1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596715 inlägg · 6213 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Andersson: Nyvaken?

Nä nu går man i ett tillstånd av total ångest o nervositet.

Vi hörs efter matchen.....om man lever.

Forza Timrå!

Tjalle:

79 pix.

Redigerad kommentar

Någon somvet om kvällens match går att beställa av comhem eller på nätet utan att köpa ett helt kanalpaket för tre månader...

T T: Okej, trodde de skulle prata lite om kvalserien också. Men då vet jag , tack! 

fredriko74: Fyran har väl lagt ner det för säsongen nu när de har slutspelet.

T T: Tack, men har de slutat visa det på tisdagar ? Finner inte det på någon kanal 

fredriko74: Titta när du vill

Vilken kanal går eftersnack med Wikegård & Boork som brukar vara på tisdagar runt 21-22 tiden, nån som vet ? 

"TVÅ fulla bussar. Blir det en tredje?? Då är det hög tid att anmäla sig!"

Blizzard: Jo han hade ätit där för sitt "Mcdonalds free game meal" haha jaa han får käka där hur mkt han vill nu i kvalserien bara vi fortsätter vinner och han producerar.

Blizzard: Hahaha! Var det inte förra matchen Challe skulle sätta oss i dödens spår...?

Timrå Icon: Hahahaha dåre!!

Aproppå challe och trav, timråiten har twittrat igen
"@Timraiten: Challe har dessutom terroriserat vaktmästarna och frågat om det blir hårt eller mjukt underlag i arenan ikväll. Travdåre much?"

Blizzard: McDonald's....på tal om det;

Är det inatt man ställer tillbaka badrumsvågen 5kg till sommarvikt....?

Önskar fortfarande att någon försökte lura i Max Friberg att det är Junior-VM som pågår nu.

Det finns mer att plocka ur där.

Hahl Bundy: Smålänningar är också roliga. Skulle förmodligen vara tyst i hallen om vi mötte dem;

"Ett nygift småländskt par skulle få åka helikoptertur gratis, men bara på ett villkor, att de var tysta hela tiden under flygturen. Piloten gjorde många konster i luften. Helikoptern flög upp ner och det var många loopar och så vidare. När de landade sa piloten: - Det här det gick ju bra Då säger mannen: - Ja, men det vara nära att jag sa nåt när kärringen ramlade ut..... "

Hahl Bundy: haha murley älskar verkligen McDonalds han nämnde det förut också då han hade ätit det innan match nu fick han big mac om han gjorde mål xD

"Sanningen är nog den att det bara är enögda 08-journalister, och möjligtvis ishockeyförbundet, som skulle sörja den dag Djurgården ramlar ur elitserien."

Timrå Icon:Ja nu när du säger det så! :) Det var väl en 5-6 år sen bara. Då finns det säkert fortfarande en god drinkarkultur kvar i sporten. Gott att höra ;)

Smokey:Mmmmmm....nu sitter man ju här och blir lite så smått torr i strupen :-)

Kattgubben: Haha! Jag tror dock inte den blivit så himla mycket prydare. Kommer du inte ihåg den där ryssen som vinglade in mot ribban efter att ha värmt med Red Bull/vodka på hotellrummet.......?

sargad: Conny har nog tröstsupit. Tur att en annan inte är hockeylirare efter den här ångestladdade skräckfilmssässongen... Åsså lite tips typ Steffo å Frithiofsson. En ny groggfavvo för 2000-talet:

- Absinthe möter Red Bull on the rocks! Nu snackar vi edge Of ice.

Timrå Icon: Ja jag är bra på Shots.

Timrå Icon:haha, annars kan ni ju satsa på en höjdhoppskarriär. Iaf på 80-talet var det ju tydligen helt okontroversiellt att på själva tävlingsområdet både kröka och röka som borstbindare. ;) Detta enligt en intervju med Patrik Sjöberg. Reservationer skall dock utfärdas för att sporten kan ha blivit mer pryd och moralistisk sen dess :/

=)

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Antagligen inte men han blev ju "deporterad" dit senast det begav sig. Beträffande dig och Bundy så gäller inga helrör för er. Ni måste hålla er till halvrör om ni ska lyckas platsa, då möjligen som darrande Asplöv.

John K: Får man kröka i Asplöven...? Kanske Bundy och jag ska snöra på oss rören igen då hehe

sargad:Jag har pratat med en initierad Örebroare och det blev helt enkelt för mycket promille för att kunna vara hållbart i längden. Blir det Asplöven igen kanske?

Lite Murley så här innan man blir alldeles matt.

usch. överraskade mig själv med att vara väldigt lite nervös inför fortsättningen sedan förra matchen, blev nästan lite arg på mig själv som räknade med en bra fortsättning. men idag, idag har nervositeten (eller triaden av Yn som den också kallas: ynklig, yr och ymnigt svettandes) tagit över.

snälla, snälla, låt det bli poäng idag också!

sargad: Ölet?

Timrå Icon:Mja, man vill inte prata om det... vi med lite fantasi kan nog kanske lista ut vad det handlar om ;)

sargad: Låter suspekt. Märkligt.......

Någon som vet mera om Connys avstängning?

sargad:Hej! Gå in på Örebro Hockeys hemsida o klicka dig fram till köp biljett via webbiljett,så skriver du ut direkt. Klart! För övrigt tar vi 7 poäng till o klarar denna golgatavandring galant!

Någon som känner till Behrns Arena och hur det funkar nu i KS? Har lovat pojkarna att åka på ÖSK-Timrå på lördag. Kan man på egen han köpa biljetter till bortastå, eller går det bara via supporterförening? Hur många platser har bortastå i Behrn Hockeyarena? 

dr-nix: MrMadhaw har dock missat att Malmö förlorade i andra omgången mot Rögle 2008. De hade dvs 12 poäng efter 5 omgångar och 15 efter 6. (I omgång 5 och 6 vann de back-to-back mot Brynäs.)

Sjökan: om vi är kvar i elitserien ge önerud o torp 3 års,kontrakt för bövelen!!!!!! Älska!!! Våran egen,Pelle prestberg för fan

Sjökan: Äääh, han var ju med och sänkte dif igår!

dr-nix: fort kluven till Bremberg. Vinner Timrå på tisdag är djurgårn körd. Samtidigt om vi loosar på tisdag har vi en Bremberg som gör ALLT för att inga andra lag ska ta poäng mot timrå och hotar djurgårdens andra plats. Dilemman! Asg

dr-nix: Nej, den lär bli jobbig. Men det var sjukt viktigt med en seger borta sist, Dif kommer förmodligen vara lite lätt skitnödiga nu.

Sjökan: nope, t.ex. tvivlar jag på att nästa match mot Djurgården blir lätt direkt.

dr-nix: precis. Missade året lite. Men ändå. Inget är ju verkligen klart.

Sjökan: 2005 hade de 9 pinnar, tror du tänker på 2008 (samma kvalserie mrmadhawk nämde igår).

Wayne Gresky: en sak gnager i min själ. Malmö kvalserien 2005 (tror jag) 15 poäng efter 5 matcher. Sen gick det åt helvete.....

Det närmar sig onekligen en utomhusmatch i Gävle för Timrå-laget. Som jag sett fram mot den. Först Winter Classic i nyår mellan Detroit och Toronto inför 115000 skrikande åskådare (jag ska dit) och senare match mellan Bif och Tik utomhus. Me like!

Steffe: Nä det är väl klart. Men ett örebro som inte har nått att spela för borde ju vara lite lättare än ett örebro som slåss för es, var så jag menade:)

Magnus Rövarn : Behöver inte jämföras någonting . Underhållningsvärdet är helt enkelt för dåligt . Att kolla på div 2 hockey tycker jag tex inte heller är kul. . Även om jag inte jämför med något alls

Steffe: ja Leksand - Malmö matchen är ju ett lysande exempel på det!

« · 1483988 · »