1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606882 inlägg · 6214 ämnen
« · 737157 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: Är de inte lite svårt att bevisa att man håller en hel säsong då om man inte får chansen...:)

Lär ju vara en aning bättre för ekonomin med en junior i fjärdefemman istället för en senior.

Laken: Fast en junior kommer säkerligen inte att å in och vara en "obehaglig" typ och åka och "kötta" och använda sin fysik - såsom Wennerberg hade gjort och så som Kristoffersson kommer att göra.
Kristoffersson är en riktigt obehaglig djävel - fy vad jag tyckte illa om honom när vi mötte Jurkyrkogården i kvarten för två år sedan...en sådan spelare som man älskar att ha i sitt eget lag.

Sv: Äntligen...Jonte är klar!
Fet-Ecke: En högt uppsatt granne!

Laken: Juniorer kan lyftas upp ändå om det är tillräckligt bra. Österholm står väl närmast på tur. Han har sett klart piggast ut å fräschast bland de unga. Men jag vill bredda truppen.

Laken: Precis som Nubben uttryckte det häromdan så behöver vi 12 seniorer i truppen då vi kommer att drabbas av fler skador. Juniorerna får finna sig i att "vicka" så länge de inte bevisar att de har det som krävs för att spela en hel säsong.

Uddan: Vem sade det?

Hörde nu att Jonte är klar..

Kan väl mycket väl bli så att de kommer en junior och ersätter Wennerberg nu när Jonte är klar eller vad tror ni ?

Tyckte att Österholm visade mot Modo att han mycket väl är värd en plats i en fjärdelina,så varför inte testa?

Laken: Tror inte vi har nån röst gentemot Nubben utan vi måste lita på att de spelare som kontrakteras är kollade ur varje tänkbar synvinkel. Sen har väl Kenta lite att säga till om åxå och han kanske har mer info som vi inte vet om Kristffersson - men vad vet jag...

MMM

ernie eagle m.fl. Nu när Wennerberg är skadad varför inte satsa på en egen junior?
Jag tycker det är sorgligt om vi tar hit någon halvdan spelare utifrån för att spela i en tredje eller fjärde femma, våga satsa på våran egen FRAMTID istället!

Kristoffersson - Nej tack!
Nylander - Nej tack!
Soling - Absolut inte!

Chippen: Du tydligen väl lite du om lagsammanhållning. Det är ett av skälen till att Timrå varit så framgångsrik under 2000-talet. Problembarn har vi haft tillräckligt ändåinom föreningen så det räcker och blir över för oss båda.

Dallas: Ja tack, mycket gärna... ;-)

-Gurra-: Det är ganska bra för en rookie att komma med såna här fina nyheter. Sedan tycker jag inte att det är givande att sitta och skriva en massa skitinlägg om ingenting. Jag återkommer då jag har något av vikt att skriva om och att det finns någon substans i det jag skriver.

Paddan: Ojojoj... Hoho Dallas?!

Dallas: Om han nu vart klar imorrse varför vänta till kl 16 med att gå ut me då?

Dallas: Hur vet du det ??

Ambroo: Hmm, Soling får sparken från LHC och TIK kallar till presskonferens. Sammanträffande?

Dream Team: Självklart är det Timrå som har kallat till presskonferens. Man kan väl inte gå ut med en sån här nyhet i förväg, man kallar väl till presskonferens först. Jonte blev klar i morse.

Ambroo: "Erfarenhet: 3. Rookie". Säger väl allt ;-)

Men det är klart.... Vi kan ju alltid hoppas.

Marcus: Sitter du också på info? Förutom det som florerar här då?

Det är säkert bara någon knark och/eller sexskandal de måste gå ut med.
Det är ju liksom i ropet nu dårå.

Nä, allvarligt. Det är nog bara en presentation av årets matchdräkt och ny huvudsponsor.

Nu börjar det hetta till. Fan vad härligt! Välkommen Jonte!

Stenkarn: Jaja... Huvudsaken är att budskapet går fram.

Fet-Ecke: Där ser man... Ja då får man väl gå på det då och jag skulle tro att det är Jonte det rör sig om isf.

Chippen: Tro får du göra, så länge jag vet;-)

Fet-Ecke: Hoppas de är Jonte då!

Ambroo: Ok, men du framförde det som en direkt uppmaning.

Ambroo: Presskonferans idag kl.16.00. Fick reda på det av en oberoende källa innan jag kunde läsa det här så det stämmer nog! Om det sedan är Hedström eller någon annan vet jag inte. (Peter Nylander kanske!)

Ambroo: Personligtn tror jag att ni vet väldigt lite båda två..:-P

Dallas: Var nånstans är det man kallar till presskonferens kl. 16.00, menar du? Skulle det vara Timrå IK som gjorde det, ja, för det borde det väl vara, så borde man väl ha gått ut med det vid det här laget nu, tycker du inte?

Dallas: Tss... Jo men det VET jag också, men inte när det blir definitivt....

Dallas: Sant men ändå.. Men vill ha lite mer kött på benen innan ja tror att han skriver på just idag kl 16. Men som sagt ja hoppas du har rätt.

Ambroo: JAG VET ATT HAN ÄR KLAR.

Uddan: Han har inte tränat med laget, han har tränat ensam.

ernie eagle: Ett av skälen till Soling fått sparken från BIF och LHC är hans jekla skador.

Tja, så länge spelarna kan umgås PÅ planen så är jag nöjd. Om de sedan hatar varandra så fort de fått av sig utrustning så, jaha? Det är väl vuxna människor det handlar om. Red ut problemen eller låt det vara.

Stenkarn: Det var mer som en hypotes...

Ambroo: Jo precis Mandy kommer att saknas när/om de börjar gå tungt.
Men skoj att dom har införskaffat sig en mediakub ju.

Men frågan är vilket lag nu han kommer att hamna i? Skulle vara bäst om han spelar nån annanstans än i Sverige! =)

Dallas: Jo men bara för att han tränar me dem så är han inte klar..
Han tränade igår åxå.Men inte va han klar då inte. Men hoppas gör man juh att han är/blir..

Ambroo: Mediakuben är väl ändå en långsiktig satsning som inte kan sättas mot Mandervilles vara eller icke vara i Timrå?

Dallas: Prata ur mössan karl! Vad är det som talar för att det sker just idag?

Uddan: Källan jag har lämnar jag naturligtvis inte ut. Men Jonte tränar nog med laget i eftermiddag.

Uddan: Känns fördjävligt om man ska behöva se Mandy på andra sidan i vinter. Som jag ser det så är Manderville den enda förlusten och det kommer att märkas mer än man tror. Kom igen nu Thomas Johansson, häng undan mediakuben och lägg slant på nåt som verkligen tillför klubben! Jag kan garantera att Manderville inte vill annat än att spela här den kommande säsongen och det måste ses som ytterst märkligt om klubben i sig inte försöker göra allt för att lösa det.

Dallas: Källa?

Äntligen...Jonte är klar!
Presskonferens, kl. 16.00 i dag.

htikare: Ja precis han låter lite hetare än Soling i nu läget!

MorganaLefaey: Låter inte så bra om man har rent mjöl i påsen...
Så jag tippar på Peter Nylander i tik i stället men vi får se.

MorganaLefaey: hehe ja du ser juh där..Å en sån ska vi ta hit.. Nej du tack...

MorganaLefaey: Tydligen så var det inte så det gick till. Utan han krockade, försvann och anmälde sig själv dagen efter.

ernie eagle: Visst var det när han spelade i brynäs han krockade med bilen. Smet därifrån och satte sig hemma och bändsöp för han var så skakad efter krocken. Allt enligt egen utsago typ.

ernie eagle: hehe jo men han är en köttare.. Jo men drömma kan man göra lite. Men som sagt Jonte kommer i första hand.

Uddan: Ungt å hungrigt Udd, ungt å hungrigt för fan! Bäst-före-datumet har passerat på Domi och dessutom skulle han säkerligen begära en överlön i Timrå.

« · 737157 · »