Ni som var nöjda över valet och att gnaget var ett lätt lag? Tycker ni fortfarande likadant? Förstår fortfarande inte valet av AIK. Verkar inte vara nån som håller med om det?! Västerås har 2 medelmåttor i mål medans AIK har Endre som visar Rifalk vibbar just nu.
erathoo: ja, nu hoppas vi de fattar att det INTE är att bara ställa ut skridskorna och tro att man vinner...det var ju så dags och vakna med 10 min kvar.
Zäta75: Väntar med spänning på Wennerholms krönika. I Måndags var Timrå klar för SHL,aldrig nånsin hade något lag varit så klara favoriter i ett slutspel. Där och då tappade vi SHL platsen..
Smokey: Ska bli spännande se hur det går uppe i Umeå nu. Enda fördelen jag kan se med det här är att jag som Timråit i 08-land eventuellt (!) kan fira de på söndag... känns dock ej troligt i denna stund
Hartman har inte sin bästa kväll... Fan. 5 helt jävla onödiga utvisningar totalt för Timrå? Vi har precis fått uppleva hur man ger AIK 100% energi. Och varför väntar Andersson med att coacha tills typ matchen är slut. Jag fattar ingenting.
Visst rullar vi vidare precis som vanligt fortfarande? Om klacken får uppleva en live match igen hoppas jag de instrueras i att inte sjunga något om hur dåliga AIK är. Helt jävla onödigt att ge energi till dom.
{297}: Fullständig övertändning. Satt faktiskt och tänkte innan hans första besök i båset att han kom ut med bra energi, men sen har han ju kommit in för hårt för sent i typ varje närkamp.
bar mofftak: Hartmann sänker oss fullständigt. Tredje utvisningen i matchen. Han måste sitta resten av den här matchserien på bänken, det är för små marginaler i ett slutspel, man har inte råd med den skit han åker runt med.
Men VARFÖR plockar inte Freddan målvakten??!! Väntar han på nästa offensiva tekning som vi ska fixa i Boxplay?
Olli Nomadinen : Flopp är kanske lite hårt, men jag tror vi skulle tjäna på att sluta betrakta honom som en "PP-back". Däremot är Lindelöf en PP-back, men det blir ju fan inga PP:n i den här sporten.