Nä nu går man i ett tillstånd av total ångest o nervositet.
Vi hörs efter matchen.....om man lever.
Forza Timrå!
Önskar fortfarande att någon försökte lura i Max Friberg att det är Junior-VM som pågår nu.
Det finns mer att plocka ur där.
Hahl Bundy: Smålänningar är också roliga. Skulle förmodligen vara tyst i hallen om vi mötte dem;
"Ett nygift småländskt par skulle få åka helikoptertur gratis, men bara på ett villkor, att de var tysta hela tiden under flygturen. Piloten gjorde många konster i luften. Helikoptern flög upp ner och det var många loopar och så vidare. När de landade sa piloten: - Det här det gick ju bra Då säger mannen: - Ja, men det vara nära att jag sa nåt när kärringen ramlade ut..... "
Timrå Icon:haha, annars kan ni ju satsa på en höjdhoppskarriär. Iaf på 80-talet var det ju tydligen helt okontroversiellt att på själva tävlingsområdet både kröka och röka som borstbindare. ;) Detta enligt en intervju med Patrik Sjöberg. Reservationer skall dock utfärdas för att sporten kan ha blivit mer pryd och moralistisk sen dess :/
=)
Redigerad kommentar
sargad:Jag har pratat med en initierad Örebroare och det blev helt enkelt för mycket promille för att kunna vara hållbart i längden. Blir det Asplöven igen kanske?
usch. överraskade mig själv med att vara väldigt lite nervös inför fortsättningen sedan förra matchen, blev nästan lite arg på mig själv som räknade med en bra fortsättning. men idag, idag har nervositeten (eller triaden av Yn som den också kallas: ynklig, yr och ymnigt svettandes) tagit över.
snälla, snälla, låt det bli poäng idag också!