1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577968 inlägg · 6216 ämnen

Luleå - Timrå IK 2006-11-25

792174 · » Till forumet


Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25

El Aka Ali: Problemet är att jag vet inte vilken måndag du menar. Brynäs har LHF på tisdag och nästa måndagsmatch är 4/12 mot SAIK borta din gamle Brynäsare ;-)

Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
65selander:Självklart skall du få smaka på något riktigt gott samtidigt som du kan njuta av serieledarnas framfart på isen i EON-arena. Men jag förmodar att du i stället föredrar soffan o ser någon gammal repris med inbyggda Virus-kommentarer. Din enögde......
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
65selander: Å ska jag vara opartisk kan jag inte ens med bästa vilja i världen hålla med om att TIK är bäst för tillfället. Det är ju precis det vi INTE är! Summerar vi hela hösten är vi dock det eftersom vi innehar den tabellplacering vi gör och gjort det sedan i princip 1:a nedsläpp den här säsongen.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
El Aka Ali: Kall öl på måndag, vad händer då?
Att Brynäs tar serieledningen finns det nog ingen partisk som opartisk som tror. Däremot så skall vi till ett slutapel och som vi skall klara av bättre än vad vi gjorde i våras.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
65selander: Om du för en endaste gång skulle ta och försöka visa hur man är opartisk. Då skulle du utan tvekan påstå att du o "Virus" håller på samma lag. Du skulle också, helt opartiskt, kunna konstatera att Timrå IK f.n. leder ES, d.v.s. dom är tillfälligt bäst. Utan någon som hellst tvekan bäst, trots att det dräller av andra lag, bl.a. Brynäs, som vill ha samma status. Men f.n. klarar dessa inte av att ens vara i närheten av serieledarna.
Nu en simpel, ödmjuk förfrågan i skuggan av serieledarleendet. "Kommer du till baren för en kall öl på måndag?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Lemmy: PRECIS, som Sovjet gjorde på 70-talet och som det är på alla hockeyspel. Vad är det Kenta säger på reklamen när Sanny har ramlat av pinnen och han coachar bredvid ett hockeyspel... ?? tror att vi kan hämta många sanningar från den metaforiska reklamvinjett...Per Happs; dream on - KUL med folk som har visioner ( ej ironi ) !
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Friman SR: Tycker domargnället börjar bli lite larvigt.
är ju likadant match efter match efter match......................
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
tk75: Ja det ser inte bättre ut, Luleå var nog mer taggat både här och där. Domarn, hehe jag tycker att om alla domare hade hållit den nivån så hade vi inte haft problem med några domslut. Konsekvent blåsa för alla regelbrott, det är ju det en domare SKA göra. Bort med allt spelförstörande, nä det är de svenska domarna (inte alla) som inte håller måttet. Fast även de som håller rätt nivå får det svårt eftersom spelarna är vana att vissa grejer tillåts.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
65selander: Fin bild. Smörare där..;)
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
65selander: Fullt naturligt Du håller visst på Brynäs det gör han också Han visar att han ogillar Timrå...Du är tycker jag mer balanserad speciellt med tanke på att Du är supporter..
medans han i sin TV-roll förväntas vara en åsiktsbalanserad o relativt opartisk tv-reporter el. proffesinell bisittare som kan hantera sin roll så pass neutralt att han inte tydligt visar vilka han ogillar ..som De allra flesta sådana bisittare gör..dock icke Virus!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
65selander: Tycker det ser ut som Butter, Toker och Glader.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25

hmff alla är "Men in Gray"

Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25

Lemmy: Tror nog att Albert ger en känga till de som gnäller på Virus.
Själv så tycker jag att Virus är en hyvens man och en bra "Sidekick"
utav dom två gråa så är det jag till höger :-))

Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Lemmy: Som jag uppfattat det var domaren hårdare än alla svenska elitseriedomare, kanske det är våra domare som inte kan/vill/vågar ha nolltolerans, går ju inte en match utan att det urartar med hakningar och allt annat otyg. Spela hockey med klubban efter isen, NU!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Albert Hall: Vad har Virus med om vi losar eller inte, karln är likadan även om vi vinner.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
73 loser: Tack! Kul att det finns vettigt folk även här.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Albert Lall: Grattis till segern!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Friman SR: Ja det var nog ändå domarens fel att Timrå losade när jag tänker efter. Och Virus Lindbergs.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
tk75: Oavsett domare.... Matchen hade kunnat se annorlunda ut redan från början med en annan domare.... Men, det glömde du eller????
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Långben: ni ni gjorde en skit match och oavset domare så hade det ej hjälpt såg nr 71 två gånger på hela match skotten 36-18. backlund borde tagit några av målen
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
"Vi som var med i Karjala cup har spelat tio matcher på 14 dagar. Det sliter, säger ”Jonte” Hedström, som utsågs till matchens lirare i Timrå."

Ja, frågan är om detta var så smart? Förhoppningsvis kanske Timrå IK har lärt sig någonting av detta. Klart spelare ska få vara med i landslaget men kanske inte så många samtidigt...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Ambroo:faan det gör ju ont att bli tacklad!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: Okey. Hoppas verkligen att det inte är allvarligt och att han kan spela på måndag igen.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Mappe: Halin bör ju komma igång nångång tycker man!han försvinner i många matcher å brara åker bara omkring å glider å byter!vore inte helt fel om han fick göra ett par kassar på måndag mot Malmö!kom igen Pelle Halin..
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: Hockey är en fysisksport som innehåller kampmoment. Nivån idag var enligt rapporterna pinsam! Det är inte innebandy man utövar eller för den delen inte heller basket... Ska det se ut så här så kan man lika gärna lägga ner. Denna match kunde ha hållit på till 19.47 om det inte vore för att domaren tagit tag i sig själv i pausen mellan 1:a och 2:a perioden.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Frella:
Kan ju vara så, men med så lite spelare tror jag nog han borde haft mer tid ? Men sinom tid får vi veta.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: Kan ju också bero på att man spelade 20 min i BP iofs, och där spelar inte Nilsson. Men det brukar inte Hallin göra heller och han kom upp i ca 17 min.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Frella:
Lite typiskt, men föga förvånande då det körs hört med mtrl just nu.
Warg är nog åter på måndsag, förhoppnings vis.....
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Frella:
Får hoppas på att vi vänder trenden hemma mot MIF på måndag..
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: Enl istidsstatistiken så spelade han endast 6 min, så att han blev skadad låter väl ganska troligt.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Mappe:
Min dotter (Jen) var uppe i Coop, fick SMS med den innebörden, kanske inte platsade, vet inget mer...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Långben: Ja det vore trevligt. Han har inte visat sitt rätta "jag" sedan han kom tillbaks från axelskadan. Han kan ju så mycket mer... Nu skulle vara ett utmärkt tillfälle att briljera lite.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Mappe:hej,tänk om vi kunde få igång Per Halin!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: Strö salt i såren bara, vet du något mer...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron:
MIF-HV 2-0
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Långben:
Nilsson verkar ha blivit skadad också,,, illa.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Malmö har iallafall utökat till 2-0...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Positivt är dock att MIF besegrade HV71 med 2-0
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
pisssmatch. åk hem, ta det lugnt, drick några bärs och vägra spela med den där domaren nånsin igen.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Långben: 2-0 malmö forsatt serieledare
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Nu gick rullgardinen ner!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
slutresultat 5-2 antar jag...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
bra,,kom igen gubbar tryck in pucken nu på Leinonen!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
illa, luleåklacken som skriker "hata timrå" dåååligt
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Jonte skjuter över hela jävla konsum-arenan!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
dåligt, dåligt
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Ambroo: Det går ju inte direkt vår väg idag. Det enda som glädjer är Asplund...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Könsordsvordom!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Red-line: Jonte missar, tyvärr.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Straff...
Kommentera

792174 · »