1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604207 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
SuperMupster: Han jag hörde i första pausen på toan: "Nu åker jag hem", lär nog ha ångrat sej i andra perioden...

Nån som kollade matchen via s24 igår och som kan tala om hur det funkade?

på gårdagens match så stog jag ganska långt ner i klacken och hamnada precis framför ett gubbgäng som gnällde på ALLT och ALLA dom hade gett upp efter första peridoen och vi var redan i allsvenskan... detta fortsatte sålänge vi låg under i andra ända tills vi kvitterade och tog ledningen. då blev plötsligt allt så fruktansvärt bra, dom skrattade och allt var toppen (medgångspack) när jag sedan i 2:a pausen hamnar i en konversation med en av gubbarna och ger han en utskällning för att bara gnälla och inte göra det man SKA göra i klacken, dvs sjunga,skrika och föra ett jävla oväsen. så blev han lite sur :) och sa att detta var ungdomens uppgift...

Med detta sagt så hoppas jag att alla som ska till leksand imorrn sjunger koknstant i klacken och inte gör som dessa gubbar...

hade själv åkt med om det inte vore för en del personliga problem.

MOT ElITSERIEN 12/13

Nä, nu skiter jag i det här och åker till Fjollträsk och provar nya AC/DC vinerna.

Två-dagars!

Wayne Gresky: Hahaha! Imponerande jobb du lagt ned faktiskt.
Det förtjänar en tumme :-)

Wayne Gresky: A Confederacy of Dunces

John Kennedy Tool

Timrå Icon: Faith No More känns som ett väldigt bra val. Jag kan hjälpa till med några låtval.

Resan till Leksand:

New Beginnings

Pills for Breakfast

Ugly in the Morning

Take This Bottle

We Care A Lot

Under match:

Be Aggressive

The Gentle Art of Making Enemies

Hemresa i fall av vinst:

A Small Victory

Paths of Glory

King for a Day

What a Day

Epic

Easy

Hemresa i fall av förlust:

Why Do You Bother

Everything's Ruined

Falling To Pieces

Malpractice

Death March

Midlife Crises

Last Cup of Sorrow

Digging the Grave

Absolute Zero

Hemma igen:

Home Sick Home

bisterfinnen: Ungefär så.

Blizzard: Ska jag ta med skruvdragaren....?

Fet-Ecke: Såg att de grät floder på DIF-forumet över att de inte värvat Bremberg och idiotförklarade sportchefen då de konstaterade att Linkan svarade för tre assist igår.

Simmalugnt:

Losec and winners?

Simmalugnt: Timrå ska köra Balls to the Walls med nämnda grupp.

Timrå Icon: torksar vi ska jag nog se till att "bygga om" ståplats lite..den kommer nog ta 4000-5000 när jag är klar...

Simmalugnt: Förlorar de blir det snarare Balls to the walls på den förste spelare jag får tag i.....

Simmalugnt:

HAHA Ja man kan huda till mycket ;)

Simmalugnt:Bra låt,förbannat bra skiva..

Simmalugnt: Vinner Leksand så lär han göra det också haha

Timrå Icon:

Eller Losers and winners med Accept!

mattias - 74:

Det är bättre att du tar på stämningen än att du tar på dig själv! ;)

Simmalugnt: HAHAHAHAHAAA!!! Ja det kan nog vara sant.....

Metallicas Kill em´ all då.....?

Redigerad kommentar

sargad:

Blir fullsatt imorgon i Tegera, man kan ta på stämningen redan nu känner jag ;)

Timrå Icon:

AC/DC Highway to hell känns passande.

Blizzard: Ja men känner jag Happsen rätt så drar han i sig en kvarting på muggen i Njurunda sedan får jag köra.....

Edb:Rent tekniskt hade min mormor kunna åka fortare, och hon är död!

Per HApps: Bangade Nubben....?

Endast Metallica, Maiden, Rammstein, Faith No More, Neill Young, Accept accepteras.....och Sean Banan då vi glider in i byn.....

Hohoho, ursäkta spam'et men denna salva från DIF-planket kan jag inte undahålla publikum: 'Anja Persson, Helena Jonsson, DIF Hockey 11/12, alla har avslutat sin karriär den här veckan ' 

Timrå Icon:
Din dryckespolare blev Fjudas Nänsen. Jag kör och ni läskar :)

Vad ska jag ladda Spotify med?

Brittan Spears eller Ramones? ; 

Timrå Icon: ja imorgon blir det slirigt värre!

zigge: DIFs Modano, Jockmaniac, tycker så här om Jurgårn "Anhåller om att få hålla ett träningspass med dessa slynor. Tar ut dem i skogen och kör lite Militärträning jag fick lära mig i lumpen. Dags att släppa läppstiftet och bli karlar. Ni är ju fan en skam för det manliga könet."

Per HApps: Imorgon blir det KUNG!!! Ska jag ta med tre eller fyra whiskey....?

Mackelito: SVT's hockeykväll visade i alla fall dom. Borde finnas på deras hemsida.

Mackelito: Finns på både Aftonbledet och Expressen! 

Magnus Rövarn : Jag tror ni har ett gäng "fans" som klassar ut er alla ( i låg nivå) i DIF's eget forum! Där ska alla spelare, ledare o styrelse sparkas, steglas o hängas över en myrstack o dränkas i honung!

Stockholms Stolthet? Snarare Pack, tycker jag! Där verkar ingen moderator finnas.

Finns det något sätt att se målen ifrån igår?

hubbenorlen: Nu väljer du ju bevisligen att läsa mellan raderna och ägna dig åt en godtycklig tolkning av mina sammanfattningar. Detta kan jag inte påverka. Om du med berått mod hela tiden medvetet skall missförstå min skrift så har vi inget mer att diskutera.

Rätt trött på skribenter nu som inte läser ALLT jag skriver utan bara tar lösryckta citat. Jag köper inte det!

Redigerad kommentar

hubbenorlen: håller med till punkt och pricka...

Magnus Rövarn : Om man släpper in ett sådant där mål med 30 sekunder kvar av en så här viktig match så förtjänar man kritik. Klarar man inte av att hantera den bör man byta yrke.
Lundström borde bli taggad och vilja visa att han kan bättre, snarare än att bli knäckt, av kritik. Om fallet är det omvända, är det en annan anledning till att byta yrke.
En målvakt ska ha den stolpen täckt i en sån situation. Punkt slut.

Redigerad kommentar

Magnus Rövarn :ok . ska inte lundström ha kritik för den här matchen då kan vi lägga ner de här med kritik . så hädanefter skippar vi de helt och hållet . på alla  , 

Modano: Åh kärringen till sprätthöken när han talat i 20 minuter: "Men gösche anamma va säjer du?"

Rena rama grekiskan om du frågar mig. Det finns inget djup för fem öre i ditt tuggande utan punkter.

Höj din nivå eller var bara tyst!

dr-nix: Sakligt och nyanserat! Jag begriper inte hur man kan blunda för lagets första period när man väljer att hacka ut ögonen på Lundström för ett individuellt misstag. Åh han lär inte bli bättre utav att vissa fraktioner hånar honom.

Lundström har sedan dag 1 han kom hit fått utstå spott och spe. Åh allt bottnar pinsamt nog i att det var Stefan Lindqvists värvning och att Jocke har ett förflutet i Sundsvall Hockey. Nivån på kritiken är gräslig.

Jävla stenåldersfasoner! Herregud Sundsvallsklacken framställs ju som mönsterelever och svärmorsdrömmar i jämnförelse med detta.

SKRÄMMANDE!!!

Wayne Gresky: kommer man leta runt i sverige efter möjliga talanger? elle redan existerande i team-20?

kommer de vara en hel formation med juniorer alltså 2backar och 3 forwards?

eller kommer de blandas runt i kedjor? antar boyce och friberg ingår i en line isf.

Rent generellt är jag glad att man ska satsa så, det känns rätt även om de kommer bli mkt misstag. Ge dem tydliga roller så kan de bli bra

jag v et jag skriver jävligt luddigt

fredriko74: där har du en till, Mat. Jag fick större förståelse igår att han öste in poäng i norska ligan förra säsongen. En riktigt bra allsvensk spelare men en mer medioker elitseriespelare.

Per HApps: Du måste skoja ang kritiken mot Murley igår va?? Han var topp 3 bästa spelare. Ja, efter Torp och Önerud. Mat var riktigt bra också, men säg topp 3-4 bäste spelare igår enl mig. 

Edb: Det beror ju helt på vilken division ni spelar i.

vilka juniorer kommer slusas in i a-laget nästa säsong?

Per HApps: Själv ska jag till Östersund och se framtidens Timrå-stjärnor spela Alexander Edler cup. Annars hade jag hakat på. Det stör mig lite att inte kunna hänga med.

Per HApps: I'll be there!

ÖstrandsNisse:

Hur många blir vi i leksand i morgon?

Dyker Smokey upp i segerhuva så skall han bjudas på en puss och en pilsner:)

ÖstrandsNisse: Ja, både Murran och Pärssinen såg ut att mysa mot sånt här motstånd.

Bragd-Birger: Murran tyckte jag kändes "mest kvalité" av alla i Timrå-laget igår. Hade han haft flytet så hade han gjort lika många mål som Önerud. Så känner jag. 

« · 1478576 · »