bar mofftak: Kan det va att Lodin råkar sparka pucken? Svårt att sei vinkeln men såg lite misstänkt ut? Va inget... Jaaaaaaråååå!! Kom igen nu grabbar gaska upp er och se inte så skinödiga ut. Tegelsten i handlederna på många än så länge. Öka!!
KulltorpsOlli: större och starkare vet jag inte men vi har ju bjudit dom på kanonlägen i eget slott 4-5 gånger. Inledningen av den här matchen är under all kritik.
Passningarna sitter inte alls. Max två sedan bryter AIK.
Frånsett Lodin tycks betong vara merparten av Timrå spelarnas skridskor.
Det här blir torsk om inte man ändrar inställningen.
En idé som man skulle kunna prova är att ta lite jävla avslut i AIK zonen istället för att lägga pucken bakom förlängda mållinjen och titta på medan aik jobbar ut pucken...
Nu blev det iaf en tekning i anfallszonen efter ett avslut.
Men...
AIK kontrar och tar ett snabbt avslut enkelt för JJ
{297}: Det känns tyvärr som om det inte finns något utrymme till kreativitet. Alla koncentrerar sig bara på att ligga rätt hela tiden och då blir det inte så mycket spel kvar.
erathoo: Men åk skridskor! Annars kör vi sitta utvisade mest hela tiden i kväll också. Hoppas det är nerver och att det släpper. Jag vill se trycket från första matchen. De är ju farliga varje gång de kommer in i zon nu.
KulltorpsOlli: just nu är första gången på hela slutspelet som jag är nervös. Hade förväntat mig att man skulle rycka upp sig efter fiaskot senast men det ser ÄNNU sämre ut. Noll känslouttryck i timråspelarnas ansikten.