Det bästa är ju (tänk att ja skriver detta) att DIF vinner ikväll (fast i sudden)
Tabellen ser då ut så här
Rögle 6 + ev poäng imorgon
Leksand 5
Timrå 4
DIF 4
Bofors 2
Örebro 0
Timrå lirar imorrn o har rätt bra chans på 3 poäng , vilket då skulle ge 7 totalt .
Redigerad kommentar
Hahl Bundy:
Du, Nomaden och Iconen SKA infinna sig.
Jag skiter i hur.
Far med osanning till ev. kvinna eller lämna bort barn om det är din helg - skyll på magsjuka, säg att du måste jobba dygn - 300% upp, smyg iväg osedd i gryningen, begär skilsmässa, etc...
Konstaterar att Yared Hagos inte nämns i Inför matchen.
Vill ha in Johan Andersson i laguppställningen på bekostnad av Molinder.
Hahl Bundy: Rödhårig?? Tja, det Karl-Bertilkrullet satt inte på huvudet iaf....Ang. lördag så får vi som sagt se, hoppas innerligt jag får möjlighet att bjussa på nån öl!
F.ö. vet jag inte om jag hoppas att vi håller oss kvar. Isf har jag i ett svagt (onyktert) tillstånd lovat svågern att tatuera in örnhelvetet över hela ryggen. Hur hardcore är det?
Redigerad kommentar
Om någon är intresserad så går det ner en bil från Växjö till Ängelholm på torsdag.
Jag har tre lediga platser om nu någon med hjärtat på rätt ställe förirrat sig ner till de småländska skogarna.
Timrå Icon:Tappar vi poäng på tisdag har vi fan pressen på oss att ta en fullpoängare nere i Ängelholm. Det vet vi ju hur lätt det brukar vara.. Nej, vi får nog se till att ta tre poäng på tisdag.
På nåt sätt känns det dock skumt om Örebro skulle ligga på noll poäng efter tre spelade omgångar och att vi därför av rent statistiska skäl är predestinerade att bjussa dem på ett par pinnar :/
Så funkar min hjärna ibland