1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580372 inlägg · 6216 ämnen

Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05

« · 2403679 Till forumet


Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Det skulle ju sitta skönt med en vinst innan uppehållet.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
T T: Skjut i krysset Dahlen!!
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
lincoln: Mycket bra liknelse med skidåkning. Slakmota(AssarRönnlund-uttryck tror jag) och driva på över krönet. Har våra rödvita hjältar pannben och lungor för att just driva på över lönndryga krönet Redhawks borta? Vi får hoppas det.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
T T: 2 raka, spettekaka!

1-3
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
kulltorp: 2-4, 4an i öppen kasse.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Herminator: Det blir nog torsk idag också, 3-2. Sylvegård gör en knätackling på MPS så han blir borta till slutspelet.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
kulltorp: 17-0 till Malmö
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
1-4 Timrå
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
HKN: när tog vi ens en 3 poängare senast??? Vore skoj med omväxling
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar!!!🎉🥳
Ge oss frid Å vinn ikväll!!🙏
Halleluja!!
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
JanneH: Mot Ouuglä
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
snushane: Haha nä men ett supertaggat Malmö som vill tvätta bort 0-7 kör över oss rätt komfortabelt med 4-1
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Malmö är sämre hemma än borta .... oj nu jinxa ja visst
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
JanneH:

Vi har ganska nyligen tagit trepoängare mot IKO (3-0), Rögle (5-2) och MALMÖ (7-0!), så det är lugnt. Lägg ett par tvåpoängare med uttagen målis på det, så inser man att vi någorlunda har rosat marknaden på sistone - förutom senast. Dags att studsa tillbaka idag? Känner mig tyvärr lite nervös och inte alls särskilt segerviss. Kan bero på att man är utarbetad och trött (har inte haft semester sedan juli 2021). Varje dag är en ny kamp. Hur formerar vi laget idag? Ska leta efter information.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Pojken tippade några matcher som Rögle 5-2, IKO 3-0, LHC 2-3, Brynäs förlust och sist 1-3 till till Växjö utan blev 0-3.. jag börjar fan be om inga gissning längre. Idag tippar han 1-4 Timrå. Så man är lite glad iallafall hahah
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
HKN:

Då hoppas jag att vi kan gå på det. Vänder man hemåt med 1-4 i ryggen kan man känna sig nöjd. Befarar dock att det blir jämnare än så. Målsnålt och segt? Ungefär som man känner sig själv.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Idag måste vi ha bättre skärpa i passningar å avslut. Annars blir det tufft, malmoe är nog sugna på revansch
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DJ Hemp: planen var att jag, sonen och två skånska kompisar (med Timråtröjor på) skulle åka ner till matchen idag. Men det blev antibiotika på sjukhuset istället. Sonen som åkt på nått skit. Snacka om taskig tajming.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Laguppställningen mot Malmö
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Fattar inte att ställer upp exakt samma som förra gången visst det har funkat, men tycker man borde testa något nytt. Fattar inte att hartman får spela i första och walli får spela 4de, han har vart så mycket bättre än så
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Dubbeld: Om jag bara fick ändra en sak så hade 19 fått 33ans plats.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Varför är Ante så rädd att testa nya kedjekombinationer. Effektiviteten framåt är inte helt bra då ska han väl kasta om och testa. Varje försök behöver inte tio omg för att utvärderas.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Pinaceae: Nja det tycker jag inte Blomqvist och Walli förtjänar.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Synct: Hartmann och Lundin förtjänar inte vara där.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Kebab_House: de är nog av den här anledningen som såna som du och jag sitter hemma i soffan med en öl och smattrar på tangentbordet , och ante leder Timrå , vi skulle inte ha nån kontinuitet i laget utan punda hit och dit med spelare efter varje förlust
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
superfalle: Tror jag faktiskt har bra mycket bättre koll än dig och jag sitter inte och gnäller efter varje förlust tycker bara att spelare som walli som har gjort det bra borde få en chans i en högre kedja istället för att sitta i 4de och till exempel hartman som inte alls har vart bra. Bara för att jag skriver vad jag tycker behöver du inte bli upprörd och skriva att jag bara skriver bara massa negativt om timrå när dom förlorar. Håller på timrå i med och motgång
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Dubbeld: LL är tillbaka om man ska lita på Timrås instastory 🙄 Pääjärvi och Lyytinen kvar hemma i Timrå/Sundsvall.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Piss! Missade att ladda mobilen. Så inga inlägg från mig. Men i alla fall på plats med Norrlands Guld och en fet snus. En del snygga brudisar här också. Ska snart leta upp bortastå som vanligt. Forza Timrå!
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
falconuggla: Måste ha en mapp med laguppställningarna mot vissa lag; "Malmö idag va? Aa släng in nå från den foldern, blir säkert rätt."
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
falconuggla:

Tack för info om laguppställning!
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
falconuggla: Och Laleggia gör comeback.. =)
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
falconuggla: på min insta och FB är mps med.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
cloon: Kom igen nu Timrå! 3p ett måste ikväll. Var på tå från start. Är orolig över denna match. Om vi förlorar har vi Skellefteå nästa omgång och det kan bli 3 raka förluster. Viktig match idag!
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Kebab_House: nja , tveksamt faktiskt . Ja har sett varenda match som Timrå har spelat utom 2 sen 2006 så lite koll får ja nog säga att ja har :) . Nu var de ingen kritik emot dej , utan ett konstaterande . Ja tycker också att tex Hartman är kallare än ett isblock och Walli borde lyftas upp . Ja tyckte även inför säsongen att J.J var seriens sämsta målvakt. De har ja glatt fått tugga i mej varenda match , :)
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Kebab_House: Min tanke med Walli är att han är en kille som man flyttar upp hierarkin när anfallsspelet går i baklås, som mot tex Växjö. Walli är oerhört innovativ/explosiv i sitt spel och kan skapa lägen ut ingenting. Han är avig, snabb och har ett bra skott. Återigen, om han får bort lite slarv och hittar rätt i banan, så är the sky the limit!
Enligt mig!
Talang sa Bill, snart lyfter han sa Bull.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
superfalle: Hartman var inte han iskall första 20 matcherna ifjol med och Lundin. Jag vet inte om jag har rätt minne men det var min känsla?
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Redan cred till supportarna som är där och hojtar "TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ"
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
cloon: Om jag inte minns fel så blev han petad i slutet av dem dära 20 matcherna vilket gjorde att han steppade upp. Slängdes in i den ökända "Bankkedjan" som var en jävligt stabil counter till Djurgårdens första kedja.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Malmö spelare gör ett delfin hop över Wedda; Hemmapubliken skriker redan
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
DOM TAR UT MÅLVAKTEN?????

edit: Såg inte att vi hade avvaktande.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Dubbeld: Hahaha patetiskt utvisning Timrå billigt när asen på läktarna skriker. Inget på Lundin innan med klubba i ansiktet
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Dubbeld: Sjukt onödig utvisning när Timrå precis började trycka ner Malmö. Nu ger man bort initiativet lite.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Zäta75: det är som vanligt med andra ord...he he
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Men Hartmann...
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Hartmann de där så jävla IQ befriat.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Kerstin_k: 5-3 nu bra jobbat förhlevete hartmann
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
erathoo: Men VAD gör Hartmann?! Vilket hjärnsläpp.
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Dubbeld: Bänka Hartmann för fan!!!
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Ska de bli 7-0 denna match efter 6 mål i pp kanske? 🤦🏻‍♂️
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Kerstin_k: HUR långt är tålamodet med Hartmann?
Låst ämne

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-11-05
Olle: Bänka idioten, såg ju ut som han försökte t en utvisning
Låst ämne

« · 2403679