Enligt ST så är Molinder - Hagos - Gnagarn de som hamnar utanför laget. Bremberg går in med Önerud och Hallin.
Två nya PP-formationer har också testats.
Max - Jonte
Hallin-Bremberg-Pärssinen
Murley - Robinson
Fleury-Larsson-Önerud (tror jag det var).
Redigerad kommentar
Knylan: jag var ju ironisk :( men visst kan de vara Gnagarn han är sådär lite lömsk och varit osynlig hela säsongn nästan lite top secret :]
Edb: Skulle det vara Gnagarn så vill jag skriva ett tioårskontrakt med killen.
Twittrandet når stundtals höjder som endast Bragdis når i den här gästboken, och med tanke på hans förkärlek för instick längre än 140 tecken så tror jag inte det är han heller. Som sagt, detta är ett mysterium.
Redigerad kommentar
Knylan: Det där hade jag missat, helt lysande läsning. Hoppas verkligen att det är den twittraren som avses ha 'läckt uppgifter om laget'. Bilden av Tommy som romersk kejsardiva eller väsare av vietnamfilmsrepliker är så fantastisk att jag vill att den ska vara sann.
Respect!
Bragd-Birger: Det bästa var fasen när Tommy rökte gösen i spelarnas torkskåp.
Eller då Alex Larsson satte sig på Tommys flugsamling hahahahaaa!!!!
Dream Team: Att det är en spelare kan vi avfärda per omgående, tror jag, då ingen spelare i laget följer honom.
"Förlorar vi så stannar vi kvar och kör Jeremy Boyce-Intervall. Galghumor bland grabbarna i kväll."
Här kommer min kvalserietabell:
1. Leksand
2. Bofors.
3. Djurgården
4. Örebro
5. Rögle
6. Timrå
Invändningar?
Vilka blir dom 2 lyckliga som kniper de sista platserna på buss nr 4? Forza Timrå.
Patrik Källstr: Här kommer min 'saker jag gillar'-tabell:
1. Timrå IK
2. Fred på jorden
3. Mammas köttbullar
.
.
.
129993. Flugor i ansiktet när man sover
129994. Tarmsköljning
129995. Att bli halstrad över öppen eld
129996. Patrik Källstr
Kommentar på det?
Bragd-Birger: På plats 129996 hade jag "att få pungen avbiten av en same". Så han borde hamna längre ned egentligen.......
Edit: Snodde den från Nakna Pistolen 1
Redigerad kommentar
Lite mer inside info från den allra INNERSTA kretsen:
"Idag har vi gått igenom kvalseriemotståndet. Att Tommy bestämt sig för att endast prata under inandning gjorde att det blev långvarigt."
"Under en lång mening om Leksands boxplay så tog luften slut, han stupade över bordet och rev med sig gardinerna i fallet."
Hahl Bundy: Njae...
"Antal anmälda: FULLT!! Har endast 6st lösa biljetter att erbjuda till de som kan ta sig ner/hem själva."