Ambroo: Hur skötte sig Kokko?

Bo Bly: Dessutom är han redan nu för bra för S-vall och framförallt alldeles för bra för KIF.

« · 736044 · »