1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581138 inlägg · 6216 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04

2251694 · » Till forumet


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Puckat: Man hade blivit glad om man kom till hallen och såg den där uppställningen!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Puckat: Ja den där uppställningen är nog så bra vi kan få det just nu.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Tydligen sålt 4000 biljetter idag vid kl 14:00. Kan bli bra med folk imorgon med andra ord. Sedan kan man diskutera om Timrå förtjänar det eller inte men blir inte bättre att sitta hemma och sura, den saken är säker. Jag ska infinna mig på ståplats imorgon och sjunga mig hes iaf! Alla till hallen för att stötta vårt kära Timrå. Dom behöver oss nu.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
roger_sundsvall: vad jag förstod så finns inte många spelare tillgängliga just nu, men att ev vid uppehåll kan det hända. Kan väl inte ta in vad som helst. Och kan väl inte sparka någon utan att ha nytt heller. Tränare växer kanske inte på träd heller...
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Knylan: jag tror du fattade vad jag menade utan att gå in på detaljer.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
snushane: Varsågod, i och med att du uppenbarligen tog åt dig.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Knylan: det är ju ganska klassiskt det här, att be om pengar och stöd när det blåser snålt. Inget fel på det budskapet och det är ju sant, pengar är precis vad Timrå IK behöver. Däremot tycker jag det blir lite bakvänt. Istället för att be folk ta en chans för att kanske få valuta för pengarna så kanske klubben själv behöver satsa först för att locka tillbaka publik? Det är inte 2005 längre, man kan inte begära att folk fyller kollektkorgen utan att få något tillbaka.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Imorgon vill jag se att man går ut och tömmer sig totalt! Sista matchen innan uppehållet, 5000+ på läktaren, mot Brynäs som vi har plusstatistik på. Med Didrik tillbaka tycker jag att man bör ställa upp såhär:

35. Rajaniemi (30. Johansson)

91. Lodin - 78. Hanzl - 39. Rattie
2. Svensson - 85. Westerlund

21. LaLeggia - 33. Lundin - 94. Hartmann
4. Erixon - 11. Zajac

27. Johansson - 44. Blomqvist - 81. Lööke
9. Strömberg - 14. Carlson

23. Boyce - 29. Madsen - 24. Walli-Walterholm

Extra: 3. Bohm 52. Liljewall
Utanför: 10. Alvarez, 12. Liljegren, 19. Andersson, 38. Olofsson

Låt fjärdelinan ta första bytet så sätter dom tonen direkt!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Knylan: Tack Knylan att du klargjorde det för oss mindre vetande att det bara var en livesänding och ingen presskonferans. Du är en stjärna.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Andersson: Ja, den blir ju en aning parodisk idag
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Otto1: tack!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Otto1: de ä bara käbbel!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nisse på Mon or: Att Didde förmodligen ska spela imorgon samt att det kan öppna upp för förstärkningar/spelarbyten runt novemberuppehållet. Brukar ofta röra på sig i KHL/AHL samt NLA däromkring sa den gode Nubben..
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
besviken
Ingen förändring 💩
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nisse på Mon or: Ingen alls, bara samma gamla vanliga svammel
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Timrå Isstadion: Jo så är det. Jag försöker bara vara lite diplomatisk. Tjatiga gubbar i grupp är inte mycket till fredagsunderhållning.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Passar ju bra att Nanne (antagligen ) kör sin dänga , vi är dom tuffaste , starkaste .... Den är från 2005 och då hade Timrå sin prime
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
FH - avdammad: Det är väl iofs samma halvdussin som tröskar likartade inlägg 24/7?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Det här forumet är och ska vara öppet för alla åsikter så länge man håller sig inom anständighetens gränser. Själv är jag också frustrerad, men jag har aldrig gillat att slå på de som redan ligger. Det är uppenbart att de tre som var med idag är i brygga och mår pyton. Man kan ju naturligtvis håna det, men det är väl ungefär lika konstruktivt som att uppmana alla att inte gå på matcherna. Med detta sagt så förstår jag dom som inte går för att det är mentalt nedbrytande. Själv åker jag upp med sönerna, tar på mig delägartröjan och hoppas på ett mirakel.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Såg inte livesändningen. Vilken information gavs som vi inte visste förut? Om ingen informstion gavs, så hade det kanske varit bättre att inte sända alls?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Bara för att klargöra en sak: det var ingen "presskonferens". Det var en "livesändning", vars främsta syfte är att informera om läget. Ibland dyker det upp något nytt, men oftast är det bara en kanal för att informera oss supportrar kring vad som pågår i klubben. Något som efterfrågats. Bristen på information har lyfts vid ett flertal tillfällen, sen att det inte råkar vara just den information gallskrikarna vill ha är en annan sak.

Så. Fortsätt.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Jalasvaara: Om Didrik kommer tillbaka så är det viktigt.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Jalasvaara: Nu ställer vi upp i morgon och fyller arenan och visar att vi supportrar gör vad vi kan. Vi är faktiskt fortfarande ett SHL lag för än har vi inte åkt ur. Nu visar vi att ”vi är Timrå och vi ger aldrig upp” och att det inte bara är tomma ord.

Kom igen nu alla och fyll NHC arenan och visa att vi stöttar vårt lag
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nisse1: det är det jag sagt hela tiden, en pajas förening har det blivit. Vi fans ska stötta och stötta och stötta och stötta och köpa biljetter.man såg riktigt ändå i deras försök att vilja nedtona allvaret. Nubben stod lite som vanligt nonchalant och vicka på skallen.. Liljevall krampaktigt och mastodant med armarna på midjan i ett försök att vara den alfahanne och kapten han vill försöka framstå som. Pinsam livesänding att se ett lik som försöker överleva. Nubben erkände dock att det går mycket fortare i SHL än vad han trott. Då undrar man ju,,hur jävla intresserad är han av dagens elithockey egentligen? så jävla tragiskt och värdelöst och skrattretande..ÄR vi en proffs förening eller som Olle sa,,en kommunal verksamhet?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nisse1: Snacka om en helt jävla onödig presskonferanss bara ett jävla svammel tycka synd om sig och Nubbens jävla trötta bortförklaringar. Tror man att man ger supportrar sponsorer hopp med att inte agera komma med någonting vetet kräks på denna hålla varandra kompis klubb ynklig så in i helvete inte värda att vara i SHL. Vilken tomte som ställde frågor måste fått de av Nubben Ante Freddan får ej vara obekväma frågar annars ingen presskonferanss DÅRAR 🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Det är nu laget behöver oss ni medgångs supportrar som stannar hemma för att det går dålig kan ju dra åt helvete. Det är 4000 biljetter sålda redan, Didde kommer tillbaka och vi kan se till att vända på det här. Jag kan lova att alla i föreningen sliter för att fixa detta. Ska de ha råd att göra någon förändring så köp biljetter, varför skicka in pengar till någon kampanj när man bara kan gå matcherna
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
lungan: Fast varför Rajjan bort? JJ är den sämre i min bok.. Men Nubben snackar i allafall om att han hoppas att marknaden i NLA och KHL öppnar sig, det bådar ju för nån form av klass in i allafall. Sen om spelare vill in till ett totalt avsågat lag i tabellen är en annan femma. Återstår nog rätt tufft jobb för Nubben..
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Didde tillbaka imorgon, det är ju riktigt kul.

Sedan får vi hoppas på att det händer något under Novemberuppehållet.

Jag skulle vilja se

En ny Målvakt
En till Back
En till Center
Två till Forward

Sedan skulle jag vilja att man skickar iväg byter bort

Alvarez, Olofsson, Lööke, Liljegren, Bohm, Rajaniemi
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
danne80: Jag blir så förbannad.....Dom bemödar sig inte ens att svara på en enda fråga från oss som tog del av sändningen.
Vilken otroligt svag klubb ledning!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
AVGÅ ALLA!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Gorkyman: va fan hände??
Trodde Freddan skulle slänga in handduken. Jäkla klåpar förening,

"Ska du inte flytta dig från spåret? Nej jag tror tåget svänger"
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
The great one: Transparens ?? Nån som fick veta nåt överhuvudtaget vad som sker? Men det sker väl inget!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Liljewall ett riktigt sänke till spelare och han ska vi ha som kapten.. hmm
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
The great one: Så otroligt intetsägande sändning, inte konstigt att publiken sviker.
Mycket märkligt att man inte tar tillfället i akt och levererar nått mer konkret att hoppas på. nästan 1000-pers tittade på sändningen. Bedrövligt!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Mjuka frågor minst sagt. Ingen fråga från chatten denna gång till varken Nubben eller Torines.

Ja ja, Didrik lirar i morgon i alla fall. Alltid något 👍🏻
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Tallnäs: Förhoppningen är att han ska spela, var inte helt klart..
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
mikenomad: Didrik spelar imorgon enligt Nubben på Livesändningen
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
She: Fejjan
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
She: På Timrå IKs fb
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
She: fb
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Modano: Årets mest självklara. Nanne Grönvall handväska, Kjell Lönnå inte handväska;)
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nisse1: var hittar man sändning kl14.00
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
BlackBay: är Nanne Grönvall ett uttalat Timrå fan eller? Vad kostar inte hon i ett uppträdande? Lika jävla meningslöst som att sätta Molinder på en totalt jävla meningslös roll i Timrå,,han står med penna och noteringsblock med backslick och ser helt bortkommen ut. Det där noteringsblocket han har är säkert inköpslistan på Konsum. Låt en lokal musiker dra igång nåt istället som har förankring i området. Bortkastade pengar som vanligt i Timrå..Pajaser!!
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
BlackBay: Undrar jag med, han var ju dock riktigt grym förra säsongen med. Det skall väl Nubben ha eloge för, även om det var Dahlén som tipsade om Per då han var svår att ta sig förbi. 😋
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
mikenomad: mellan 5-30 :e
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
SMÅLAND: Härligt. Hennes hockeylåt får igång publiken bra mycket mer än det andra sömnpillret som alltid spelas innan matchstart.
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nu är det november. När spelar Didde?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Otto1: Hur kan alla SHL-lag lyckas missa honom under alla dessa år?
Eller är det bara så enkelt att hans spel passar bättre i SHL än i HA?
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Modano: Ingen som tvingar dig lyssna när hon sjunger heller..
Låst ämne

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Laken: Helt enig!
Låst ämne

2251694 · »