mikenomad: Svaret är att karln haft ett av sina jobbigaste säsonger i karriären och ännu inte "hittat hem" mentalt. Ge honom en rejäl försäsong och en tydlig roll. Jag är fullständigt övertygad om att det finns mer att ta av när gäller Andreas. Åh än är det för tidigt att ge upp honom utan ett ärligt försök.
Det är absolut ingen stjärna men en stabil rollspelare som stämplar in varje dag. Åh sådana behövs också.
Redigerad kommentar
mikenomad: Men du..kan du förstå varför Modoiterna skall klä sig i Rött ikväll ! det är ju våran FÄRG..har dom missuppfattat något ?
# Rött har väl aldrig varit Modo färg #
Berglund: Men är du alldeles från vettet människa? Motin, Molinder och Röymark skall vara kvar i detta lag.
Däremot bort med Hagos, Bremberg, Mihalik, Ahlqvist, Halonen, Hedman, Murley, Pärssinen och Granath.
Bad_Brett: Jag är väl inte emot tikar genskäl, heller icke av något konstig förutfattad mening. Men när jag ser på deras trupp så ser jag iofs. ett par talanger. De blir nog nästan tvingade att förstå att de tar ett steg tillbaks innan de tar nästa skutt i sådana fall.
Det är ungefär som att uppmana en längdhoppare med perfekt plankträff att faktiskt strunta i plankan för att hoppa längre.
NuMo:
Du såg ju vilket lyft "Kolan" Karlsson fick så fort han lämnade Timrå. Numera har han ju klubbteknik som Datsyuk. Vi måste även komma ihåg att många yngre spelare kanske saknar den där fingertoppskänslan när det gäller klubbval, alternativt har blivit styrda av sin agent. Nog finns det några plantor i Timrå som skulle kunna utvecklas i mer professionell miljö.
Insekter utan insikter, knappast lysande utsikter.
Men det var väl som f#% vad det surras här i afton... är det bara jag som störs av myggor här på HS? Tror jag får logga ut för ikväll så får vi se om det är nå insekter kvar imorgon.
NuMo:
Undra vilka spelare i Timrå Näslund kan tänkas vara intresserad av. Förmodligen inte många, men Hedman, Motin, Önerud och eventuellt Friberg är väl tänkbara namn. Sedan är jag övertygad om att det finns potential i Röymark.Timrå - Örebro 3p
Rögle - Timrå 0p
Djurgården - Timrå 0p
Timrå - Djurgården 2p
Timrå Rögle 3p
Örebro - Timrå 1p
Timrå - Leksand 3p
Bofors - Timrå 3p
= 19p, med stark avslutning tror ni det räcker? Urgh
Bragd-Birger: Jaså, det är tikar som bestämmer på vilket sätt man skall håna. Vi får väl se hur det fungerar. På något sätt så satte ju ni agendan förra säsongen.
1. DIF
2. Rögle
3. Leksand
4. Timrå.
@TimraitenTimrå, vin, och skalade druvor.
#gamedayhehe