1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596793 inlägg · 6213 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Kan ta med 2 blaskor så blir det inget tjaffs, fokus ska finnas på annat håll. =) 

Timrå Icon: Gammeltacka! Du får nog gnugga russin länge innan det sipprar ut nåt där.

Redigerad kommentar

Magnus Rövarn : Jag vill dock rerservera mig en aaaning. Jag kan ha sett "fel" i kristallkulan. Avgör han inte på lördag så blir det garanterat på tisdag. Mina bilder är aningen suddiga och luddiga. Jag ser bara en 7a och nån Printz som gör kaffeved av klubban sin i sargen. En personlig revansch för Jonte med andra ord.

Mackan Nilson muttrar som en jävla barnrumpa från båset och ser hårt och svårt plågad ut.

Ambroo: Jag vet inte vilka böjelser du har. Jag har mina egna så för min del hade planen varit klar tidigt.

Ambroo: Ja Silvias ;-)

Dream Team: Ska man smörja in överkroppen med den?

Dream Team: Ha ha absolut.

Undra hur många som valde / väljer att anmäla sig till bortaresan efter kvällens seger? 

De är väl fans de också, men betoning några smulor på medgångsfans. I vilket fall som helst på lördag kommer det råda krig över 60 min. Hoppas man är lika rustad som jag kommer vara, grymt överladdad !!   

Raggaren Putte: Får man ta med virkningen...?

fredriko74: Handyxan kan vara bra att ha då du förmodligen måste hugga loss Hahl Bundy från porrblaskan ;-)

Hahl Bundy: Ta med en burk drottningkräm också. Just in case.

Timrå Icon: Ja, den listan har jag med bockat av, la till handyxa och porrtidning också. Men i övrigt tänker vi rätt lika ser jag. 

Raggaren Putte: Sidenkallingar - check

Magnus Rövarn : helvete vad skön den lirarn är. Skulle det vara en 6-timmars djupintervju med karn på tv skulle jag fan inte vilja missa en sekund!

BlackBay: Hedström sänker DIF på Hovet. Fri med målvakten vickar han lite på höfterna, gör ett kort stopp och backhandsflippar pucken upp i nättaket.

Timrå Icon: Bonsaiträd och ätpinnar - check

Per HApps: Oh jag måste bli bättre så jag kan åka.

Per HApps: Är Fjudas med igen...? :-)

fredriko74:
Matchtröja - check
Sprit - check
Losec - check
Knogjärn - check

Timrå Icon:

Den som blir min bussgranne på lördag kommer att ledas in i dimman i Highland Parks tecken. Degad av Timråikånen :)

Simmalugnt: Kval- och ångesthockey kräver single malt känns det som.....

Tur det är helg snart....

Blizzard: Alla hatar oss. Men just nu är det helt ok. "vi mot världen" funkar rätt bra just nu.

Hoppas resan på lördag blir lika rolig hem som den blir ner, gäller att se över så man packar med sig rätt attrealjer. 

Sjukt sjukt taggad är man iaf!! 

Fyra pärser avklarade. Sex magsår kvar.

Tv4 sporten

*visar bilder där timrå leder med 1-0* man ser massa rögle chanser, sedan säger dom "att missa sånna lägen straffar ofta sig" och då visar dom timrås 1-0mål. haha snacka om att klippa ihop till sin fördel :D

Hahl Bundy: Jo men här snackar vi målvaktsmask....

Timrå Icon: Äh jag har mjukkräm som du kan få. Fjolla.

Kattgubben: No guts => No glory

Bra.

Bragd-Birger: En får tacke.....att det inte är jag.

Redigerad kommentar

Timrå Icon:Tell me about it.. som att hångla med ett rivjärn, but no pain - no gain

Bragd-Birger: Vi tar honom på en "Den sista färden" istället (filmen så klart), som den modoit han är.

Kattgubben: Skojar du?!? Man ser ut som en inverterad igelkott i ansiktet efter lite kyssande.
Svenskt som franskt....

Simmalugnt:Vad gick han på för nåt ikväll? Eller har sir Rudolph bara blitt lomhörd?Verkade inte förstå frågorna.

Alfie glad, o ovan, att ligga etta!

Hahl Bundy: Grejar vi kvalet ska jag fan ta med stoffie-boy på en Brokeback Mountain-weekend. Jag lär få bjuda.

Timrå Icon:Sticks han?

Hahl Bundy: Du är ju så skäggig. Till och med i ansiktet....

Challe är slät och fin i hyn. På sin höjd lite rosig om näsan. Verkar lovande!

Blizzard:Wennerholm måste ju vara frustrerad över att samhället inte riktigt ser ut som i romanen 1984 (än), Där hade han kommit undan, men se den gubben gick inte nu. Nu sitter han med skägget i brevlådan den spjuvern, beslagen med lögn ;)

Bragd-Birger: Fast om vi klarar det här då blir det ormgrop.

Wennerholm idag:
". Men jag tyckte redan från början av Timrå var överdrivet nederlagstippade"

Wennerholm innan KS:
"Vad tror du om lagets chanser?

– Tyvärr tror jag att Timrå är riktigt illa ute. De har gjort en usel säsong och läcker som ett såll bakåt."

Bragd-Birger : Ja men det är bara en kyss.

Hahl Bundy: Slampa!

Timrå Icon: Du kan få kyssa mig om vi klarar det här.

Simmalugnt: Tommy Andersson får gärna adoptera mig om vi klara det här! :-)

Kattgubben: Klockrent!

Bildtext:

Hur motiverar man bäst ett lag för en bortamatch i Ängelholm? Svaret har ni här. " I say, you do, no questions".

/tagen från Timråitens twitter

KORITFW: Det är viktigt att lagen under tar poäng av varandra nu i dubbelmötena. Fördela fördela.

Ambroo: Jag älskar Timrå.

« · 1482115 · »