nixXz: Dom har inte låst, bara försvårat... men är man uppmärksam så ser man denna kombination när det laddar och har laddat klart. Tar man en printscreen då så är det klart...
tiker: Inga sådana kärleksbetygelser till mig, ett tack räcker gott och att någon annan gör samma som jag gjorde till nästa gång. Lägg på minnet hur jag gjorde nu....
dr-nix: Funkade det på det viset? Isåfall så syns denna kombination när det laddat klart en kort sekund eller två, ta en printscreen då och lägg ut infon här...
Rolig fråga av expertkommentatorn till Luleås Mats Lavander i första periodpausen; "- Det kändes som om ni var på väg in i matchen - och då gör Timrå 2-0.." Eh, ja visst var Luleå på väg in i matchen? Var det inte snarare så att dom "nästan" lyckades etablera spel på Timrås planhalva (dock ej zon) under en period av täta Timrå - utvisningar?
Luleå är äkta kass idag - och det är jag glad för. Men inte så mycket som en ljudning om Tenkrat, varken från den bedrövliga kommentatorn (förväntade mig inte annat) eller av Challe. Konstigt.
Men detta är väl den sämsta kommentatorn på PPV någonsin? Håller ni med?
...ja dom ramsorna ifrån den egna klacken i konsumholken MÅSTE ju bara göra att hemmaspelarna tycker att det är extra roligt att prestera i afton, eller?...
JonteD: Även om det är försäsong och tidigt tycker jag man kan se redan nu att Genborg kommer att ta en ordinarieplats i SHL från start. Vi får avvakta fler matcher men han gör en mycket fin debutmatch. Roligt att se!