Chief: Det var ju Timrå IKs väckarklocka ikväll:) 2 snabba Timråmål efter Malmös.... Inte orolig alls.. Nu rinner det iväg i andra o tredje när vi ökar farten.. Forzza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!
Per HApps: Hoppas går ju. Jag hoppas även att Timrå sätter på sig blåstället i dag också och kämpar, precis som dom gjort de 11 inledande matcherna. Vill inte vara med om någon genomklappning eller underskattningsförslut. Malmö är sist, men spelar Elithockey. Kämpa Timrå!
Uddan: Som om man inte visste att Anton drar till NHL nästa säsong. Vilken hade inbillat sig att han blir kvar nästa säsong? Inte jag i alla fall och knappast nubben hellre.
Va kul det ska bli att träffa er då! Alla kan väl ha skyltar med sina nicknames på så man vet vem som är vem :)
Sist jag åkte på en supporterresa var oxå ner till Gavlevinken :) Det var säsongen 2004/2005 "Tidernas säsong", å då åkte Timrå på stryk av Brynäs.. Det var oxå en lördag och det skanderades "Brynäs åker ur i år, Brynäs åker ur i år" i pub-tältet :)
Så in i he-vete kul resa! Så jag hoppas det blir minst lika kul på lördag :)
Helg Ernest: Wennerholm ligger väl skapligt till årets målvakt och poängkung samt årets sensation. Vem som vinner guld och vilka som hamnar vart i tabellen är lite tidigt att säga det återstår att se.
Anrell som tippar SAlo som årets målvakt det måste vara ett skämt.
actionleif: Ja för fan anmäl er för fan! För annars får inte jag åka med eftersom jag är på andra busslistan! :/ Hoppas speakern påminner publiken några extra gånger ikväll!
Men 25 pers borde det väl iaf kunna gå att fixa? Vi har bara förlorat en match, leder serien, laget spelar fullkomligt lysande, det är en lördag, en ny arena och inte allt för lång resa! Vad mer kan man begära?!
TIKbiff: Där ser man, det behövs alltså krisstämning för att folk ska komma till er arena. Hos oss finns inga krav på stämning överhuvudtaget, tror jag.
Talangscouten: Ska det bli under 5000 ikväll tro? Tragiskt i såfall, vi är suveräna serieledare och killarna bjuder på hockeymagi. Visserligen C+ och mot Malmö men ändå...
Helg Ernest: Jag har fått ytterligare icke verifierad information om den där dockan... Enligt uppgifter jag inte kan vittsorda i sak, så är hela prylen feltolkad. Dockan var helt enkel felaktig från leverantören... Den saknade två hål. Innehavaren blev så förtvivlad över fadäsen att denne helt enkelt sumpade sin hjärtevänn som fastnade i snöret.
SaraS: Hmmm... Kan en hockeysupporter vara svartsjuk tror du? Hatkärlek personlifierad lär i alla fall Moverare mfl. i Sundsvall Hockey vara... Han "Movve" har ju till och med grovhånglat med en Timråsupporter (i mysbyxor!) inför publik... En skandal som inte AB hittat ännu... Om den inte florerat på sex och samlivsidorna?
Kom igen och anmäl er. De säljer biljetter som aldrig förr här i Gävle och med lite flyt blir det fullsatt(8300). Igår hade det sålts lika många biljetter som det var publik på Brynäs-Skellefteå i tisdags och det om inte annat talar ju för att Brynäsjävlarna fyller arenan. Dessutom är det lördagsmatch och serieledarna på besök. Det är inte varje dag Brynäs och Timrå är en toppmatch. Lite derbykaraktär finns det trots allt.