Redigerad kommentar
Magnus Rövarn : Jag vill dock rerservera mig en aaaning. Jag kan ha sett "fel" i kristallkulan. Avgör han inte på lördag så blir det garanterat på tisdag. Mina bilder är aningen suddiga och luddiga. Jag ser bara en 7a och nån Printz som gör kaffeved av klubban sin i sargen. En personlig revansch för Jonte med andra ord.
Mackan Nilson muttrar som en jävla barnrumpa från båset och ser hårt och svårt plågad ut.
Undra hur många som valde / väljer att anmäla sig till bortaresan efter kvällens seger?
De är väl fans de också, men betoning några smulor på medgångsfans. I vilket fall som helst på lördag kommer det råda krig över 60 min. Hoppas man är lika rustad som jag kommer vara, grymt överladdad !!
BlackBay: Hedström sänker DIF på Hovet. Fri med målvakten vickar han lite på höfterna, gör ett kort stopp och backhandsflippar pucken upp i nättaket.
Timrå Icon:
Den som blir min bussgranne på lördag kommer att ledas in i dimman i Highland Parks tecken. Degad av Timråikånen :)
Hoppas resan på lördag blir lika rolig hem som den blir ner, gäller att se över så man packar med sig rätt attrealjer.
Sjukt sjukt taggad är man iaf!!
Tv4 sporten
*visar bilder där timrå leder med 1-0* man ser massa rögle chanser, sedan säger dom "att missa sånna lägen straffar ofta sig" och då visar dom timrås 1-0mål. haha snacka om att klippa ihop till sin fördel :D
Simmalugnt:Vad gick han på för nåt ikväll? Eller har sir Rudolph bara blitt lomhörd?Verkade inte förstå frågorna.
Alfie glad, o ovan, att ligga etta!
– Tyvärr tror jag att Timrå är riktigt illa ute. De har gjort en usel säsong och läcker som ett såll bakåt."
Bildtext:
Hur motiverar man bäst ett lag för en bortamatch i Ängelholm? Svaret har ni här. " I say, you do, no questions".
/tagen från Timråitens twitter