på gårdagens match så stog jag ganska långt ner i klacken och hamnada precis framför ett gubbgäng som gnällde på ALLT och ALLA dom hade gett upp efter första peridoen och vi var redan i allsvenskan... detta fortsatte sålänge vi låg under i andra ända tills vi kvitterade och tog ledningen. då blev plötsligt allt så fruktansvärt bra, dom skrattade och allt var toppen (medgångspack) när jag sedan i 2:a pausen hamnar i en konversation med en av gubbarna och ger han en utskällning för att bara gnälla och inte göra det man SKA göra i klacken, dvs sjunga,skrika och föra ett jävla oväsen. så blev han lite sur :) och sa att detta var ungdomens uppgift...
Med detta sagt så hoppas jag att alla som ska till leksand imorrn sjunger koknstant i klacken och inte gör som dessa gubbar...
hade själv åkt med om det inte vore för en del personliga problem.
MOT ElITSERIEN 12/13
Nä, nu skiter jag i det här och åker till Fjollträsk och provar nya AC/DC vinerna.
Två-dagars!
Timrå Icon: Faith No More känns som ett väldigt bra val. Jag kan hjälpa till med några låtval.
Resan till Leksand:
New Beginnings
Pills for Breakfast
Ugly in the Morning
Take This Bottle
We Care A Lot
Under match:
Be Aggressive
The Gentle Art of Making Enemies
Hemresa i fall av vinst:
A Small Victory
Paths of Glory
King for a Day
What a Day
Epic
Easy
Hemresa i fall av förlust:
Why Do You Bother
Everything's Ruined
Falling To Pieces
Malpractice
Death March
Midlife Crises
Last Cup of Sorrow
Digging the Grave
Absolute Zero
Hemma igen:
Home Sick Home
mattias - 74:
Det är bättre att du tar på stämningen än att du tar på dig själv! ;)
Simmalugnt: HAHAHAHAHAAA!!! Ja det kan nog vara sant.....
Metallicas Kill em´ all då.....?
Redigerad kommentar
sargad:
Blir fullsatt imorgon i Tegera, man kan ta på stämningen redan nu känner jag ;)
Per HApps: Bangade Nubben....?
Endast Metallica, Maiden, Rammstein, Faith No More, Neill Young, Accept accepteras.....och Sean Banan då vi glider in i byn.....
Hohoho, ursäkta spam'et men denna salva från DIF-planket kan jag inte undahålla publikum: 'Anja Persson, Helena Jonsson, DIF Hockey 11/12, alla har avslutat sin karriär den här veckan '
Magnus Rövarn : Jag tror ni har ett gäng "fans" som klassar ut er alla ( i låg nivå) i DIF's eget forum! Där ska alla spelare, ledare o styrelse sparkas, steglas o hängas över en myrstack o dränkas i honung!
Stockholms Stolthet? Snarare Pack, tycker jag! Där verkar ingen moderator finnas.
hubbenorlen: Nu väljer du ju bevisligen att läsa mellan raderna och ägna dig åt en godtycklig tolkning av mina sammanfattningar. Detta kan jag inte påverka. Om du med berått mod hela tiden medvetet skall missförstå min skrift så har vi inget mer att diskutera.
Rätt trött på skribenter nu som inte läser ALLT jag skriver utan bara tar lösryckta citat. Jag köper inte det!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Magnus Rövarn :ok . ska inte lundström ha kritik för den här matchen då kan vi lägga ner de här med kritik . så hädanefter skippar vi de helt och hållet . på alla ,
Modano: Åh kärringen till sprätthöken när han talat i 20 minuter: "Men gösche anamma va säjer du?"
Rena rama grekiskan om du frågar mig. Det finns inget djup för fem öre i ditt tuggande utan punkter.
Höj din nivå eller var bara tyst!
dr-nix: Sakligt och nyanserat! Jag begriper inte hur man kan blunda för lagets första period när man väljer att hacka ut ögonen på Lundström för ett individuellt misstag. Åh han lär inte bli bättre utav att vissa fraktioner hånar honom.
Lundström har sedan dag 1 han kom hit fått utstå spott och spe. Åh allt bottnar pinsamt nog i att det var Stefan Lindqvists värvning och att Jocke har ett förflutet i Sundsvall Hockey. Nivån på kritiken är gräslig.
Jävla stenåldersfasoner! Herregud Sundsvallsklacken framställs ju som mönsterelever och svärmorsdrömmar i jämnförelse med detta.
SKRÄMMANDE!!!
ÖstrandsNisse:
Hur många blir vi i leksand i morgon?
Dyker Smokey upp i segerhuva så skall han bjudas på en puss och en pilsner:)