Dalton: Vårt B-lag gjorde tydligen inte bort sig i 1:a alltså. Nå, det är ju iofs inte direkt Svenska mästarna vi möter. Eller hur är det med det där, är Modo stående Svenska försäsongsmästare? Oavsett resultat?
Ambroo: Då måste det ha varit ruskigt dåligt mot Brynäs.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
Tycker mig se ljusglimtar lite här och där. Tycker det finns potential i truppen. Hagos ser betydligt rappare än förra säsongen t.ex. och Bagarn ser jag med spänning fram emot vad han får uträttat den här säsongen.
mikenomad: Där nätar iaf Stenqvist, 0-1 till oss. I övrigt åker modos primadonnor och försöker jonglera med pucken (utan framgång) och Timrås brunkare checkar högt (utan framgång). Har inte sett någon längre press åt något håll än så länge i matchen.
mikenomad: Ser ut som jag går bet på det. Det ska finnas möjlighet att se matchen i Android, för oss med Iphone är det värre. Jag får tyvärr hänvisa till möjligheten att se matchen i efterhand.
Dalton: Helvete är det Frölunda vi spelar mot ikväll? Bortsett från spyan mitt på tröjan så ser ju tröjorna identiska ut med de Frölunda hade för ett par år sedan.
mikenomad: Nordgren klev av inför sista spelmomentet på träningen i dag. Ville enligt honom själv spara sig. Så det är nog klokt att ställa över honom i kväll. Hans tid kommer.
Henning: Måste säga att Montén går hem hos mig. Glimten i ögat och klara svar utan krussiduller. Skön lilare helt enkelt. Synd att Norgren inte kommer till start...
Synct: Ett tips till alla som eventuellt stör sig på någon person på forumet. Svara inte på inlägg från den personen, då lovar jag att saker lugnar sig.
För övrigt, lite väl mycket pajkastning här inne för stunden tycker jag. Läs ovan tips för trevligare forum!