Alla vill väl vara vän med dig? :) Jag sa att diskussion var patetisk....och det är den verkligen. Sedan kan du sluta tycka synd om dig själv så förbannat...
mikenomad: Man behöver inte alls brinna för samma saker som jag. Men man kan åtminstone RESPEKTERA mig. Jag blir ju utskrattad t ex för att jag gillar dansbandsmusik. Skrattar jag ut folk som gillar hårdrock, opera, jazz, reggae kanske?
ernie eagle: "Man behöver inte nedvärdera andras åsikter eller klanka ner på andra grupperingar eller minoriteter bara för att man är av en annan uppfattning själv"
Men du har rätt att häva ur dig vad skit som helst när som helst? Lugna ner dig nu. Det är ingen som nedvärderat här inte.
ernie eagle: Du blir heligt förbannad på alla som inte brinner exakt lika mycket eller för exakt samma saker som dig. Pratet om nedvärdering bör du lämna därhän...kasta sten i glashus du vet...
actionleif: Ja vart är egentligen Rolle Westin, Pekka, Bosse, Mackan, Matte Näslund, Tommy Sjödin, Olle Åhman, Eje Lindström, Kjell Dahlin, Gatan, Peter Andersson, Bröderna Pettersson, Bert-Ola, Henke Sandström, Sören Boström, Matti Pauna, Finn Lundström, Christer Sehlstedt och Janne Kock?! För att nämna några menar jag...
ernie eagle: Finns många fler än just Mackan som blivit bortglömd om vi nu ska se till det historiska .. och frågan angående om du skulle ha tröjor var enbart för att du verkar så nego mot tröjorna .. självklart får du köpa dina tröjor
tycker nog oxo att detta tjaffs borde kunna ta slut iom att tröjorna är tryckta .. är det någon som vill ha en tröja som mackan är med på så kan väl den personen ex. Ernie ta fram en sådan tröja själv då?
Så mycket svårare kan det inte vara. tycker vi kan sätta P nu
73Sjöbba: Det är synd och nästan skam att säga det, men Kryckan var minst 1 år för gammal ifjol. Han var helt enkelt kass... Han har aldrig varit någon speedkula, men han var iaf snabb i tanken och i händerna, vilket han inte visade något av under förra säsongen... Det var lika pinsamt att se honom som att se Bosse Ahl undet hans inhopp, tack och lov så stannade det vid en match för honom då han och omgivningen förstod hans begränsningar.
Dream Team: "tänk Valeri Krykov. Inget ont om gamle "Kryckan", men inte gjorde han sig själv rättvisa under den tid han var i laget inte."
Inte vet jag hur många matcher du såg förra säsongen, men nog kan jag tycka att Valeri var en av dom bättre i laget tillsammans med Manderville. Dom sista matcherna innan han la av så gick det lite sämre, kan ju bero på svårt att vara fokuserad när han saknade sina barn och fru
-Gurra-: Jag drömt? Nähä du. Jag minns den kvällen så tydligt. Och det finns vittnesuppgifter på att du var lyrisk och salig. Inte för att Mackan lämnade klubben. Utan för vad han hade åstadkommit.
Visst är jag en dagdrömmare som skenar iväg ibland. Men i det här fallet är jag tämligen säker på min sak.
ernie eagle: Det behöver inte ha med kult att göra bara för att man hyllar någon för vad han/hon gör. Inte enligt mig iaf.
Så du menar att jag skulle falla i tårar så fort en spelare lämnar klubben ??. Visst var det tråkigt att Mackan försvann, men jag var knappast gråtfärdig. Det måste du ha drömt Sjöstedt lilla.
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.