1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606164 inlägg · 6213 ämnen
« · 748463 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Vilken låt?
Knylan: Det enda sanna ledmotivet/Den enda sanna kampsången i två ärtiga liveversioner;

www.youtube.com/watch?v=3ZdVtlKclHA

www.youtube.com/watch?v=q3jmvXgO76Y

andyo: Jag tycker om att ljuga. I själva verket är det väl Hermes Houseband eller något sånt där trallvänligt böös.

Knylan: Vafan! Jag gick ju nästan på den där! ;)

TheOneNOnly: Tom Waits - Kommienezuspadt.

Vilken låt?
Någon som kan titeln på den låt som ljuder när timrå brukar göra mål??

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
MorganaLefaey: En ren isnpektion inför bortamötet mot MoDo i Swedbank Arena 17 Oktober.

ernie eagle: Man laddar liksom upp på Hotell Statt i Skellefteå för att få den där "hemmakänslan" att infinna sig :)

Sen åker man runt runt runt med bussen runt om i kommunen och så får Jonte agera vägvisare och guide. Sedan åker bagarn ut på isen och gör en spegelvänd Beliavsky även kallad karusellen och Per Hallin bujder upp till vals när kör rondellen och så stänker Pärssinen in puckarna ;-)

MorganaLefaey:
Timrås B-juniorer har spelat mot Modo B-juniorer ikväll

MorganaLefaey:

Dom ville väl beundra nya arenan ;-)

ernie eagle: Problemet är väl att Arken där vi jobbar på för fullt just nu ligger vid gästhamnen och bussen kom från nya arenans håll och körde bort förbi för att komma ut mot rondellen. Där de iofs kan välja att köra norrut. Men då var de en aning vilse innan.

MorganaLefaey: Förmodligen spelarbussen på väg norrut till Skellefteå för genrep imorgon kväll 19.00.

Har timrå vart ute på resa idag? Stog och tog mig en kaffe utanför arken nyss och då for en buss förbi med ett antal kepsprydda personer och fram på bussen lyste texten Timrå IK.

Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
4EVER: det här har inte med ämnet att göra.Men om det är några tappra timråsupp.som ska upp till skelefte imorgon så håll utkik efter den eminenta herre som ska stå i skellefteåklacken iklädd timråtröja.Allt enl. egen utsago i jonteaffären.Men det kanske gällde första seriematchen jag vet inte.Men isåfall får ni göra det då.Hade gärna åkt upp själv men det är lite långt från göteborg.GO TIMRÅ GO!

htikare:

Tack! Ser fram emot att se TIK också i hallen igen!

Lycka till i vinter!

SAIK

4EVER: Ni kommer å darra som ni gjort tidigare..

4EVER: Menar Du drag från springor o hål i väggarna då?? ..allvarligt talat så ser vi tikare (de flesta tror jag) fram emot att få åka upp till er på matcher o tycker det är bra att Ni gick upp!
Nu har ni ju fått eran nye"King" också o ni lär stanna kvar i elitserien..

Uddan:

Du menar att vi skulle ta stryk av Tälje och Leksand i en ev. kvalserie med den trupp vi har idag!?

Du verkar ju ha dödskoll på läget! :D

SAIK

Bo Bly:

Nää, det är väl de extra tunna, va? Har väl ni patent på! :)

Vi kör med OB! Tar väl mer än 4-5 gånger sin egen vikt!? :)

SAIK ALWAYS AND

4EVER: Pratar om Timrå-Modo ja!!! Sen så kommer ni åka ur ES. å harva i allsvenskan igen.

4EVER: Saik always ultra är det eran supporterklubb?

Uddan:

En sak du inte behöver oroa dig över är draget i ladan! har vi lyckats upprätthålla ett vida känt drag i ladan trots 16 års harvande utanför ES så tror jag inte det blir några större problem i år heller!

Välkomna upp!!

SAIK ALWAYS and...

Sv: GO TIMRÅ GO
ståpäls:

Oroa er inte grabbar! Ni behöver inte åka upp, spara pengarna till något kul istället! "Hyllningarna" av Jonte lär höras ända ner till er ändå! ;)

SAIK

Ambroo: Kul o höra..Känns välbalancerade femmor när det gäller fysisk styrka o förväntade poäng o målgörare. Sundh verkar fysiskt stark o är nog ett bra komplement till Regin plus att båda är tekniska..
Svenssson - Nillson fungerade ju bra tillsammans under SCA-cupen då med J.A o nu istället med fartfyllde Warg i mitten ..

Inte slutsålt än..Måste ju bli slutsålt så de blir lite drag där.. :)

ståpäls: vilken tid är de?

Är det någon som ska upp och lyssna till hyllningarna av Jonte i morgon?

Ambroo: Ser ju kanon ut..Hoppas dom leverara åxå.. :)

Var och lunchade på hallen idag och det känns verkligen att det börjar dra ihop sig. Så här såg femmorna ut på dagens träning (givetvis med Backlund och Asplund i målen...);

Lotvonen - Strålman
Hedström - Hahl - Pärssinen

Kokko - Styf
Svensson - Warg - Nilsson

Koskinen - Lindström
Hallin - Andersson - Carlsson

Svedberg - Moe
Sundh - Regin - Nylander

Noterbart är att man tränade en hel del pp och således då även bp... Man nötte dock inte med några renodlade pp/bp-uppställningar utan man rullade på samtiliga formationer.

Bo Bly: Håller nog med i mycket om din indelning även om jag tror på några justeringar.

Bo Bly: Det där skriver jag helt klart under på!

Ambroo: Jag delar in ES i 4 grupper. 1:Färjestad,Linköping och Hv.
2:Frölunda,Timrå och Luleå. 3:Brynäs,Malmö och Modo. 4:Djurgården,
Mora och Skellefteå.

Ambroo: Experttipsen har skilt sig en hel del åt i år. Serien känns öppnare än på bra länge, vilket är roligt!

Ambroo: Känns crazy att ha en massa "experter" som tippar Timrå högt i serien. Man är ju inte bortskämd med sådanna förväntningar på Timrå, även om vi gått bra ett par säsonger.

Tror nog, bland annat, att både Modo och Luleå hamnar lite högre än vad Wikegård tippar. Fler saker som jag inte riktigt tycker stämmer, men av vidskepliga skäl håller jag tand för tunga ;)

Sv: Hovetresan!
Ribbo: Varför inte kolla det med reseansvarige i suppklubben? Enligt uppgift så har han/de bokat upp över 500 platser.

Ribbo: Kolla med Ticnet. Sektion A6-A7 är för bortasupportrar. Ticnet vet vilka platser som är "blockade" i dessa sektioner för alla platser är inte det.

På vilken sektion kommer TIK klacken stå? Tänkte boka lite biljetter, vill ju inte sitta alltför långt ifrån klacken.. ;)

Ambroo: Nej, det var dagens sanning det.

Dream Team: Icke, men kan man bli annat än kär i den mannen?

Ambroo: Finns väl knappt ord för att beskriva det ;-)

Ambroo: "Sjödin tuggar bara toy han"

Dream Team: Haha Han är fördjävla osnygg;-)

Ambroo: Inte direkt Pekka Langers tandrad hos Jonte inte.. ;-)

tjobba: Nu föll man på målsnöret hehe

tjobba: "Sjödin tuggar bara toy han"

Kapten Lindow: Haha=) Men det var Hedström iallafall..

"Sjödin tuggar bara toy"

tjobba: Är det inte Svedberg då?

Jonte Hedström i TV4-sporten strax? Någon spelare som valde bort NHL skulle iallafall vara med!

Kapten Lindow:

Att han tippar Färjestad i Final är ju för att han är FBK : are, visste väl att karl`n va missbildad =)

mattias - 74: rökt? nä du han tar dem intravenöst

« · 748463 · »