Smokey: i det här läget tycker jag man ska nyttja timeouten även om det är ett powerbreak på gång. Vi måste få spela vår första uppställning i PP för att ha en chans att göra mål.
Precis så här ska vi spela.... Dödahokkey.... Inget jävla trams... Kötta fan... Det ska göra ont... Så jävla skönt att man fick slippa skämmas som mot BOOBS förra sessen... 🍻🍸👏💪👍👊👌🍹🍷🍺 Ikväll rinn dä lätt.... SEGERLÄTT... TJOHOOOO..
Bragd-Birger: Ja inte spelar vi någon hockey ikväll i alla fall vet ej vad dom sysslar med. Men ni gör ju en riktigt bra borta match med. Det skall ej glömmas bort.
Som tur är det ny match på onsdag bara ladda om och komma igen.
Bragd-Birger: men snacka om att det är skilda världar för Dahlén och EP nu. Den ena stekhet och den andre iskall. Jag unnar verkligen EP att ta sig ur sjukdomssvackan. Han var värd ett bättre JVM och sedan en bättre omstart.
Smokey: Tack det ska jag tänka om om jag är i Ö-vik någon gång, tyvärr har jag inte sett några kvalitéer på brudarna runt solbacka än men när man ser alla släktingar i timråklacken så tvingas man se de positiva i damerna ändå ;)
innekillenskomp: tycker iofs att man kan vara en god vinnare, i första derbymatchen såg det ungefär omvänt ut även om vi spelade lite bättre då än vad Modo gör nu. Vi har dessutom bjudit på en drös chanser den här matchen och hade dom trillat in så hade det varit en helt annan match. Tycker inte att vi, på ledinskt vis, "pissar" på någon i den här matchen. De jag verkligen unnar en sur förlust är inte fansen utan Skröder och Johansson.
Grattis till en välförtjänt seger ikväll. Vet dock ej vad vi sysslade med idag men som jag skrev tidigare gör ni en bra borta match och vinner klart rättvist idag.
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Håll i nu för fan och kör ihjäl fanskapet!!!