1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607283 inlägg · 6213 ämnen
« · 771175 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Per HApps: Rycker ni åker ju allmänhetens åkning ju, men på lördag så får man hoppas att det kommer lite grus i maskineriet.

Plus att vi ryckte i tabellen med två pinnar, mumsfilibabba

friskan:
Fantastiskt att kunna spela så här dåligt och ändå vinna.
Bra jobbat, nu tar vi BIF av bara farten

Nu är det bara att vänta en kvart så väller "folket" in här.

Chief:
Det blir tufft för en del här på hs. Tre nya friskan och den gamla.

Nu går det så bra för oss så jag tror inte att någon hakar upp sig på friskor just nu.

Härligt ös på klacken i webbradion.

Chief: Absolut. Det är vi värda. :-D

SaraS: Ska vi dunka varandra i ryggen lite nu? ;)

Chief: Hurra för oss!

friskan: Ser ut som det blir tre nya friskan det här, men jag gillar gamla friskan också. :)

Grattis till oss!

Vinst igen, det är fantastiskt.

friskan: Skäms 5-2 va?

Hallin, 5-2! Fantastisk kväll detta. =)

5-1

friskan: Regin denna gång. Med assist av Svensson. Svensson verkar onekligen ha en bra kväll ikväll. :)

Underbart Regin

Chief:
4-2, trevligt.
Tja la la la tja la la la Timråå Timråå.

Chief: Besynnerligt flyt Timrå har i år. Allt studsar rätt hela tiden. Fast flyt är något man förtjänar heter det ju.

friskan: Och Svensson igen! =)

Så ja. 3-2.
Åhhhhh rött å vitt.

Oj vad tyst det blev..........kom igen.

Chief: Det var ju Timrå IKs väckarklocka ikväll:)
2 snabba Timråmål efter Malmös....
Inte orolig alls..
Nu rinner det iväg i andra o tredje när vi ökar farten..
Forzza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!

Lall On Lall On..

Jaha, dags för lite periodvila och snacks. Skönt med ledning, finns risk att aptiten skulle hämmas annars. Så jäkla retligt med Malmös mål dock.

SaraS: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

tikpower: bra ramsa just nu, tror att det kanske är lite svårt att motivera sig till fight idag...

SaraS: Ja det har jag också undrat! Tycker han ska komma tillbax till Timrå jag.

Kom igen nu Timrå

Red Rocker: Men VARFÖR spelar Mackan i Mif? Var det värt så mycket att bo kosmopolitiskt att man vill harva i allsvenskan/botten?

Sv: Försvinner Strålman?
Uddan: Ja,varför tala om nästa säsong redan?
Att Strålman skulle lämna oss det visste vi ju redan!
NHL slet ju i honom redan inför denna säsong..

Per HApps: 4700 - 4800 inte mer publik än så tror jag!

Per HApps: Hoppas går ju. Jag hoppas även att Timrå sätter på sig blåstället i dag också och kämpar, precis som dom gjort de 11 inledande matcherna. Vill inte vara med om någon genomklappning eller underskattningsförslut. Malmö är sist, men spelar Elithockey. Kämpa Timrå!

Uddan:
Som om man inte visste att Anton drar till NHL nästa säsong. Vilken hade inbillat sig att han blir kvar nästa säsong? Inte jag i alla fall och knappast nubben hellre.

ståpäls:
Hoppas på minst 5000 i kväll trots att matchen visas på tv.

Uddan: Ja men sista datum för kontraktsskrivande mellan Strålman och Toronto är sommaren 2007! Detta för att Toronta ska få behålla rättigheterna.

Så Strålman försvinner _ALDRIG_ denna säsong... I så fall försvinner han till nästa säsong.

1-3. Fagemo hänger sista i öppen kasse...

Sv: Gävleresa 21/10
Va kul det ska bli att träffa er då! Alla kan väl ha skyltar med sina nicknames på så man vet vem som är vem :)

Sist jag åkte på en supporterresa var oxå ner till Gavlevinken :)
Det var säsongen 2004/2005 "Tidernas säsong", å då åkte Timrå på stryk av Brynäs.. Det var oxå en lördag och det skanderades
"Brynäs åker ur i år, Brynäs åker ur i år" i pub-tältet :)

Så in i he-vete kul resa! Så jag hoppas det blir minst lika kul på lördag :)

Älska Timrå IK!!

Sv: Mer i Hedströmaffären
Helg Ernest: Wennerholm ligger väl skapligt till årets målvakt och poängkung samt årets sensation. Vem som vinner guld och vilka som hamnar vart i tabellen är lite tidigt att säga det återstår att se.

Anrell som tippar SAlo som årets målvakt det måste vara ett skämt.

Sv: Timrå Canal+
Tyvärr blir det bara 5-0 alla mål görs av Svedberg.

actionleif: Ja för fan anmäl er för fan! För annars får inte jag åka med eftersom jag är på andra busslistan! :/ Hoppas speakern påminner publiken några extra gånger ikväll!

Men 25 pers borde det väl iaf kunna gå att fixa? Vi har bara förlorat en match, leder serien, laget spelar fullkomligt lysande, det är en lördag, en ny arena och inte allt för lång resa! Vad mer kan man begära?!

Mer om Strålman!!

Ikväll blir det bara 8-1

Malmös mål gör Mathiasson, han känner sig hemma att få stöd av sargen igenom hörnerna.

Varför överstegsåkning när sargen hjälper en svänga.

Tycho: Toronto förlorar rättigheterna för han om dom inte signar han denna säsong!!

TIKbiff: I bidragskommmunen Timrå är allt möjligt...

TIKbiff: Där ser man, det behövs alltså krisstämning för att folk ska komma till er arena. Hos oss finns inga krav på stämning överhuvudtaget, tror jag.

Talangscouten:
Ska det bli under 5000 ikväll tro?
Tragiskt i såfall, vi är suveräna serieledare och killarna bjuder
på hockeymagi.
Visserligen C+ och mot Malmö men ändå...

Helg Ernest: Jag har fått ytterligare icke verifierad information om den där dockan... Enligt uppgifter jag inte kan vittsorda i sak, så är hela prylen feltolkad. Dockan var helt enkel felaktig från leverantören... Den saknade två hål. Innehavaren blev så förtvivlad över fadäsen att denne helt enkelt sumpade sin hjärtevänn som fastnade i snöret.

Ende.

Smokey: Detta skulle vi nog påminna dom om!

SaraS: Hmmm... Kan en hockeysupporter vara svartsjuk tror du? Hatkärlek personlifierad lär i alla fall Moverare mfl. i Sundsvall Hockey vara... Han "Movve" har ju till och med grovhånglat med en Timråsupporter (i mysbyxor!) inför publik...
En skandal som inte AB hittat ännu... Om den inte florerat på sex och samlivsidorna?

Talangscouten:
Ståplatser kvar:
944

Sittplatser kvar:
536

4320 biljetter sålda nu.

Kom igen och anmäl er. De säljer biljetter som aldrig förr här i Gävle och med lite flyt blir det fullsatt(8300). Igår hade det sålts lika många biljetter som det var publik på Brynäs-Skellefteå i tisdags och det om inte annat talar ju för att Brynäsjävlarna fyller arenan. Dessutom är det lördagsmatch och serieledarna på besök. Det är inte varje dag Brynäs och Timrå är en toppmatch. Lite derbykaraktär finns det trots allt.

Lemmy: Nej, förresten inte hjular, kan hända en olycka då, haha. GLAD blir jag i alla fall. ;)

« · 771175 · »