Jensen_12: Kan du fet haja att jag kommer att göra, Challe ska jävlar inte i helvete stå och i princip håna oss och säga att Timrå var bra idag, om han inte får en reprimand av detta uppträde då jävlar....så TJ kommer att få ett mail, det kan du vara lugn för!!!
På måndag får man hämta ut biljetterna till slutspelet, börjar funder på att skita i det... Det spelar ingen roll vilket lag vi får i kvarten, det blir torsk med 4-1.
Avgå Challe, du och ditt j***a skitsystem. Håll dig till travet,du kan ju inte vara sämre där.
Challe hånar ta-mig-fan oss fans och tycker det var bra jobb och killarna försökte mm, alltså vad i helvete är detta, Detta är inte Timrå!!!!
Och killarna i studion bara garvar och undrar vad i helvete Challe håller på med, med sina jävla idiotiska svar, nu får fan ledningen i Timrå styra upp detta, han representerar TIMRÅ och det är också mitt lag som han håller på att dra ner i smutsen....jävla idiot, beter sig som Luckner.
vilket hån mot alla timråsupportrar som var i mora i kväll.. finns många spelare som har jävligt bra betalt som inte visa nån vilja alls.. pääjärvi och lander var däremot riktigt bra och visade en jävla vilja.
Taurus: HAha gud vad bedrövligt, han är nöjd med detta, skrämmande.Skandal att Segerstad och Ticar inte får spela när dom på en gång är inne på ett mål, Segerstad stod ju där framför mål och gjorde skitjobbet som ingen av dom andra idioterna vill göra, riktigt uselt och Hahl och dom övriga bör skämmas att vårat lag bara leds av Backe och 91:erna plus Segerstad och Ticar.
Taurus: Vilket gnäll. Det hjälper inte att klaga i ett forum. Ta kontakt med Thomas Johansson och Christer Ericson via telefon och skrik er hesa. Mail spamma Challe, Ring Challe också, så kanske det händer något.
73Sjöbba: Aldrig, det är dom inte värda, inte en jävla spelare och coacher ska ha pröjs, förutom Lander och P-S, och Challe är nöjd??????? VA FAN ÄR DETTA!!!!!
Nog för att jag tror stenhårt på våra 91:or men när dom är bäst i Timrå så är det illa... Fan vad besviken man kan bli även fast jag tvivlade på något annat än 0p ikväll.
faan va dåliga vi var i kväll.. inget timråhjärta från våra spelare.. Håller vi den här klassen i ett slutspel så åker vi ut i 4 raka oavsett vilket lag vi möter.
Realist: denna jävla inställning som laget har ikväll kan man kanske ha 2-3 matcher på en sådan lång match serie som ES har, men i år är det ta-mig-fan varannan match, totalt helt jävla otroligt av killar som har +100´/månaden och vad fan ska Challe skylla på ikväll, hans jävla mantra om ödmjukhet!!! Ok, vi har många borta, men inställningen är ju katasrofal och jävligt dålig, ofta med alla spelare med är den dålig också.
MB:Jo,men det är väl inte så konstigt.Mora är ootroligt motiverade.så det var väl på förhand en ganska given hemmaseger.Oddset 2.00 för en Moraseger var ju kanon egentligen
RTS: dom borde fan betala fansen deras inträde och resekostnader, så jävla dåligt att man väljer melodifestivalen istället....bara 16-åringarna som vill något...och försöker.
Stackars supportrar som bemödat sig att åka till Mora! Timrå IK idag, ett lag utan vilja, attityd och inställning! Som det sett ut alldeles för många gånger denna säsong...
Hypocrisy: Måste verkligen hylla ledningen som drygt en vecka efter att finnkräket släppte bajsbomben har Tommy Samuelsson klar. Det är fan toppklass på det 👏
Betänk även att det var huvudsändningen en lördag, prime time, ingen PPV match. Det borde han tänkt på.
En eloge till alla som åkte ner till Mora. Roligt att se Juniorerna också.