1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599827 inlägg · 6212 ämnen

NU FÅR DET VARA NOG!!

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Bragd-Birger:

Nja, men till skillnad från chipsfettot så visste han hur ett mål ser ut. Och då menar jag inte Maxmål.

Redigerad kommentar

Knylan: Grå gubbe lugna ner dig nu ha ha

Bragd-Birger: Kan vi inte bara värva de här...?

Simmalugnt: Poängproduktionen har jag inte dissat. Däremot tycker jag inte att han någonsin backade upp sin tuffhet utanför planen på densamma.
Men visst. Låt oss vara nostalgiska och inbilla oss att han var en härförare som tvingades bort av Jante-lagen.

Bragd-Birger: "Corso var inget att hålla i näven när det blåser."

var säker pensionspengarna där också, fan vad alla spelare tror att dom ska bli gubbar fort, stackrarna!

RubinCarter: Det är en förstemålis vi behöver

Timrå Icon: eller en förstaplats ;-)

Bragd-Birger:

Nej, men det var å andra sidan inte hans tuffhet jag diskuterade från första början. Det var du som drog upp det.

Det går att vända på det också. Många verkar vara livrädda för att erkänna att det var bättre förr och letar därmed fel med ljus och lykta i det som har varit.

Hade jag varit Timrå spelare för tillfället så hade jag gjort århundradets klaraste charging i en match mot HV71. Helst ett läge framför mål där offret bryter näsbenet mot ribban.

Jockz: På tal om det så var Röymarks tackling på en AIK-are framför Riddarn igår en av matchens få ljuspunkter

Modano: Du är den obestidige kungen! Jag bugar mig ödmjukt. Har du ingen fanclub man kan gå med i? Du är behållningen med HS just nu. Keep up the good work boyo!!!1

Timrå Icon: Fast det var väl Robinson som tacklade Gynge...?

erathoo: Näää Röya var det väl..? Såg jag så fel...?

Timrå Icon: robinsson var det! :-) klockren tackling, riktigt nice.

« · 1419843