1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606924 inlägg · 6212 ämnen
« · 781967 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Efterlysning.
FreddanVF: Ja jag är väldigt ohyfsad som pratar i mun på andra.... :)

Dream Team och FreddanVF:
Det där var väldigt roligt :D

piff: vände borta mot HV 2-0 till 2-5... hoppas på en repris :)

piff: Det stämmer. HV hade ju ledningen med 2-0 nere i Jönköping innan vi hittade rätt med allt i den sista perioden och gjorde 5-0.

Dream Team:
Timrå brukar väl vända sina matcher.. om de inte dragit ifrån på en gång :)

FreddanVF: Det lät som det till en början. Det lät dock som HV jobbade hårt  framför Timråkassen och att detta orsakade målchansen.

Dream Team: Slumpmål?...hmmm kämpa på Tim..rå

Ännu ett slumpmål till 0-2.

Jobba Timrå!

Sv: Timrå IK - HV 71 2006-11-04
HV verkar starkare det blir en tuff uppgift 0-2 nu god natt

Lemmy: Hallin, vilken skön snubbe han är..;)

Dream Team: Typiskt att jämtin skulle mål, jag har en förhoppning varje match att nån skall "läxa" upp barnrumpan jämtin ala wernblom.

lungan: Kom igen nu TImråååå!!!  KÄMPA TIMRÅ!!! Inge fler HVmål nu!

0-1, Jämtin.

Ambroo: Intressant med Hallin vid kommentarorsmicken. Eller i expertrollen i vilket fall. Lite insidefakta har vi redan bjudits på.

Kämpa Timrå!

Ja från en match man vart match hjälte i till en annan super match den mellan Timrå och HV71. Denna match har potensial att bli en riktig guldklimp via webbradion som man kommer att lyssna på de närmaste timmarna.

Att vi kommer gå runt på tre kedjor tror jag bara är bra vi kommer få ett bra tempo och förhoppningsvis köra sönder HV71.

Det är ca 30 minuter kvar, och jag känner ett visst hopp inom mig, dock så är man ju i ett glädjerus redan nu när man avgjord 57 sek från slutet med 7-6 bollen....

Bragd-Birger: Tror att det blir grissvårt i dag. Krävs att alla ger sitt yttersta.

Hoppas på en välgenomförd match och bra hockey. Kämpa nu Timrå!

Jean1: Ja ho värkar juh onekliggen välldigt snel:-)

Intressant med tre femmor. Det vanliga segerreceptet - avgöra i tredje när rullandet gjort motståndarna möra - är alltså föga troligt. Likaså en urladdning liknande den senast lagen möttes.
Men, i en enstaka match kan nog en numerär toppning ge positiv effekt. Högre tempo, mer intensitet, mer tid för samtliga aktörer.

Men nog fan blir HV en tuff nöt att knäcka. Dom är, sett över dom senaste 8-9 omgångarna, seriens klart bästa lag. Nu kan vi knappast räkna med hjälp i form av Langkow i målet heller.

Så: vinner Timrå idag är det jävligt starkt gjort. Torskar man är det irro. Men inte mycket mer än så.

Frella: Med tanke på att J20 har match mot LHF borta idag så var väl det ingen överraskning, men jag hade räknat med Alexander Larsson från bobbarna... Nåväl, en första line med Jonte-Hahl-Warg ser iaf spännande ut och sen får vi väl se hur mycket man orkar med 3 femmor. Det bästa vore ju att ha 3-0 efter ungefär 8:01...

ernie eagle: KLOCKRENT på min ära. Sannerligen KLOCKRENT !!!

Vad kan bättre lämpa sig än att ta "E,E's" motto och göra om den till något slags kampordspråk inför dagens drabbning. Skador eller inte,

"Det kan inte gå sämre än åt h-e och gör de det så har man haft jävligt kul på vägen fram".

Låtom oss alla ta oss an HV med léenden, kämparglöd, offensiv anda, roliga fantasifyllda uppspel samt för övrigt ett "sjuh-----tes" gott humör.

Maka Eder där uppe i korvkön. Här kommer motståndarlaget. :-)

Ingen Hallin och ingen Pärssinen i dagens match. Verkar inte ha med någon junis heller utan man kör på 3 femmor med robban som extraspelare.

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Sittplatser kvar:
Slutsålt

Knylan: Lunkan? Haha känns som att en av legenderna i Söråkers a-lag i fotboll varit i farten :D

ernie eagle: Nu skall jag på matchen. Ses vi i baren? Wiskyen tog slut och alla fruntimmer har övergivit mig. Är detta slutet? Eller som den gode Ingemar hade sagt. "Ge mig åtminstone en halva me pusch". Då, bröder o systrar, kan man acceptera att hoppet inte riktigt är ute än".

RTS: Dagens negotips II: 1-3

Dagens negotips 1-4

Ambroo: Va gulligt!!! Vicken rar tjej!

[Fredag 2006-11-03 20:11
Från: Ida , s-vall]

pratarn: Mitt motto det lyder: "Det är aldrig försent att bryta mönstret" eller "Det kan inte gå sämre än åt h-e och gör de det så har man haft jävligt kulö på vägen fram".

JAAAAAAAA där satt den!

pratarn:

Du syns varje match i min tubkikare.

General_Moisio: Grattis Generalen! Lite gråare, lite visare, lite bättre, lite äldre och ett steg närmare pensionering :)

någon som vet vart man hittar timrås internapoängliga?

tjobba: gick ju bra förra matchen när pärssinen blev skadad =)

Åke the Myth: ...HA,HA,Ha,ha,ha... Det där var ju skitkul ju

Själv lyder mitt eget motto, "höras men inte synas" ;-)

General_Moisio: Tyvärr blir det nog förlust idag. Utan Pärssinen och Hallin ikväll kan det bli väl tufft. Tar emot men, HV-TIK 2-3

Knylan: Vissa personer fastnar inte på bild, andra gör sig inte bra på bild. Själv tillhör jag bägge sorterna.

Knylan:
Och tragiskt.

Ambroo: Jag tyckte det här var rätt roligt också:

"Fredag 2006-11-03 22:04
Från: "Lunkan" , Söråker

Måste fråga ? Vad har Michael Berggren (fotografen) emot Pär Styyf igentligen inte en enda bild på Pär från någon av hemma matcherna i år. Enligt min åsikt så är Pär en av de nyttigaste backarna Vi har i laget.
Följ Pär en match så ser Ni vilken igel han är, där i man mot man spelet så har Timrå ingen bättre. Vad har Pär gjort Dig Michael eftersom han inte får vara med på dina bilder? Hälsn. från en som inte bara tittar i målprotokollet."

Sv: Vad tycks?
Ambroo:
det skulla vara roligt om inte fbk kom med

Ja bara måsste ha tag i dena flikka som skrev de här på tikare.se!

Fredag 2006-11-03 20:11
Från: Ida , s-vall

"ni är as bra, men jag tkr att Anton Jonathan Regin Robban och Warg är ju snyggast. Och Johan Backlund borde komma ut med en kund vagn elr dansa lr nått sånt som Adam Swoboda gjorde men jag tkr att Grodan som jag kallar honom iaf men att han ska vara kvar i tik för han kom alltid ut och gjorde något roligt efter en vinst men det är ju bra att Johan står i tik som att han är jätte duktig. Jag undrade bara en sak om ni skulle träffa nån av Anton Jonte Regin Robban Warg vad skulle ni sagt då jag skulle blivit galen och sagt att dom är snygg men om ni nu skulle träffa dom säg då att jag är jävligt kär i dom hahaha men skojja men hälsa dom att jag gillar dom otroligt mkt!"

Sv: Vad tycks?
Kvällstidning som "avslöjar"; www.expressen.se/index.jsp?a=740060

Sv: Souverni till bra pris.
Per HApps: Jo visst skicka en till ingermar, höll på TIK på den gamla goda tiden..

Kerstin_k: Inte till vilket pris som helst inga mer skador nu.För många skador nu får vi sota för i slutänden då det sliter mer på dom är hela nu.En förlust är inte så himla farligt just nu i mina ögon.Bara det inte blir en genomklappning utan en hedersam uddamåls fölust kan jag leva med.Men det är klart när matchen börjar så sitter jag vid datorn med knutna nävar och hejjar på timrå och hoppas på det bästa att vårat älskade timrå vinner.

JimmyH: Eller kolla med Nisse som var bussvärd på den bussen

-Gurra-: Ring Ceris Resor.

fighter: Inte hemma! Sviten hemma måste försvaras till varje pris.
Men visst, jag håller med dig. Känns som en svår match på förhand. Det gäller att Timrå kör på som vanligt och att de skadade spelarna inte saknas allt för mycket. Någon som vet vem/vilka som ersätter Pärssinen och Hallin om dom inte spelar? Österholm? Larsson? Några andra namn?

General_Moisio: Grattis hoppas du får en trevlig födelsedag meden timråvinst.Men jag tror det blir svårt jag är väldigt nöjd om vi kan ta en pinne.Jag tänker på alla skador och att hv är i en jävla bra form.Men dom kan ju inte vinna jämt. idag är en bra dag att bryta deras svit.Men som sagt jag tror det blir svårt.Men vafaan vi har råd med en förlust.

Sv: Souverni till bra pris.
Med tanke på att Ingemar Stenmark är en Timråsupporter, borde man då inte skicka en av SK's nyframtagna mössor och skicka iväg en till just Stenis?

Kickan:
Ser att du loggat ut och det är ett gott tecken. Nu kommer det väl att dröja minst en vecka innan du irrar dig in hit igen med ett försök att sprida osämja bland oss i dina ögon vanheliga.

Dream Team: Amen broder !

Kickan: "Nu använder ni radering som vapen eftersom ni inte förmår att bemöta det som skrivs på diverse plank eller inse att alla inte är *piiiip*."

Nu var det väl du själv som bara för ett litet tag sen påtalade just moderering och radering av inlägg i din egen gästbok för att få tyst på en diskussion som gällde mötet Timrå-Luleå, och som du uppfattade som "anti Luleå". På tal om framtoning så verkar du ha hittat rätt. Grattis.

« · 781967 · »