Linkovich: Det där lät ju lite långsökt. Ja men när jag skrev mitt förra inlägg så var jag ett troll vet inte om du tyckte det också så sorry att jag tog upp det. Och jag ber om ursäkt att jag skrev om vad jag hade hört om stämningen i Timrå. Den åsikten kvarstår dock för jag tror fortfarande på vad jag har hört från ganska långt upp i ledningen. men kommer inte skriva om det något mer. Allt verkar ju se bra ut :)
T T: Jag är helt knäckt!!! Kollade ingenting efter deras 3-1. Förlängning såg jag o sen det här. HOCKEY ÄR EN UNDERBART HÄRLIGT ÅNGEST SPORT I DESS VÄRSTA FORM. Nu blir det en segerwirre!
{9108}: Har själv trott på han sen start. Men gjorde några riktigt svaga byten och ingripandende 2 senaste matcherna innan som fick en att sätta hjärtat i halsgropen. Men jag tror han bara kommer växa mer och mer nu!
JanneG: tack för en god matchserie. Ni har en coach som får ut väldigt mycket ur sitt lag och jag tror ni chockade hela Timrå, vi kommer undan med blotta förskräckelsen. Som du säger så tycker jag också vi hade lite tur med domaren i denna match. Tycker annars det var fair play rakt igenom denna matchserie.
Jag tror ni dunkade in en hel jävla massa ödmjukhet i huvudet på både timråspelare och timråsupportrar. Tack för den läxan.