General_Moisio: äh menvafan, vad vill du ha såhär en kvart efter att transferfönstret har stängts? Nubben har garanterat gjort allt vad han förmår. Men visst fan är man besviken bara över hela situationen... truppen förtunnas när det borde vara tvärtom
General_Moisio: Du förstår nog vad jag menar. Men jag tror inte att det är någon fara på taket, så nöjd som Nubben låter i uttalanden om Svoboda så blir det här säkert kanon :)
RocknRolf2: Kommer du ihåg slutspelet ifjol? Jag anser i efterhand att det var fel och låta Kipper stå, en världsmålvakt, det visar han nu, men inte då, hos oss. Kapanen spelade en match i slutspelet, då storspelade han och vann åt oss. Men såklart, jag är helt övertygad om att Svoboda kommer spela till sig förstaplatsen direkt, något annat skulle vara ett skräck-scenario. Nubben har inte råd att misslyckas en gång till.
RocknRolf2: Om dom kunde spela mot alla lag som dom gör mot topplagen skulle slutspelet vara självklart! Det är bara att vänta och se. Jag tror det går vägen. Ingen kvalserie och slutspel nästa!!!!
Sjöström: jo, synd bara att dem inte visat det under de första 60%:en av serien. Trenden har snarare varit att laget blivit sämre och sämre...
Positivt att vi slipper Oksa nu i alla fall. Nubbens snack till media om att det är tre målvakter som nu konkurrerar i Timrå är bara spel för galleriet. Svoboda är det självklara alternativet.
Ja det är ju fredag kväll, eller lördag morgon, vet inte om wäb-mästarn är in action denna tidpunkt. Har inte hittat ngt av intresse på övriga lags hemsidor heller. Bara att avvakta morgon-dagen.
Satan vad trist. En grym besvikelse, såvida inte Svoboda styr upp detta rejält så är kvalserien fullt möjlig. Ingen ersättare till Krykov och därmed har vi fått Sloan in och Krykov ut under säsongens gång. Ett nerköp på en redan tunn trupp. Fyfan!
kalle anka: Jaha, klockan är nu 00.00 och fönstret är stängt. Bara att hoppas att morgondagens tiding har några trevliga nyheter att förtälja. Jag är ändå övertygad om att Timrå gjorde den absolut bästa värvningen den här gången i Svoboda. Men som sagt, tidningen i morgon...
Per HApps: Ja, Nubben har nog legat i - och gjort så gott han kunnat. Han har i allafall lyckats ro i land en Tjeckisk landslagsmålis - det tycker jag är otroligt positivt. Har han sedan misslyckats med att träffa rätt med en forwardsförstärkning, skall han inte hängas för det. Det tycks ju ingen annan sportchef i Sverige heller ha lyckats med...
Sjöström: Nubben kommer nog att sätta sig med en Virre och några bira kl.00.00 för att varva ner från 25.000 rpm till behagligare 50 rpm efter en hektisk vecka. Tycker att han har ett bra facit så här långt med en klassmålis.
Kevin O Shea:Städerskan har nog kommit åt sladdhärvan till Faxen hos Nubben när hon svabbade bakom skrivbordet!haha...satan i gatan allt går åt helvete!Nubben kolla sladden nu!!
Kerstin_k: tror nog att vi får vänta till morgondagens tidning ändå... Hur stor chansen är, är ju svår att bedöma. Men jag tror på ett eller två namn ändå.
Vet inte vad det står här, men kan väl knappast vara ngn antydan om Benda.
19 kol chybí do konce základní části Tipsport extraligy. Krátká reprezentační přestávka je příležitostí k malému ohlédnutí.
Tabulku trochu znehodnocuje nestejnoměrný počet odehraných zápasů jednotlivých týmů, přesto má v polovině třetí čtvrtiny už značnou vypovídací hodnotu. ...
Jan Benda, současný nejproduktivnější hráč HC Chemopetrol. Za 10 branek a 16 asistencí mu v kanadském bodování soutěže po 33. kole patří 8. místo.
Kerstin_k: Det är kört. Svoboda kommer säkra upp bakåt. Men framåt blir det väl lika harmlöst som tidigare. Finns ju faktiskt ingenting som talar för att den trenden ska brytas.
Kevin O Shea: Ohh, det vore ju så underbart skönt med ytterligare nyförvärv. En forward skulle ju smaka räkmacka! Men hur stor är oddsen? Mindre än en kvart kvar nu...
Nog för att gillar SCA arena, men sanningen är väl att den har spelat ut sin roll! Den andas hockey och kan bygga upp en helt fantastisk stämning! Men för alla sponsorer och andra rika knösar behövs det en fjantig evenemangsarena. ... | Läs mer