1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581474 inlägg · 6216 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26

« · 1323999 · » Till forumet


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Nästan så jag skulle kunna ta att vi åkte ur om vu kunde börja spela med lite fart igen. Man blir ju löjligt avundsjuk på Luleås sätt att spela hockey. Skulle byta Enterfeldt och Kim Karlsson mot BS och Röymark alla dagar i veckan.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Ambroo: Tänk om man hade kunnat bli av med BS och Röymark. Det var ju iaf nära med BS men då spelade han ju helt plötsligt mer lite inlevelse en stund för att sedan falla ner i Hynningsk dvala.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud: Bra där... Du kan ju inte ens författa en riktig mening. Idiot.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud: Vi verkar ju ändå få betala lönen säsongen ut. Då kan han väl lika gärna dominera i J-20 en stund. Där kanske hans ego passar nivån också.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
lincoln: Blev liknelsen för svår att ta till sig när det inte medföljde en teckning och dina föräldrar förklaring?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
mikenomad: Utan de rätta verktygen är det svårt att bygga nåt eller med för kort brandslang är det omöjligt att släcka elden...

Perra i all ära, men man måste ju tåla ett blåmärke som spelare också. Sargollon som BS och norsken blir jag ine klok på. Vi är allt annat än snälla på öppen is men där vi ska vara elaka, framför mål och längs sarg är vi bumbibjörnar.

Vi förlorar mot ett lag som inte ens behöver vara bra och det trots att vi är det. Det oroar lika mycket som allt annat.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Ändå ett stort fall framåt spelmässigt jämfört med hur vi avslutade innan uppehållet. Nu tappar vi återigen fart och intensitet i takt med skadorna. Värvar man inte nu är det bara för Linkan, TJ och CE att ställa sina platser till förfogande då hela det här laget är komplett snedbyggt. Boyce och Murley de som bidrar med mest energi men också de som spelar allra minst av forwards? Undrar vilken från J-20 som får chansen på tisdag? Eller plockar man i Dahlroth och spelar spelintelligente Sonntag som forward?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
lincoln: He he he, han kanske diskuterar företagsstrategi med sin vd kollega Dimitrakos? Ha ha ha
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud: Men dra åt h-e ett tag nu va?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
lincoln: He he he, han kanske diskuterar företagsstrategi med sin vd kollega Dimitrakos? Ha ha ha
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
lincoln: Har ni många juniorer som har 300k i lön?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Börjar man känna avundsjuka gentemot SSK vet man att det är långt gånget... så känns det nu iaf.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud:

Hej!

Hej då!
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud: aha! CORSO är vd! Det förklarar ju ett och annat. Jag trodde han var anställd! Förlåt mina tykna kommentarer.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
ÖstrandsNisse: Väldigt oroande att varken de riktiga hockeylagen eller AIK behöver spela bra för att sl oss
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
lincoln: Om du tror att man kan anställa en VD och sen vara missnöjd med honom och placera honom som pakterare så föreslår jag att du lär dig om provocerad uppsägning.
Att omplacera Corso som är lagets dyraste spelare till juniorlaget är inte ok, så länge han själv inte vill det. Sen förstår jag inte vad ni skulle tjäna på att jävlas med Corso, killen skulle ju utan tvekan kunna gå till juniorlaget hela våren och ta ut sin lön.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Olle: Det är bara att konstatera att det här laget inte räcker till.
och att man har mycket att önska när det gäller ledningen som bara
snålar och snålar.
Hade det varit ett vanligt företag så hade man sparkat ansvariga för
länge sen,ok att ekonomin inte är vad den borde vara,men att börja
säsongen med 12 forwards när man år efter år drabbas av många
skador så tycker man ju att brister nånstans.
Det är bara att ställa in sig på kvalserien i vår,snålheten bedrar visheten.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
RED DEVILS: Det måste sägas nu, Perra måste bort! Större loser var det längesen jag såg och värmländskan är inte charmig längre.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
ÖstrandsNisse: AIK kvitterar i Övik. Alltid något.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Kongo: Jag håller med dig jag. Jag är riktigt orolig för var det här ska sluta. Är det början på slutet? 15 år till nästa gång? Huga.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Då är vi snart sist då. den här säsongen "går som tåget"
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Jag tror tyvärr på ett ovisst kvalseriespel. Dåliga målvakter, spelare som går sönder hela tiden, felaktig uppbyggnadsträning(?) och spelare med bristande karaktär är inga bra ingredienser.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Olle: Ja men ganska väntat ändå.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26

Nya skador, spelare som tar 10-min. utvisningar för snack och inga nya spelare i sikte.

Jag är mycket orolig !

Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Har tränaren gett upp?

känns som det i intervjun efter matchen. sök o finn, ja vad ska du hitta?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Årets Timrå IK är en sorglig syn. Att man inte ens kan få in pucken i zonen i 6-5. Bara massa jävla lallande.Det här kommer inte sluta gott, tyvärr...
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Herregud vilket slött intryck man får. Strulet innan målet i öppen kasse är ju bara skrattretande. Bara att lägga sig ner och dö igen då.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Nu ger ja upp, vi åker ur.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Foyn: Avgå allt och alla...

Men vilken första kedja: Röymark-Larsson-Hallin

nä detta liknar kattpiss.

A.E stor härförare i modo med klart mest istid och mycket stabilt spel. vad har vi? jo sonntag och knäskador.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud: Hr iofs aldrig hört talas om nån som är anställd av ett “lag“? Företag och föreningar har jag däremot hört talas om. Och då har det hänt att man som anställd ibland, jag säger ibland, blivit tvungen att göra de arbetsuppgifter som arbetsgivaren anvisar. Lägg ner eller skärp dig för fan
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
mikenomad: Axelsson såg ut att vrida knät på precis samma sätt som senast. Såg ut att ha riktigt ont så han blir säkert borta länge.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
pingvin: Bra! Lite hopp!
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
mikenomad: Ovisst.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Foyn:
Har inte du fattat nånting???
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
pingvin: Tack! Skadade igen eller höll de bara inte?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
superfalle: fast även då kan han göra mål .. och de är ju de som de går ut på .
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
mikenomad: Halonen och Axie har klivit av.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
pingvin: För en som följer via mobilen; vilka är skadade?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Foyn: Skit också! Inga poäng och två tunga skador.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
erathoo: pröva spela ensam i en kedja . eller spela med piff och puff .
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Kvalserien here we come!!! Tack Linkan för detta lagbygge! Mycket bra!
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Pucken: Blint var ordet sa Bull.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Pucken: du har blivit lurad.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Per HApps:Jag är ju inte insatt,men sparkar Timrå Corso så måste det ju finnas anledning.Jag litar blint på att Timrå IK gör det som är bäst för Timrå.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Frella: Akta dig väldigt noga. Det där är olaga hot. Lägg av!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Per HApps: Skippa den meningen om du inte förstår dess innebörd. Kommentera saken istället.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud:
Ursäkta , men är det inte världsrekord i jönseri med latinska citat?
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Pucken:
Hur tänkte du då? Han kostar oss 10000 om dagen resten av kontraktstiden för att göra ingenting. 100 ståplatsbiljetter om dagen 7 dagar i veckan och du tycker att det är bra.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Per HApps: Corso är anställd för att spela i Alaget, om han inte erbjuds plats där kan man inte utan hans medgivande flytta på honom till något annat lag, t.ex juniorlaget. Pacta sunt servanda.
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
superfalle: spelar Murley? han som enligt AB "längtat" efter denna match - inte ett skott så långt....
Kommentera

« · 1323999 · »