1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606650 inlägg · 6214 ämnen
« · 758904 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hovetresan!
Red Rocker: Låter farligt att släppa lös 500 tikare i Sthlm tycker jag :)

Ring mig när du är nere då så sluter vi upp.

Madde: Ska du konkurrera ut SK genom att ha egen försäljning?

Hur som helst undrar jag om vi kommer slussas ut till hovet direkt vid kl 10.36 när tåget anländer eller släpps vi av på centralen för fria aktiviteter? Det är ju ändå 4 timmar och 24 minuter till match om vi kommer fram enligt tidsplan.

Sv: GO TIMRÅ GO
mok: Ikväll blir det stryk för eran del. Antingen vid full tid eller efter overtime.

Nu jävlar är det slut på barnleken :) VF är i ruggiig gungning. Nu tar vi er. Och kom ihåg att örnen är helig för indianerna ;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2006-09-30
Någon som vet om det finns en filmsnutt på sekvensen när Pärssinen lurar upp brünäsbacken till korvkiosken och lattjar in trissan i krysset.

Sweet... Jag fick iaf näst sista platsen när jag blev anmäld igår :)

Kanske dags att leta fram lite alkohol då för resan ;)

Får man kränga öl på resan eller är det aja baja?
Kanske kan göra det på perrongen före annars ;)

mattias - 74: Urkass på o tippa tycker jag :) Många bara och om i ditt resonemang.

Hassan: Frölunda släppte bara upp SAIK för spänningens skull och inget annat :)

mattias - 74: Timrå vinner ikväll, det kan du spela på..... Frölunda släppte ju upp skellefteå nåt fruktansvärt sist.... Så även om sjlvförtroendet har ökat så är det knappast nåt man behöver ta i beaktning. Bortaplan i scandinavium tror jag det är som kan bli boven i dramat..... Om det nu finns någon sån, som vi har startat säsongen..... Ödmjukt - Respektlöst!

htikare:

Jag tror Luleå vinner ändå utan det som hänt i klubben

Brynäs har ingenting och hämta i Luleå. Äter gärna opp detta efteråt om LHF torskar men det gör dom inte =)

mattias - 74: hur det går ikväll mellan Luleå - Bif beror kanske på hur Luleå påverkats av Hynnings incident..som deras skribent Albert Hall fyndigt påpekade så kan han straffas med 2 min"elbowing"....

Bissett19:

jaja det skall komma från rätt käft =) fick in 3 - 3 på Bomben igår mellan Modo och FBk och hade MIK bara gjort 1 till samt släppt in 1 så hade bomben setat =) Jag är inte så dålig och tippa !!

mattias - 74: Spar dina pengar o satsa på nåt spel du begriper dej på typ......Lotto;)

actionleif:

Frågan är väl om inte Frölunda har lite bättre själv förtroende nu när det lossnade senast så 2:an är inte bergsäker, kanske skall göra ett garderings spel =)

mattias - 74: återstår att se :) men x kändes bra när jag spelade

actionleif:

Byter ut ditt x mot en 1:a på Luleå då ser det bra ut =)

Kvällens säkraste tips!

Luleå - Brynäs x
DIF - SAIK 1
Frölunda - Timrå 2

till 19 gånger fläsket

73Sjöbba: Har för mig att jag hört att det är samma tåg vi åker tillbaka och vi kan lugnt lämna grejer på tåget .. men vill du vara riktigt säker så är det ju fråga Roger som gäller.. som vanligt när det är nånting som rör våra resor..

0703607971 nås han på

73Sjöbba: Drick upp det innan match vettja:)

73Sjöbba: Går väl att låsa in i något skåp på centralen....

Per HApps: Nähä, 4-3 till modo i ot.

4-3 till modo i sudden tufft att slå modo i övik

Per HApps: Det verkar som du blev bönhörd...

Sv: jimmy.tikare (1/10)
LingaN: Icke. Tänk det kan finnas någon fler med detta eminenta förnamn i vår supporterskara.

Hur var det med tågen? Låstes dom medans dom står i Stockholm?
Jag kommer inte ihåg hur det var med den saken ifjol. Tänkte om man kunde lämna nån farbrordricka på tåget och hoppas att man får tillbaka den efter matchen

JimmyH: Det måste väl vara du som som skrivit och klagat till Wikegård att han inte har bloggat något om Timrå? Om inte så kolla in på Timråsidan av Wikegårds blogg som jag länkar nu.

Redax 2: Ja, det är AIK Trubaduren! Tycker de har jävligt sköna låtar. Gillar nästan varenda låt som dom gjort. Brukar ladda ner något album i taget och sedan lyssna mig less på de flesta låtarna och därefter ladda ner ett nytt.

Förstod att någon skulle påpeka att det var AIK Trubaduren jag lyssnade på. =)

LingaN: Då vet jag det till nästa gång. ;)

JimmyH: Nu fungerar det perfekt! Nu ska jag läsa krönikan i lugn och ro. :)

Sv: Inför Frölunda-Timrå IK
de får skjuta vart de vill bara det blir mål. efter alla segrar klarar inte mitt psyke en förlust, jag kommer gråta ögonen ur mig när timrå åker på däng. villket de tyvärr kommer att göra förr eller senare.

LingaN: Bättre nu?

Lemmy: mycket möjligt, be någon att göra om länken till en tinyurl eller något..

JimmyH: Läste precis krönikan! Jag säger bara, Tack Jimmy!

Lemmy: Det är nog mycket möjligt, jag provar och gör om den...

LingaN: Tror det är Nordgren-länken som ställer till det.

LingaN: AIK Trubaduren?!? Nämen...

Är det f.ö "Hata Göteborg" Du spelar? Kördes ofta i en obskyr förening på KTH närhelst Chalmers skulle besökas/var på besök...

LingaN: finfin krönika.skriver intressant...Jimmy imponerar på försäsongen o inledningen av serien!!

jimmy.tikare (1/10)

Nu är Jimmy tillbaka med fredag.tikare fast med ett annat namn: jimmy.tikare

Fast det buggar troligen i Mozilla Firefox. Kolla in denna bild: upl.yao.se/?a=91a10.jpg

Något som vet vad det är för problem? Har någon andra liknande problem?

Länk till krönikan hittar ni i länkfältet. 

Törs man hoppas på oavgjort och bara en pinne var mellan MODO-FBK i kväll?

Kerstin_k: Han är ju bara för härlig Wikegård :)

Och medans vi ändå är igång kan vi nu läsa att Mika Oksa har hittat en ny klubb. Det blev HPK i Finland. Se länk för vidare info.

bejan: Känn på den här då:

"Sanna mina ord när jag säger att Timrå IK mycket väl kan bära runt SM bucklan i vår."

Taget från Wikegårds blogg. Mysig läsning, se länk för hela inlägget :)

matte1: "Du ångrar inte flytten till Timrå"? Crister Jonasson...."Inte en jävla sekund" J.Hedström!!!!!
Känn på den o förstå känslan i laget! Underbart!!

Höll på att sätta eftermiddags kaffet i vrångstrupen när jag läste ST:s nätbilaga.Rubriken löd:Johan Andersson skadad, satan tänkte jag och klickade snabbt på rubriken.Det visade sig vara Hans namne i Giffarna som tydligen gjort illa sig, puuhh......

Lemmy: Enligt Tomas Ros på AB så har vi ett "säkert" tips från Lars Jonsson:

"Han sa att Frölundas nye målvakt Jere Myllyniemi var en ok värvning.
Men Lasse vill tipsa HV:s spelare att Jere var svag på klubbsidan.
Jonsson och Jere Myllyniemi möttes ju på Philadelphias camp och man kan anta att Lasse sköt på klubbsidan gång på gång."

Ann: Frölundas nye målis kan bli antingen fågel eller fisk. Hade föreedragit att Salo stod i morgon. Då hade det varit tre säkra poäng, men nu vete fan... Lasse Jonsson kommer i alla fall med några käcka tips. Skjut på klubbhandssidan för böfvelen!!! Skall vara på plats i morgon och är redan laddad till tusen.

Forza TIMRÅ!!!

Kerstin_k: Tar ju iofs hellre förlust i morgon(fast helst inte alls) än på lördag...Lättare att ta skiten då man ser på TV än live...samt att hemresan på lördag känns mycket lättare med en vinst i bakfickan.....
Men nu hoppas jag o TROR på vinst både i morrn o Lördag...så de så! :)

Uddan: Canal+ producerar, vi får hoppas 1:linen gör detsamma..;)

Janken: "För varje seger kommer vi längre ifrån en förlust" Citat Peo Larsson.

Kerstin_k: Näe de är PPV inte canal+...

Janken: Ytterligare en sak som talar emot oss är att Canal + sänder matchen. Brukar ju sällan gå vidare bra när man får se bortamatcherna på TV.

Håller dock tummarna för vinst i morrn!

« · 758904 · »