Andersson: Å ena sidan så vill man ju se honom avstängd för den där avsiktliga bentacklingen. Å andra sidan så vill man ju se honom på banan igen så att någon får en chans att avsluta hans patetiska karriär.
Hahl Bundy: Apropå något helt annat, varför ser Pär Styf ut som en emoversion av en blandning mellan John Travolta och Peter Stormare på Dagbladets slutspelsbilaga.
Efter att ha tittat tio ggr på tacklingen så tycker jag att det ser ut som att fröken Thörnberg, faktiskt, trycker till lite extra framåt med högerbenet. Det är ju inte så att han ddrar det bakåt för att lindra smällen. Han trycker banne mig fram benet. I går, efter en repris på jumbon, såg det ut som en "olycklig träff" men efter att ha sett repriserna på webben så....
Maggan: Jag hoppas å tror att ni tar dom i morron!! Men vi själva lär åka på däng mot Fbk som fö igår var lika dåliga som Bif. Men lyckades peta in ett mål för att sedan spela på resultatet.
Bo Bly Som jag skrivit tidigare; Men kan ingen sätta stopp för Thörnberg.. Vilken jävla tomte, hur många knätacklingar har han haft bara i år?
Men man hoppas att nån tar han på planen rejält på lö, så kanske han ger fan i att försöka förstöra spelares karriärer.
Fördelen med Nhl hade varit att han hade straffas på planen DIREKT, inte som här i Es då han ska utredas å böla i media att det inte var meningen. Säga vad man vill men det är mer renhårigt i Ahl å Nhl, gör du idiotgrejer så vet du vad som händer. Här hemma så får man kanske vila en eller två matcher, sen fortsätta med idiot grejerna.
Sen fröken Davidssons hot Välkommna till Jköping efter matchen oj oj..
Andersson: Thörnberg är en riktig snöboll. Han vet själv att han gjorde fel i den där situationen. Vet han inte det så ska han inte snöra på sig ett par skridskor. Man ser när han kommer in i situationen att han kommer att missa men han "sträcker" sig för att pricka Lotvonen.
JBlom: vi får vänta och se , personligen tycker jag inte att Thörnberg ska spela på Lördag , att han sen säger att det är Lotvonens fel gör det väl inte direkt bättre.
Hahl Bundy: I gårdagens Canal+-sändning gav Calle Johansson sin syn på "tacklingen" och kontentan var att om det är två meter kvar finns det det inte en elitspelare som INTE hinner väja, om man VILL. Slutsatsen är att Thörnfjoll siktade in sig på Lotvonen och att sedan när resultatet oturligt nog blev en skada, skyller ifrån sig på att han inte hann väja.
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer
Du Får träna lite överkropp eftersom det borde räcka med 1. :)