1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580644 inlägg · 6216 ämnen

Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02

« · 1875782 Till forumet


Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Vi har ju några riktigt bra backar men vi har en som jag undrar om vi skulle kunna skänka tbax till AIK o kanske ta upp någon från j20! Måste vara bättre än Enock som fladdrar som en fjäril i full storm över hela plan o drar på sig onödiga utv!!!!!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
JonteD: dra på sig utvisningar, felpositionera sig, lägga icing, missa pass och göra indianare måtte vi ha en junior som klarar av minst lika bra tycker jag(?)..
Kommentera


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
T T: hoppas på 1 poäng i dag. 3 blir tufft.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Hade varit småkul om Timrå "råka" ta med sitt bortaställ och Leksand blev tvungna att använda sina blåa matchtröjor😃
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Puckat: Vore onekligen en skön liten psykning.

Peppad för nedsläpp! Kan gå hursomhelst, men blir intressant att se hur lagen tar sig an matchen. Avvaktande eller grinigt?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
sänds matchen nån stans ikväll? streaming?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Nisse på Mon: Mitt tips för kvällen.
Germany 2 - 4 Timrå IK
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Sputnik: Då tippar jag Shopoholics 4 - 1 Timrå.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Ikväll möt vi JO-JO i Bagheera ladan...
De lär vara glödhett i arenan...
Det får hursomhelst helst ikväll...
Jag ger fan i att..
En dröm vore att Enock Checking To The head tacklar Ramen innan 10 sekunder har gått!!!
Botten upp...
Första flarran Marinellan av tre är nere!
Älska Timrå IK i vått och torrt och med och MOTGÅNG ALLTID ❤
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Bragd-Birger: Kontrar med:

Trottoarfetischisterna -TIK 4-2

Sista i tom bur.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: blir tyvärr plattmatch.
5-2 till Leksand, överkörning och 3-1 efter första perioden .
Vi tar revansch när det gäller i finalen.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Har en bra känsla.,..
Lyxfällans IF - Timrå IK 2-3 (efter förlängning)
Kommentera


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Puckat: Verkar som att glömskan slog till gällande tröjorna.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: sänds matchen???
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
timrasuppi08: hönsgård i försvaret, det känns som att man inte riktigt är med.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olofsson fortsätter imponera..... Karlsson har varit bättre på tio minuter än vad Olofsson varit på två månader, byt plats på dem för fan.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Heisenberg: alltså vilken sjuk jävla domare IGEN!! Strömberg får klubban slagen ur händerna men ingen utvisning, sen lägger han sig på pucken och får en utvisning mot sig istället. Blir en tuff kväll om zebran ska hålla på så här.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
stoff: Men herregud! Hur svårt är det att googla själv?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: Du vet väl att ALLA håller på Leksandjävlarna och att ALLT ät irriterande med dem. Publikens nunor får mig att vilja kräkas.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Woody: man sitter och känner sig lite illamående och plötsligt kommer man på det. Fy vad man blir äcklad av hela Leksands organisation.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Woody: ändå symptomatiskt när en timråspelare krigar mot tre leksandsäckel, dom andra står och sover och VI har PP. Vi är inte med i matchen helt enkelt.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: Bara att inse. Vi har alldeles för dåliga backar tyvärr. Måste ju vara mycket mer rejäl o få ut puckjäveln 😈!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Sluta upp med bjudningar
o utvisningar....
skärpning
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: Nej, det är inte många rätt. Jag bryr mig kanske mindre om huruvida vi vinner den här matchen eller inte, men jag skulle så innerligt gärna vilja se lite hängande läppar på de där flabbande blåklädda pösmunkarna som sitter på läktarna. Vi kan inte spela så naivt i egen zon, vi måste spela betydligt mer fysiskt och vi måste våga anfalla när vi får chansen. Just nu är det varken anfall eller försvar.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Timråit H-sand: defensivt tycker jag vi gör det helt ok, det är tomtarna i anfallet som sölar bort dom få minuterna med tryck i anfallszon som vi faktiskt får.

Ligger vi bara under med ett mål efter andra perioden så har vi en hyffsad chans.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Ok. Den här perioden spelades med Timrå på hälarna. Måste framför allt vårda pucken mer. Onödiga pucktapp, översköljningar och minutlånga byten i egen zon.

Måste få ner tempot på leksingarna och få mer fart själva. Det här hade kunnat vara avgjort redan.

Mysig andraperre att vänta. Där är vi bäst!!1
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Dra pucken till icing istället
sluta KLADDA
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: jävligt svårt tydligen...för jag hittar inget, vad har du för fel på attetyden då?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Analys efter 1:a perioden...
Vi är TOTALT utspelade!!!!
2-3 på varje puck....
Vi hänger inte med i tempot!!!
HÖKEN har räddat oss i första...
Att ETT mål skulle rulla in var bara en tidsfråga...
Fortsätter vi så här blir vi TOTALT uppätna ikväll...
Nu kvitterar vi på PP i andra...
Det KAN gå....
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Timråit H-sand: Tycker inte vi har dåliga backar, vi har släppt in absolut minst mål i hela serien. Vi brukar inte kasta bort puckarna på detta vis heller, och jag säger det igen - detta är ett rejält prov för nerverna. Hur vi hanterar det kommer bli avgörande för utgången i finalspelet och det är tränarnas jobb att få spelarna att lyckas med detta.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Inte så oväntat så ligger vi kvar i sirapstempot som varit under de senaste dödgrävarmatcherna. Men det är i alla fall bra att vi får den här matchen så att spelarna fattar vad det är för tempo som gäller framöver. Här finns inget utrymme för småfipplande i egen zon utan pucken ska gå iväg snabbt om man blir pressad.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Heisenberg: Sen ska man inte glömma att vi är grymt nedtränade, medan Leksand är toppade.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Woody: Det som oroar lite är att man får känslan av att de unga och hungriga blir överkörda och skraja av och för de skäggiga slutspelsrävarna.
Ett mentalt underläge som kan straffa sig.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Heisenberg: ja, det här är en perfekt match inför vad som komma skall. Bara att bita ihop, komma med smarta taktiska direktiv, tagga utav satan. Leksand ger inte en mm gratis!
Kommentera



Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Mickra: kommer bara upp bet hard. inge play man kan trycka på eller något?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Måste för helvete in i närkamperna Enock sämst på isen som vanligt
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
stoff: Det beror på att det är en service till vuxna människor, där man kan se vilka tv-kanaler som sänder matcher. Och eftersom Cmore har rättigheterna till Hockeyallsvenskan så är det Cmore som gäller. Så vida du inte vill se matcherna på en fulstreamsajt full med malware. Men dessa får du i så fall googla fram själv. Det brukarna ett par minuter.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Bragd-Birger: Mike Helber vet dock än en gång precis vad som kommer att hända. Man undrar lite om han har en siargåva, med tanke på alla de fullträffar han har prickat in tidigare...not.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Måste vilja ta kampen
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Heisenberg: Enock håller definitivt inte. Och Kinnvall har i alla fall ikväll vart seg.Sen tycker jag vi kladdar för mycket när vi ska ha ut pucken i egen zon.
Men som Larsson sa det är mycket kvar. Så kom igen nu. Kan bara bli bättre!!! 💪
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Bragd-Birger: sen är det ganska tydligt i snacket i studion också. Timrå har ingen form, Timrå är chanslösa, leksand sköljer över Timrå i 20 minuter...nja riktigt så var det ju inte. Men får man spela 4 min PP och inte får liknande utvisningar mot sig, då bli det ju enklare.

Nä hela Sveriges gullegris leksand får all solglans i studion och det gör ju bara att det skulle var ÄNNU skönare att vinna matchen. Mike Helberg verkar kunna dra alla sorters slutsatser av 20 min spelad, han skulle nog gärna stå i båset i leksand, där kanske tom han skulle få en och annan applåd ibland.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Woody: Mike Helber är en mycket duktig expert. En av norra europas bästa faktiskt..
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Hmm, det är lite för lite tacklingar i ryggen samt armbågstacklingar kan man lugnt konstatera.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Den där bitchen Carey kommer man att börja hata ordentligt under de närmsta veckorna känner jag redan nu.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: Väl talat!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
GALLLLOOOOOO!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: Matt Carey. Den måste dom köpt från ett mentalsjukhus. Vilken obalanserad dåre.
Kommentera

« · 1875782