1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599827 inlägg · 6212 ämnen

Presskonferens

Sv: Presskonferens
Per HApps: För några år sedan var ordet.

Per HApps: Tänk om man fick uppleva samma sak kommande säsong, tex i Globen. Ber till gud att vi får en lördagsmatch i Stockholm. Då måste det satsas.

Per HApps: På den tiden hade man 2 val: Små inhopp radiosporten eller supporterbuss. Idag är dte lite annorlunda och det finns betydligt mer möjligheteratt följa Timrås matcher. Både på gott och ont.

Per HApps: Nu när den nya sportbaren kommer finnas så borde väl det rimligtvis kunna bli ett tillhåll får många supportrar innan match? Likt de flesta lag i fotboll så samlas man på en sådan och beger sig sen upp på läktaren.

Frella: Ja tror nästan vi måste lagstifta om det...

willysson: Jo man tycker nästan det, kanske även det tysta folket går att få fart på på det viset...

Frella: Är övertygad om att fler kommer våga skrika nästa år..:)

Knylan:
VArför inte jobba på en tågresa till Gävle nästa säsong?

Jag har bara en kommentar till skisserna:

SER FÖRBANNAT SCHYSST UT!!!!!!

Va fan spelar detaljerna för roll. Vi får efter resurserna en kanonfin hall, vad jag kan se. Vi behåller lite av "ladanostalgin" men i upphottad arenaform ala rödvit dynamit!

Sportbar, lite loger där vi kan låsa in slipsnissar så att man slipper se dom samt ståplats kvar på ena korten. Detta dessutom inom rimliga ekonomiska gränser.

Bara nu den avgörande SM-finalmatchen blir på hemmaplan...

lincoln: Nu finns det nya bilder till beskådande!!

Nya västra så är på väg att bli klassisk mark. Man kommer onekligen att se bra i alla fall.

Petriläinens svar dröjer, kanske ända till efter sommaren. Men han säger att en lösning med Timrå är nära.

Se dagbadet.nu

...och här kommer en länk dit...

Var kommer ryktena om Mattias Timander till Timrå ifrån? Har hört det från en mängd olika håll.

rådbjer: Han är en av många som varit på försäsongsträning med TIK-killarna. Kanske inte nu i år. Men han känner många i gänget.
Därför en ganska rimlig gissning.

rådbjer: Timander har ett år kvar på sitt kontrakt.

ModoAnte: Jag visste väl att det var ett illvilligt rykte.

Här kommer en bild ifrån hallens utseende just nu. Detta är Östra sidan, alltså ut mot parkeringen.

Är det bara jag som läst detta idag eftersom det verkar vara så tyst :)) se länk

Älska Timrå IK

wesse: Men det är ju inte klart ännu.. återstår väl en liten och obetydlig del som en namnteckning..
Nog bäst att inte jubla så högt innan....=)

« · 279956