Puckat: Ser bra ut, hoppas att de som tillfälligt står utanför laget hanterar det på ett bra sätt, de måste ju vara redo att kunna spela nästa match beroende på skadeläge/form etc...
Skulle var kul att se #27 spela ikväll, gärna en stund i tredje, eftersom det skulle innebära en avgjord match till vår fördel...
Exakt som jag gjorde senast. Med positivt resultat. Anti-jinxar även denna gång. Tippar torsk i sudden på nytt. 1-2 eller 3-4 för att inte agera härmapa. Som ett mantra hävdar jag att vi fixar semiplatsen till slut. Så mycket starkare är vi trots allt. Oavsett vilket: Hä kom å rinn lätt i kväll. 🍻🥂🍾
She: Så tänkte jag också inför förra matchen, men efter insatsen senast är jag inte lika säker. Jag tyckte Ragnarsson var hur lugn och säker som helst i måndags. Även Olofsson hade höjt sig, även om det finns ett par växlar till där.
Olli Nomadinen : Man mår illa nu oxå... kommer att må fysiskt illa inför o under match hela denna period. Ibland är detta en förbannelse... går allt väl till slut så fattar man inte varför man mådde så dåligt för då har euforin tagit över för en lång tid framöver. Må så ske! Giv oss frid... vinn hela skiten!
Andersson: vänta så inte ens i slutspelet kan dom dra igång sändningen 18:45 utan kör fem minuter innan nedsläpp? Jäklar vad mycket man får för pengarna hos cmore...
{297}: Nåja vi betalar ju så att SHL-lagen får ännu bättre förhållanden och ekonomiskt försprång till HA lagen i allafall...
Dags att HA bossen slutar snutta på tummen och sätter lite motkrav. Skall vi supportrar betala samma peng får SHL lagen avvara en varsin mille till varsit HA lag i allafall kan tyckas. Speciellt nu när det skall bli höjning på TV avtalet
Woody Jokinen: Kan verkligen tipsa om lägga lite extra fokus på samspelet mellan Lodin och Olofsson, framförallt nu när Madsen är städgumma i den där kedjan. Det är tvillingnivå på hur de förstår varandra stundtals. Ser nästan ut som tvillingar också.