Redigerad kommentar
Om Tom Araya har gjort en sån här låt om denna säsong i avgrunden och har ett leende på läpparna när han framför den så kommer detta att gå bra. Trust me harden.... SMÅLAND, var faan är du då???? Visa dig nu och ge oss liv i morske män, jag får tuppjuck av allt snack om ekonomi och tocket äckel... Nä, nu focus på bussen. Ca 12.20 Navet var det. Vadå CIRKA????? Är jag där 11.50 så missar jag inte bussen säger tidspessimisten inom mig...;-)
FORZA TIK..........alltid, allltid.........
Redigerad kommentar
'denna tänker jag köra imorgon om jag så är själv. byt ut LIF, till Tiiiim-råååå!*
Redigerad kommentar
Simmalugnt:
Har ju svårt att släppa det här med TIK jag. Darth Vader tvekar på ålderns rand. Anakin Skywalker tar över igen. Den ursprungliga läran blir den enda sanna och den onde kejsaren kastas ner i avgrunden. Och allt det där, allt det där... Sedan sitter man där och kippar efter andan och dör själv ändå.
jå1:
Karlskrona ser grymt starka ut. Har ju skåpat ut både Borås och IFSH. Lär ju lätt gå till allsvenskan. Sedan blir det en kamp om andraplatsen.
Vet inte hur mycket man orkar bry sig dock. Såg tre IFSH-matcher i höstas och la sedan ner då jag fick en skitkommentar på deras forum.
Tänker mest på fotboll jag. 0-2 mot Kalmar i premiären. Men sedan, då jävlar ; )
ska vi deppa kan vi göra det på alla plan.
Frella:
Då snackar du 2000-talet. Tack för det. Underlättar min tidsresa. För nu vill jag tillbaka. Men vilket år snackar du om? På något skumt vis har TIK ju varit närmast SM-guld när de åkt ur redan i kvarten...
Säger bara såhär ja: TIMRÅ IK!!
sen kan ju ni ångest runka hur mycket ni vill, men ska berätta en sak, TIMRÅ IK vinner imrogon!
Simmalugnt:
Timrå vann SM-guld 1972. Egentligen. Eller så var det 1974. Även det egentligen. 1975 egentligen också.
Hahl Bundy:
När går bussen mot Leksand imorgon? se till att fylla på förrådet på vägen hem till timrå sen för det lär behövas ;)
superfalle:
Det hade varit komiskt om domarna hade vågat plocka ut Goren på 2+2. 2 minuter för Diving och 2 minuter för spel med felaktig utrustning (oknäppt hakrem).
mikenomad:
S24 blev en succé! Satsade 129 kr för en månad direkt och var mycket nöjd med sändningens kvalitet i går. Blir da capo mot Leksand i morgon. Det enda bakslaget var den förlorade poängen. Men det är bara att konstatera att Timrå har för dåliga målvakter för att fixa kvalserien. Jag befarar en stortorsk mot Leksand, typ 6-1...
mikenomad:
Skall bli roligt och se hur Leksand står sig mot Es motstånd imorgon. Vi har ju slagit Örebro som vann AS så nog jävlar skall vi kunna ge er en match imorgon =)
Redigerad kommentar
Hmmm... St Patricks Day, tänk om hela Ljusnan är grön när jag kommer på pyttipannan i Bollnäs... Flodtifo la Supporterklubben....;-)