1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581017 inlägg · 6216 ämnen

Johan Ryno

« · 797997 · » Till forumet


Sv: Johan Ryno
Danne_l: Han kommer knappast sakna Frölunda efter nån månad i Timrå.
Vet inte hur många spelare som sagt att dom aldrig spelat i ett lag med bättre sammanhållning.
Så förhoppningsvis vill han inte härifrån.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Danne_l: Jag tror inte att han är nöjd med situationen i Frölunda. Jag tror också att han kommer att platsa även om vi är fullt manskap.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
JimmyH:

Ryno har ju valt Frölunda och har kanske själv som målsättning att någon dag komma tillbaka till klubben, nu behöver han bara speltid och det lär ju finnas plats i Timrå för tillfället. När väl era spelare är tillbaka från skada är jag dock tveksam till om han kommer platsa.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Danne_l: Vill de gör livet surare för honom så gör dem det också.

Jag gillar inte riktigt det där med binda spelare till kontrakt om de inte vill vara kvar i en klubb.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Danne_l: Lagom till 11/1 exempelvis...
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Röda Tallen:

Han lånas ut till Timrå helt enkelt. Skulle Frölunda behöva så kan dom kalla tillbaka honom.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Röda Tallen: Tillsvidare betyder väl att grabben har fått fastjobb..
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Ryno klar enligt Timraik.nu

Kontraktet gäller tillsvidare. Vad dom nu menar med det?
Frågan är också om han spelar imorrgon.
Han är Timrås spelare från och med imorrgon står det.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Jag kan väl tillägga att båda målen kom efter fina soloprestationer av Ryno plus att han fick pris som matchens bästa spelare. Så nog tror jag att vi kan räkna in honom i truppen.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
-Gurra-:
Det har du sagt en gång idag.................."tjathuvve" ;)
Kommentera

Sv: Johan Ryno
-Gurra-: Enda gången på året jag kan tänka mig att betala inträde i Gärde är vid derbyt.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
-Gurra-: Han har nog årskort.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Per HApps: Gick du in gratis.... i Gärdehov !!??
Men åh andra sidan.... Vem vill betala för att se "kissekatterna" få däng *S*.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
mikenomad:
Det är ju upp till Nubben att värdera. Jag njöt mest av att Sönsvall åkte på däng. :)
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Per HApps: Ingen direkt värdemätare mao..?
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Nyss hemkommen från Gärdehallen, nä jag betalade inte.
Ryno gjorde 2 baljor och svarade för några fina tekniska finter. Men hur det står sig på en elitserierink vete fan, för Sundsvall Hockey var nog det sämsta lag jag sett på denna sida år 2000.
Kommentera

Sv: Johan Ryno

Rock on, Ryno!

 

Kommentera

Sv: Johan Ryno
Bozze: Hoppas respektive sportschef vet om att det är klart enligt eliteprospects:-)
Kommentera

Sv: Johan Ryno
lungan: Mycket skumt ,jag såg också att Johan Ryno ska vara klar till 07/08 ??

www.eliteprospects.com/team.php?team=11
Kommentera

Sv: Johan Ryno
arf: JO klicka in på laget Timrå!!
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Paddan: Ja ja...men mycket vill väl ha mer! ;-)
Kommentera

Sv: Johan Ryno
arf: Japp...han har åkt. Har du varit utomlands? ;-)
Kommentera

Sv: Johan Ryno
arf:
JA
Kommentera

Sv: Johan Ryno
mikenomad: Hehe, nejdå jag är inte alls avundsjuk. Jag är väldigt nöjd med våra nyförvärv
Kommentera

Sv: Johan Ryno
mikenomad: Jag vet att jag nu sannolikt utlöser en skur av "godmorgon, hänger du inte med" etc, men har Machulda packat och åkt?

Missade det i så fall. Finns ju inte med på Eliteprospectsrostern.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Paddan: Kraaax...kraaax...
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Timrå lär ju vänta med sin bekräftelse tills det blir klart att Ryno kommer spela för Timrå resterande säsong, och förhoppningsvis nästa.

Frölunda måste släppa Ryno om han nu trivs i Timrå och det kommer han göra, ett elitserielag kan ju inte tvinga kvar någon som t.ex. HV71 med Hannula och det i sig ser jag som en ännu större förslust speciellt nu när Frölunda fått tillbaka Karnberg.

Jag tror vi får se Mr Ryno THA MAAAAAAN i Timrå resterande säsong, snacka om framtids lag vi kommer att ha.

Stomme, Lotvonen, Kokko, Styf tror även Lindström kommer stanna,
Ungtupp bland backar våran egna grymme MOE.
Stomme Hedström, Hahl, Pärssinen
Ungtuppar, Sundh, Svensson, Andersson och nu Ryno. Regin kan vi ju hoppas på men tror vi får önska honom lycka till i NHL nästa år.

Men va skjutton enl eliteprospects så är han ju klar till 07/08 ?????
Kommentera

Sv: Johan Ryno
El Maco: Var det lukten av surströmming eller cellulosafabrik? Ryno-effekt... det låter som ett potensmedel
Kommentera

Sv: Johan Ryno
RTS: Det kraxas friskt här och appropå djur ,,, (c: ,,, är väl smeknamnet Rhino (Eng=Noshörning) givet på killen. Välbyggd som en sådan lär ju grabben vara...
Kommentera

Sv: Johan Ryno
El Maco: Ja visst...å nu lär väl VF vakna åsså var det tji med den affären också! :-(
Kommentera

Sv: Johan Ryno
RTS: Nu har han gjort sitt andra för kvällen/året.
Kommentera

Sv: Johan Ryno

Ryno pytsar igen. Tydligen var det vittringen från Timrå som skulle få det att släppa.

Kommentera

Sv: Johan Ryno
RTS:

Rynos 2:a mål!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Ryno blev precis tvåmålsskytt mot Sundsvall.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
MorganaLefaey: Ursäkta jag såg inte att du redan skrivit samma sak, ursäkta.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Laken: Du tror inte att Frölunda skulle fejka en skade på en spelare som tex Malmström några dagar för att ta tillbaka Ryno och han gör dunder succe. Det tror jag iallafall. Men man kan ju tolka det som du beskriver.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
uhahl: Ja...risken är väl att det blir så. Å sen öser han in poäng i VF...
Kommentera

Sv: Johan Ryno
MorganaLefaey: Men fortfarande så är det inte officiellt att han är klar för TIK, blir väl som Tenkrat affären,Innan kvällen är slut har Bäckman bestämt att den där Ryno han ska jag ha
Kommentera

Sv: Johan Ryno
MorganaLefaey: Kraax...kraaax...avundsjuka olyckskorpar i antågande norrifrån....;-)
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Laken: Och om det nu blir succé, tror du då inte att de helt enkelt skulle säga att de har en massa skador och småskavanker som gör att de vill ta tillbaka honom. Tror inte direkt Timrå skickar ner en sjukvårdare för att kolla upp om det är korrekt eller inte.
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Röda Tallen:

Om jag förstått det rätt så kan Timrå ändå köpa loss honom efter den 31/1 2007??? Även om Frölunda skulle kalla tillbaka honom.

Dessutom tolkar jag det jag läst som att Frölunda ENDAST får ta tillbaka honom vid ev. skadebekymmer??? Således kan de INTE ta tillbaka honom enbart beroende på en ev. succé i Timrå???
Kommentera

Sv: Johan Ryno
uhahl: Ok...det gick väl inte för mig direkt efter den infon men jag tror iaf att det är en bra chans för båda parter!
Kommentera

Sv: Johan Ryno
mikenomad: 7 assist och nu 1 mål på 14 matcher
Kommentera

Sv: Johan Ryno
mikenomad: Då menar jag förståss att han dominerade i Allsvenskan förra säsongen. Har dålig koll på vad han presterat i år i AIK...
Kommentera

Sv: Johan Ryno
uhahl: Ja, jag tror att han är betydligt bättre än nån i J 20. Vet att det är lika med att svära i kyrkan att yttra sig så härinne. Men en kille som dominerat i att allsvenskt lag vid 18-19 års ålder och har "rätt" fysik och som alla ES-klubbar varit intresserad av är helt klart ett inressantare val!
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Metal Guru: Men vakna Sundsvall för i h-e!
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Hälge: Jippie!
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Hälge:
skulle just säga det:
19.350 - 3 EQA I K IF26. RYNO, Johan
Kommentera

Sv: Johan Ryno
Nu har Ryno gjort ett mål mot Sundsvall...
Kommentera

Sv: Johan Ryno
mikenomad: Kan fortfarande inte förstå uppståndelsen kring denne Ryno
Han platsade ej i Frölunda spelar i tredje line i AIK,är han så mycket bättre än despelare som finns i J 20.
Kommentera

« · 797997 · »