Timrå Icon: Synd att Lander inte får det där friläget i BP. Han sticker som att han vill ha pucken men glömmer bort att kolla var passet slås. Slarvigt.
Blizzard: Skillnaden just nu är väl att Luleå försöker att göra highlights-mål och bränner lägena medan vi försöker sparka in pucken med näbbar och klor i öppen kassen och ändå bränner lägena.
1: En god kopp La Bomba står nu på bordet framför mig 2: Om jag fick kliva in i Timrås omklädningsrum nu skulle jag inte hämta inspiration från den där filmsnutten från any given sunday som alla lägger upp här hela tiden, jag skulle tänka på www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8
Finns det nån här som vill snacka icing? En underskattad del av hockeyn som nästan hamnar i skymundan. Varför är det så? En bra icing får mig att må bra i alla fall....
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer