1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604201 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012

Hmmm... St Patricks Day, tänk om hela Ljusnan är grön när jag kommer på pyttipannan i Bollnäs... Flodtifo la Supporterklubben....;-)

Dessutom så har ju Mr Tom Araya en RÖD t-shirt på sig mitt i det svarta...;-)

Redigerad kommentar

Om Tom Araya har gjort en sån här låt om denna säsong i avgrunden och har ett leende på läpparna när han framför den så kommer detta att gå bra. Trust me harden.... SMÅLAND, var faan är du då???? Visa dig nu och ge oss liv i morske män, jag får tuppjuck av allt snack om ekonomi och tocket äckel...  Nä, nu focus på bussen. Ca 12.20 Navet var det. Vadå CIRKA????? Är jag där 11.50 så missar jag inte bussen säger tidspessimisten inom mig...;-)

FORZA TIK..........alltid, allltid.........

Redigerad kommentar

Simmalugnt: det kunde vart värre. 14 är siffran för dagen i Twin Peaks.

Simmalugnt: avd. Kuggfråga :)

'denna tänker jag köra imorgon om jag så är själv. byt ut LIF, till Tiiiim-råååå!*

http://www.youtube.com/watch?v=xoY9BaSWGgg

TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMRÅ IK

Blizzard:

Nä, men du förstod min poäng eller? Ska vi kanske ta emot Modoiter med öppna armar också om de känner för att "sluta upp"?

Simmalugnt: jag har inte 12 fingrar så jag kan tyvär inte komma igenom dreas koll.....
Prenumerera | Anmäl | Redigera

Blizzard:

Fast Bobcats ligger ju ännu brunare till.

Sluta upp? Jamen då kan vi ju hålla på Modo allihop och bli Timråiter när det bränner till.
Prenumerera | Anmäl

Simmalugnt: "komma och gå när det passar" ja för KS passar ju så jävla bra....ELLER????

Det är förfan nu man ska slutas upp och om han kommer nu så visar det att han har ett hjärta för den här jävla svikande klubben!

Redigerad kommentar

mattias - 74: inte okej!

ska fan ta med mig mina tröjor också skriva Iconen och Olle på dom och binda fast dom i en fiskelina och skicka uppe dom över bortastå, jääääävlar vilket drag det kommer bli!!

TIMRÅ IK!!

mattias - 74: Tommy spelade ju för oss i 2 säsonger (1981-1983) då han värvades direkt från NHL.

Simmalugnt:

Har ju svårt att släppa det här med TIK jag. Darth Vader tvekar på ålderns rand. Anakin Skywalker tar över igen. Den ursprungliga läran blir den enda sanna och den onde kejsaren kastas ner i avgrunden. Och allt det där, allt det där... Sedan sitter man där och kippar efter andan och dör själv ändå.

Blizzard:

*asg *

mattias - 74: fyfan!

Simmalugnt:

Ni kommer få vara med om tröjhissning i Tegera imorgon.

jå1:

Karlskrona ser grymt starka ut. Har ju skåpat ut både Borås och IFSH. Lär ju lätt gå till allsvenskan. Sedan blir det en kamp om andraplatsen.

Vet inte hur mycket man orkar bry sig dock. Såg tre IFSH-matcher i höstas och la sedan ner då jag fick en skitkommentar på deras forum.

Tänker mest på fotboll jag. 0-2 mot Kalmar i premiären. Men sedan, då jävlar ; )

DJ Hemp:

Bra att du har koll.

Så länge du inte börjar vackla i tron.

DJ Hemp: Är det karlskrona de heter? Ser ut att vara en konkurrent till as platsen iaf..

ska vi deppa kan vi göra det på alla plan.

http://www.youtube.com/watch?v=DHXpnZi9Hzs

Simmalugnt:

Kval även där. Samma läge fast snäppet under ju...

För övrigt är det sjukt talande att mediakuben i EON har en stor skylt med Ågrenshuset.

Frella:

Då snackar du 2000-talet. Tack för det. Underlättar min tidsresa. För nu vill jag tillbaka. Men vilket år snackar du om? På något skumt vis har TIK ju varit närmast SM-guld när de åkt ur redan i kvarten... 

Säger bara såhär ja: TIMRÅ IK!!

sen kan ju ni ångest runka hur mycket ni vill, men ska berätta en sak, TIMRÅ IK vinner imrogon!

DJ Hemp: Egentligen skulle vi vunnit guld året då Peter Ström härjade här också...

Simmalugnt:

Timrå vann SM-guld 1972. Egentligen. Eller så var det 1974. Även det egentligen. 1975 egentligen också.

Haha Fjollträsk. Kom nyss i en diskussion med en gårdare och Roger Melin kopia som hävdade att Timrå vunnit Sm-Guld 79. Nej. Då var det 78. Nej. Då var det 80. Nej, tyvärr, tyvärr,tyvärr. Sen skulle den jäveln ha MIG att googla när Timrå enligt honom vunnit SM-guld. Stockholmare.

Blizzard: fattar ingenting ja, vart fan är tikhund 2.0 på hs när man behölver den..........

KROSSA FUCKING ÄCKLIGA LEKJSAND, KUUUUUUUUUUUUUUUUNG

Schkåååååååååååååål mina timråiter! vafan 2,5 mille hit oh 2,5 mille dit. Skiter man väl i :D Leksand imorn, döda döda döda står på schemat, TIMRÅ IK - FRAMÅT BRÖÖÖÖÖDER, SCHÅÅÅÅÅL ;:d

chaaaaalalalallalalalalalalalalal

Patrik Källstr: Och du verkar bo granne med Beckomberga

Se det från den ljusa sidan. Många av er som skriver här bor väl i Sundsvall? Ni har ju isf nära till Gärdehov. Ohhh....

Hahl Bundy:

När går bussen mot Leksand imorgon? se till att fylla på förrådet på vägen hem till timrå sen för det lär behövas ;)

superfalle:

HAHa sant inte ett par utan närmare bestämt 7 år sedan =)

superfalle: Nytt svenskt rekord i avstängning för Tollefsen hade varit kul att se oxå.

Hahl Bundy: Goren är ju riktigt stor i käften och dryg . Skulle va kul om han fick spö . Tyvärr så tror jag inte tollofsen är rätt man att fixa de . Men va fan go for it

superfalle:

Det hade varit komiskt om domarna hade vågat plocka ut Goren på 2+2. 2 minuter för Diving och 2 minuter för spel med felaktig utrustning (oknäppt hakrem).

superfalle: Ja en spearing i ansiktet hade varit intressant att se.

Nä nu djävlar får tollofsen ta och infria hoten mot goren så man får skratta lite . De är för dyster stämning nu

mattias - 74: Ja de gör väl ni med . Fast de va ett par år sen

superfalle:

hehe ja ni kommer ju från ES =)

mikenomad:

S24 blev en succé! Satsade 129 kr för en månad direkt och var mycket nöjd med sändningens kvalitet i går. Blir da capo mot Leksand i morgon. Det enda bakslaget var den förlorade poängen. Men det är bara att konstatera att Timrå har för dåliga målvakter för att fixa kvalserien. Jag befarar en stortorsk mot Leksand, typ 6-1...

mattias - 74: Es motstånd? Vilka menar du

jå1: Gör vi en lika bra 2:a period i 2 perioder så vinner vi.

mattias - 74: Gör tik en lika usel första period imorrn som sist så kmr det bli en seger för er, tyvärr.

mikenomad: Det vi ska göra är att vinna alla hemma o stjäla en o annan pinne borta.
Vi kan börja imorgon.

mattias - 74: Det är väl klart som fan att ni kan ge Timrå en match. Det hade jag inte betvivlat även om ni förlorat igår. Ärligt talat så är jag nog inte mer "rädd" för matchen i morgon bara för att ni slog Örebro. Jag är svinglad om det blir poäng i morgon....seger vågar jag inte tro på.

mikenomad:

Skall bli roligt och se hur Leksand står sig mot Es motstånd imorgon. Vi har ju slagit Örebro som vann AS så nog jävlar skall vi kunna ge er en match imorgon =)

...och inbrotten i bilar fortsätter även under kvalserien. Iofs verkar det som att dessa bilar ställt sig en bit ifrån och kanske får skylla sig själva. Men man är ju livrädd varje gång man går ut till bilen och se om extralysena sitter kvar...

Redigerad kommentar

Simmalugnt o snabeln: Tackar! Ja, jag är ju hänvisad till det i morgon så hoppas det funkar bra då också. :-)

mikenomad:

Funkade kalasbra för mig! Inte en tillstymmelse till lagg. Bra ljud och bild. Hoppas på samma i morgon.

mikenomad:

Bättre kvalitet ( bild och kommentator ) än csport.

« · 1478883 · »