1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606539 inlägg · 6213 ämnen
« · 764793 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
RoW: Ja, bra intervju. Undra just när Timrå ska ta efter HV (och andra es-klubbar) när det gäller att utnyttja hemsidan och dess kapacitet lite mer. HV-tv var ju ett utmärkt sätt att låta supportrarna få ta större del av HV och dess organisation. Timrå - härma!

Kerstin_k: Smaken är som baken tu delad och tur är väl det. Jag har nog inte så höga krav i fallet i Wikegård och är nog rätt partisk i min analys vad beträffar den mannen.

Upphöj honom till ett helgon vetja. Tänker satungen Wikegård med den korpsvarta blicken som bara ens stackars mor kan älska med glorian ovanpå huvudet.

Ser framför mig denna makabra syn. En elak illbating i en alldeles för liten kropp som är bister, kinkig och förbannad mtillsammans med ett påklistrat ansikte. Vilken syn för gudarna.

Fan tro´t om inte karln blivit religiös på äldre dar också. Såg hans lista, jag säger bara det - SÅ NI HANS LISTA??!!??

Hallå allesammans - FOTBOLLSLANDSLAGET!!! På en lista signerad Wikegård. Har han blitt skvatt galen mån tro eller slog frugan en stekpanna hårt i huvudet på honom innan han for hemifrån till studion för sändning.

Jag måste gnugga ögonen igen. FOTBOLLSLANDSLAGET! Är det sant?

Minns vad det var som gjorde Wikegård riktigt förbannad i intervju jag gjorde med honom?

Just det - fotbollsfjollor! Med kroppsutsmyckningar och örhängen som inte gör sitt jobb.

Vad har hänt Niklas? Inte kan väl din totala pendling i denna heta potatis enkom bero på oljestickan ifrån Söderhamn. Domkraften och sågverket Petter Hansson - eller?

Jag är förundrad och förvånad.

Ann: Tillomed en felstavning gör mej glad idag....ÄR....:))))

Vad underbart lätt det känns att vakna sådana här mornar:))
Solen skiner fast det regnar typ..
Bullarna i ugnen har väll aldrig blivit så vackra o goda trots att dom kanske stått inne liiite för länge...
Nu kör vi mot nya mål o nya poäng...Vi leder serien med 7(!) poäng...Underbart ...fantastiskt underbart...

TIMRÅ IK ÅR DOM BÄSTA....Hela tiden i alla tider...

Gidde: Visst är det en grej för Anrell .. även om man förstår vad han menar :)

Gidde: Gjorde Larsson och Nyberg några byten ?

FM:

Hehe, jag tänkte samma sak när jag hörde det där uttalandet :)

Ann: Timrå med på hans lista och så Strålman - Det hade väl blivit TIMRÅ IK teve av det hela...jo kan hålla med om det. Men det kommer flera härliga Timråmatcher som ska kommenteras.

Skön eftermatchintervju med Kenta på HV:s webbplats. Klicka på Länkar till vänster (längst ner under Innehåll) och välj HV (naturligtvis).

Han är allt bra skön Strålman...(Ang. varför han hade Brian Leetch som idol)

"Han var ju inte så storväxt och ja var ju heller inte så stor när jag var liten...."

Undra just om han platsar hos Anrell på Söndag :)

Kapten Lindow: Haha, det där inlägget borde kunna bli till en banderoll! ;)

Norden_AN: Det går inte att ansöka till någon liga längre dom är stängda

ernie eagle: Tja, åsikterna går i sär. Mig personligen gav det nada och då hade jag också betänkt att Wikegård inte är en journalist innan jag såg det. Rent generellt tycker jag att han har ett skönt sätt i tv-rutan. Men just det här föll mig inte alls på tungan. Så är det.

Kerstin_k: Tycker reportaget var störtskönt. Ta det för vad det är. Wikegård är ingen journalist. Utan en frilansande hockeyexpert, tyckare, föreläsare och f.d. elithockeytränare.

stoff: Välj Hockeykväll 9/10. Det verkar fungera, gör det för mig i alla fall.

stoff: eh....samma som jag länkade till dej...

Ann: vad heter vidion du tittar på ?

Kerstin_k: nä va ju inte precis nåt man jublade åt att få se...

stoff: ingen aning för mej funkar det iallafall...

stoff: Förmodligen är det fel på svt's server eller hanteringen av datat från matchen, nått i den stilen lär det säkerligen vara. För mig funkade det inte alls, du får ju se ett mål i alla fall :)

Ann: vidion därifrån avbrits direkt efter 1,a målet vad är fel :S?

Ann: Jag gillar också Wikegård. Men hans reportage från Djurgården kändes mer som en dokumentering av Wikegårds återbesök, alltså inget av journalistiskt värde. Han tyckte säkert att det var jätteroligt att strutsa runt där och surra med gamla bekanta, själv hade jag ingen större behållning av reportaget.

Jean1: Någon som vet om A. Larsson spelade några byten idag??

Kerstin_k: Jag gillar ju egentligen Wikegård men hade ju som sagt väntat mej liiite mera iallafall...precis som du säger..någon liten kommentar om hur starkt det var att vända kunde dom ha gett..

Kerstin_k: Är det någon som har länken till Wikegårds blogg?

Sju poäng....vi leder med SJU poäng....
Jösses, när ska man vakna?
Jag älskar Jonte!
Låt mig drömma vidare nu!

Ann: Istället för en ordentlig analys, eller åtminstone en ynka kommentar om det starka i att Timrå vände matchen och gjorde 5 mål i sista perioden, fick vi ju ett ypperligt inslag om Djurgården. Njaeee, Wikegård ska hålla sig i studion och på nätet - där gör han sig bäst.

Håller med, hade väntat mig mer

SaraS: Mmm håller med dej fullkomligt...lite blekt av dom liksom...

Ann: Men det var ju så lite kommentarer på Hockeykväll. Jag vet inte vad jag hade hoppats på, men LIITE uppmärksamhet kan man väl tycka att en sån dundervändning kunde fått...

stoff: HÄr kan du se hockeykväll med intervjuer samt alla mål...

nån som vet vart man kan se en liten snutt av matchen idag?

SaraS: Äsch, man försöker.

Bragd-Birger: Du kan då få ihop det fint med urin och poesi. :-)

En kväll som denna är man grymt imponerad av TIK Power. Fan, här var man på god väg att inkassera andra raka torsken - och så pytsar vi fem gånger om i tredje perren och krossar allt motstånd! Dessutom i KD-helvetet Jönköpings skrytbygge Kinnarp, där vi normalt brukar ha svårt. Jaji, detta ser helt klart ut som ett helt annat Timrå IK jämfört med föregående olyckssäsong! Det här kan fan i mig räcka långt - mycket långt - eller?!

JimmyH: Nordkorea utför provsprängningar av kärnvapen, AGERA NUBBEN!

Småskön match. Få kisstänk på sig i två perioder, för att urinera tebaks med fulla spjäll i tredje. Ibland är Timrå mer synonymt med poesi än något annat.
Skönt också att magkänslan inte svikit mig. Det tar vi med oss till nästa match.
Slutligen: bara jag som har bilden av en ömsom gråtande, ömsom skrattande SMÅLAND mitt i gula fläcken? Viktorian till trots, lämnar han mig inte snart somnar jag aldrig.

Jag gillar extra mycket att vi är så undrerepresenterade i poängligan. Jonte ensam och först på sjätte plats, trots att tabellen leds med sju poäng. Det känns grymt stabilt, som Alban hade sagt.

Vilka gjorde målen och assisten i kvällens match?

LingaN: Jo, Asplund får säkert sin chans skulle jag tro. Men precis, finns ingen anledning att ändra på ett vinnande lag, och tycker inte att man ska ställa Asplund i mål för att man tycker synd om honom eller någontig sådant..

LingaN: För ett eller några år sen vet jag att Tikarna hade en egen liga men jag frågade om det fanns en sån förut men fick till svar "Norrligan".

TimråKlubban: Man skall ändå aldrig ändra på ett vinnade lag och jag tycker Backlund kan fortsätta stå tillsvidare eftersom det har gått så bra nu men någon match i framtiden borde Johan Asplund få chansen.

JimmyH: Den här vändningen skulle vi ha haft i Lördags. Det skulle ha varit en grym upplevelse

Norden_AN: Inte för att jag har någon stor koll på Dream Team men går det inte att starta en liga för tikarna? Det skulle väl ha varit roligt? Jag funderar på att köpa mig ett eget lag på Dream Team men tror jag skall dela på ett med en kompis.

Norden_AN: Jag vet inte, de kanske stänger alla ligor nu?

LingaN: Finns ingen anledning att byta målis nu, Backlund är helt outstanding.

JimmyH: Tänkte ansöka till Norrligan men den går inte? Den är stängd. När kan man ansöka igen?

Norden_AN: Ja skandal att de ännu inte fått fram några poäng. Agera Nubben!

« · 764793 · »