1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602429 inlägg · 6212 ämnen

Krönika/Artikel

Krönika/Artikel
Hellu!

Tänkte höra en liten sak. Får vem som helst skriva en sån där krönika som t.ex. "the lastlava Cavern Arena" eller är det bara vissa som får det?

Sv: Krönika/Artikel
snabel: Den dagen då får för dig att skriva något liknande så är det
bättre att söka vård först;-)

Smokey: .....

Smokey:

Jo du kanske har rätt :)

snabel: Jag bara skojade. Det är givetvis bara att fila ihop ett epos
och sända in det. Det värsta som kan hända är väl att man blir
refuserad. Men det har många duktiga författare blivit i början av
sin karriär.

snabel: Vem som helst för förstås skriva en krönika men problemet är då att få in den på sidan. PerHapps har ju tillgång till admin sidorna för Suppsidan och detsamma gäller mig. Problemet är att det inte finns nån direkt ansvarig för suppsidan eller webmaster om jag ska uttrycka det rätt. Men alltså om nån känner sig manad att skriva en krönika så kan denne gör det och messa mig sen så kan jag lägga ut den.

Det kan förhoppningsvis bli bättre organisation kring Suppsidan kommande säsong. Hoppas kan man ju alltid.

Knylan:

Oki..tack då vet jag.

Smokey: Jo jag förstod att du skämtade :)

snabel: Du är en klok rackare... Precis som jag förstod att LHC och
Vyborny bara var ett skämt;-)

Smokey:
Jag har själv skrivit några sådana krönikor, men det var förstås efter det att jag fått diagnosen "Obotlig fånon labil" rätt mysigt facktist och ha den diagnosen,

Smokey:

Jo man har ju sina starka sidor =) Men hörde du att gamle hjälten "kistan" har skrivit på för Timrå? =) Placeringssäker back..:)

HH och Swen: (jag vägrar skriva under den där otäcka
bajsmannenrubriken)

Hav förtröstan. Men visst måste den som uppfan Dumle Banan vara
lite kinky? Själv så är hockeysnus det ända godis jag äter.

Smokey: Jo, jag provade en Dumle Banan. Det var som att äta pytt i panna, i godisform. Då föredrar jag engelsk blandkonfekt, sån som går att dela på godisbitarna i lakrits och övrig smak, om man vill.

Du ville byta tråd (fastän du startade den där andra), men den här rubriken avskräcker mig lite grann. Det förväntas kanske komma genomtänkta inlägg på den här tråden. På en fredag?

Smokey:
DUMLE banan!!! fins det själv mins man bara gammla goda kola mmmm,,,,,Apropå Dumle så får jag sköna vibbar om två killar i ett skafferi,

HH: Humle&Dumle!!! Personligfierar dessa sköna lirare inte lite
Moverare och Edström?

OK! OK! Jag tar två minuter i båset för ruffing.

Smokey:
den utvisningen tog du för laget..;0)

Smokey:
Intye utan att man blir djupt oroad för dagens ungdom, som ska ha frucktsmak på allt, är det inte Jordgubb så är det Banan smak, och sprang förbi ett sibylla gatukök där kunde man köpa en tjoho till lunch, nä annat var det på den gamla goda tiden då man intog en femöreskola och vanlig kokt med bröd, och tjosan var naturell utan frucktsmak,,,,har alldrig förstått varför saker ska ha frucktsmak,,,,,,

« · 81871