1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600567 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Bissett_19: jag vet, mikeomad är lite efter, är han läskunnig? analfabet? nått fel är det på han.. eller så vill han inte erkänna att han har fel som VANLIGT, en riktig besservisser

Enligt ST så är Molinder - Hagos - Gnagarn de som hamnar utanför laget. Bremberg går in med Önerud och Hallin.

Två nya PP-formationer har också testats.
Max - Jonte
Hallin-Bremberg-Pärssinen

Murley - Robinson
Fleury-Larsson-Önerud (tror jag det var).

Redigerad kommentar

Frella: Bara fw i 1:a pp formationen. Intressant.

Steffe: Jag förstår inte riktigt vad man är ute efter i artikeln när man snackar om "den anonyme twittraren". Har reportern ens läst vad denne twittrare, som jag antar är "Timraiten", skriver? Fullkomligt briljant är han hur som helst och det skulle förvåna mig något alldeles oerhört om det är en spelare i laget. Frågan är vem fan det är, det är ett mysterium som gäckat mig i veckor.

Knylan: ser du inte att de är mikko jokela?

Edb: På bilden så handlar det snarare om Johan Gnag Andersson.

Knylan: jag var ju ironisk :( men visst kan de vara Gnagarn han är sådär lite lömsk och varit osynlig hela säsongn nästan lite top secret :]

Knylan: Säkert Chistian Sjögren. :)

Edb: Skulle det vara Gnagarn så vill jag skriva ett tioårskontrakt med killen.

Twittrandet når stundtals höjder som endast Bragdis når i den här gästboken, och med tanke på hans förkärlek för instick längre än 140 tecken så tror jag inte det är han heller. Som sagt, detta är ett mysterium.

Är det någon mellan Nynäshamn och Sundsvall som vill åka med norrut i morgon så åker jag 12:00. Har tre platser över till det facila priset av " ett gott humör" :)

Knylan: Helt briljant. Skrattade så att jag grät.

Per HApps: har du vägarna förbi jönköping :]?

stoff: Alright. Forumets sämsta skribent kallar mikenomad för en analfabet. Snacka om att kasta sten i glashus. Du kan ju för fan inte formulera en enda mening korrekt. Gå inte i polemik med män när du besitter en 13-årings intelligens.

Redigerad kommentar

Knylan: tror att Timråiten är en Modoit. en liten gissning.

12 platser kvar på fjärde bussen, nice.

Lacka_64: Det kan mycket väl vara så, men han håller det på en extremt subtil nivå isåfall. Driften med Tommy Andersson är fantastisk, oavsett.

Knylan: Det där hade jag missat, helt lysande läsning. Hoppas verkligen att det är den twittraren som avses ha 'läckt uppgifter om laget'. Bilden av Tommy som romersk kejsardiva eller väsare av vietnamfilmsrepliker är så fantastisk att jag vill att den ska vara sann.

Respect!

6 platser kvar på fjärde bussen. 

Jag bryr mig inte vad de säger. Det är coolare att vara ett bottenlag med Tommy Andersson som tränare än ett gäng medgångsfjollor.

Bragd-Birger: Det bästa var fasen när Tommy rökte gösen i spelarnas torkskåp.

Eller då Alex Larsson satte sig på Tommys flugsamling hahahahaaa!!!!

Knylan: Glimrande, det räcker så! Här är några nedslag:

"Bussresa med sockerspeedade juniorer som överdoserar lördagsgodis känns sådär. Ahlgrens bilar och snuttefiltar flyger genom luften."

"Denna man är ett geni när det kommer till motivation och nu fanns det bara en sak som gällde för oss, hockeyslakt!"

"Tommy skrålade sin omskrivna Eddie Meduza-cover 'När Tommy hällde brännvin i ett glas åt Per-Åge Skröder', då släppte allt."

Helt underbart och man hoppas verkligen att det är någon i laget som skriver. Då stiger förhoppningarna lite och bilden av en stelopererad tränare som sett sina bättre dagar får ett nödvändigt lyft.

Dream Team: Att det är en spelare kan vi avfärda per omgående, tror jag, då ingen spelare i laget följer honom.

"Förlorar vi så stannar vi kvar och kör Jeremy Boyce-Intervall. Galghumor bland grabbarna i kväll."

Här kommer min kvalserietabell:

1. Leksand

2. Bofors.

3. Djurgården

4. Örebro

5. Rögle

6. Timrå

Invändningar?

Patrik Källstr: Hocken bryr sig vad du tippar o tycker.

Patrik Källstr: För dig och för andra som finner den minsta glädje att tippa sluttabellen i Kvalserien så har jag skapat en tråd åt er i "Övrig hockey"-forumet. Välkommen dit. Jag kommer dock tyvärr inte vara på plats.

Patrik Källstr: Tjadu... Så länge du inte klippt ur och klistrat in från vad någon annan har skrivit så är det onekligen din kvalserietabell.

Vilka blir dom 2 lyckliga som kniper de sista platserna på buss nr 4?  Forza Timrå.

Lacka_64: Snarare är ju vem som blir den lycklige att sitta ensam i buss nr 5?

Patrik Källstr: Här kommer min 'saker jag gillar'-tabell:

1. Timrå IK

2. Fred på jorden

3. Mammas köttbullar

.

.

.

129993. Flugor i ansiktet när man sover

129994. Tarmsköljning

129995. Att bli halstrad över öppen eld

129996. Patrik Källstr

Kommentar på det?

Bragd-Birger: På plats 129996 hade jag "att få pungen avbiten av en same". Så han borde hamna längre ned egentligen.......

Edit: Snodde den från Nakna Pistolen 1

Redigerad kommentar

Bragd-Birger:

Jag känner igen listan. Längst bak i "Mina Bokmärken" va?

Bragd-Birger: Spännande att se vad har på din "gillar"-lista. Nu blir jag ju osökt sugen att ta del av din "ogillar"-lista....

Bragd-Birger:

I see what you did there!

Bragd-Birger:jag fattar inte vad du har emot tarmsköljning ? finns de nåt skönare än att gå och lägga sej befriad från avfall i tarmarna . helst med nymasserad prostata 

Shit! Har länge funderat på vart jag tidigare sett Tommys märkliga karaktär... Nu vet jag! Han är fan Colonel Walter E. Kurtz!

Låt den galna Apocalypsen starta! Supporterbussar med utanpåliggande högtalare med typ Wagner inför anfall?

Vem är Miss april?

superfalle: Jag har ett prostata-finger.
Vart var det du satt sa du?

Hahl Bundy:haha . nja kanske ska överväga att stanna hemma i stället 

Hahl Bundy: Hm..."supportrars gemenskap" fick helt plötsligt en helt annan innebörd..

superfalle: Nästan så man hellre tar ett matchprogram i nacken faktiskt.
Eller var som helst när jag tänker efter....

Jockz: Det finns inte en chans att Timrå byter lagkapten nu mitt under brinnande krig. Å andra sidan tror jag Hallin högaktningsfullt skiter i detta just nu. Klart att han skulle se det som en STOR ÄRA att få bära ett C på bröstet. Men alla vet vilken naturlig ledare Hallin är därute på isen. Hans mentalitet går inte att ta miste på. Åh gissningsvis är det så pass högt i tak i Timrås omklädningsrum att ingen ifrågasätter Pelles rutin från sådana här matcher och det är heller inte skrivet i sten att den utan ett C eller A på bröstet får yttra sig eller ta intiativ.

Dags att slå tillbaka! Ja, nu har vi åkt på däng hela säsongen av de stora grabbarna. Vad känns då bättre än att ta ut det på de lite mindre....B-)

Tror på att Timrå klarar sig med nöp och näppe framför Örebro, DIF och TIK stannar i Elitserien och det krävs en rejäl uppryckning innan nästa säsong.

Ser att det är FULLT till Leksand.
Härligt!

Hahl Bundy: Är det någon härifrån som ska med? Jag ska med i var fall!

Lite mer inside info från den allra INNERSTA kretsen:

"Idag har vi gått igenom kvalseriemotståndet. Att Tommy bestämt sig för att endast prata under inandning gjorde att det blev långvarigt."

"Under en lång mening om Leksands boxplay så tog luften slut, han stupade över bordet och rev med sig gardinerna i fallet."

ersson: Alla utom Bundy....

ersson: kommer eka gär inne på lördag. alla lämnar hs :D ifs har man ju mobil..så kanske blir inlägg här endå.

Blizzard, Timrå Icon: Gött mos! Nu manglar vi dalmasarna!

Hahl Bundy: Njae...

"Antal anmälda: FULLT!! Har endast 6st lösa biljetter att erbjuda till de som kan ta sig ner/hem själva."

Timrå Icon: Vet du vad som skulle vara droppen?
Om dom på fredagmorgon säger att dom måste skjuta fram Op:n.

Då drar jag på nån en smäll....det är sant det!

« · 1477137 · »