Redigerad kommentar
lincoln: På torsdag ska jag se Djurgården-Timrå. Min biljett kostar 330 spänn. Vi har en seger på de åtta senaste. Vi är alltid leprasjukt dåliga mot DIF borta sedan flera år. Djurgården har klättrat uppått stadigt de senaste två månaderna. Djurgården har "järnkaminernas dag" med 3000 klackbiljetter sålda och bortasektionen överlåten till "aktiv sittplats".
Nu vänder vi det här.
*hahahahahahaaaaahahahaaaaahaha...* *host* *hahahhaaaaa* *host, host**aaaaaarrrggghhhh*
För att lindra plågan går jag med en leksing. Man måste hitta rätt kontrastvätska bara så man vet att man har det bra.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Va fan ska han ta Emil Lundberg till Timrå, är det Linkans ESS som han suttit hemma på Alnön o sugit på. Nu får Timrå spela några matcher till med ett halvt lag, ett lag som skulle idag få storstryk av Kovland.
Ibland har jag varit upprörd efter en match när Timrå torskat. nu har jag inte ens sett matcher o det var länge sen. Men va fan kan man få bete sig hur som helst?
Jag skulle inte vilja vara i Perras kläder idag, nu börjar kritiken riktas mot honom oxå.
Det ifrågasätts varför Kim spelar PP, ja det kan man undra. Men vem skulle han sätta in istället? Idag finns det inte många spelare som skulle göra det jobbet så mycket bättre. Stackars Timrå!!
Och nu så han in med Emil Lundberg för att få ordning på saker o ting!?
Vilket otroligt skämt