1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599829 inlägg · 6212 ämnen

Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ett annat tidningsbud i natt (en brud). Som uppenbarligen trycker ner ST ända ner till hallgolvet. I alla fall på min våning (kanske efter påtryckning från grannarna). Men jag hade likväl planerat att slå till på en annan våning denna natt. Och så fick det bli. Våningen ovanför. En lång jävla korridor mellan husdel A och B. Dessvärre samma sak där. Dock fanns en enda jävla ST som var för dåligt nedstucken. DJ Hemp slängde snabbt fram sina "grabbing hands", skrek "suckers" och försvann hemåt illa kvickt. Som en på nedgång hemlig agent på ett mer eller mindre meningslöst uppdrag...

Vad fann jag?

ST NEWSREELS !!!1

EN RÖVARE SOM GICK HEM

Äntligen vann TIK i Ängelholm

Anton Axelsson tog en rövare och den sköna chansningen gick hem.
Därför bröt Timrå äntligen förbannelsen i Ängelholm och besegrade Rögle. Låt vara efter förlängning.
- Det här var den kick vi behövde i jakten på en slutspelsplats, sade Axelsson efter 4-3-vinsten.

"CHALLES" KOMMENTAR

Jag är väldigt nöjd med utflykten till Jönköping och Ängelholm. Spelarna har visat att de inser att varje match nu är av slutspelskaraktär.

BETYG 5 OCH BÄST PÅ ISEN

Daniel Corso. "Klurig, finurlig, påhittig. Hans spel låg en nivå högre än övriga spelares."

Så mycket för den insatsen. Nästa gång lär tillslaget ske på ännu en annan våning. Fast nu väntar å andra sidan ett OS-uppehåll utan TIK-matcher. Därmed minskar mitt intresse för utryckningar som dessa...

NEXT

TIK - SSK. Jag är på plats!

DJ Hemp: varför snor du någons tidning och sedan skriver av det när du bara kan länka :)

st.nu/sport/timraik/1.1789444

st.nu/sport/timraik/1.1789428

...aldrig förstått mig på onödigt arbete ;-)

dr-nix:  Challe "Det kanske blir annan pimpling oxå hehehe"

Angående pimpelfisketävlingen dom ska på nästa vecka.

Ojoj nu kommer drevet va i full gång snart, dom skulle väl aldrig dricka starkt? :-P

Redigerad kommentar

DJ Hemp: "The grabbing hands
Grab all they can
All for themselves
After all

It´s a competitive world
Everything counts in large amounts"

mikenomad: Now you talk. Jag såg dem igen i Scandinavium förra veckan. De levererar alltid. Världens bästa band ever! Dave for president!

Berglund: Så här i efterhand kan man bara konstatera att Axelssons avslut höll NHL-klass. Ganska chockartat att just han lyckades sätta en sån där handledare. Vanligtvis går dom över. Men det var förjävla roligt för Axelsson!

Nyllets mål var inte fy skam det heller.

Kerstin_k: Axie måste bli bänkad i morgon. Man får inte vara ute och glida i mittzon på det där viset när man är en man kort.       :)

T T: Jävligt oansvarigt. Tänk om han gått bort sig!!!1

T T: Mer seriöst skulle jag gärna se Axelsson med Piros och Meunier istället för Pärssinen. Men jag antar att Pärssinen skulle sänka fjärdeformationen helt med tanke på den motivation han då skulle visa upp.

Vafan har HS blivit synthpopforum? =o)

Frella:

Varför får inte Kirill chansen?

The Fat Bastard: Ja han har sett betydligt piggare ut än dom flesta dom få byten han varit inne......

Simmalugnt:
Hemska tanke, var själv på Thåström på Annexet i fredags, inga syntfrillor i sikte :)

Per HApps: Thåström är bra skit. Energi, tungt och mörkt!

Ambroo: Är du på plats i sporthallen på lördag?

mikenomad: Det är sånt där som kallas för en retorisk fråga va?

T T: Men seriöst, det gör dom väl inte va? Inte vill dom förstöra min stora dag...visst vinner dom?

Dom kan väl inte göra mig besviken när jag fyller år?!

mikenomad: Självklart!

mikenomad:

Grattis till dina, ???, Har fyllt hår på "Lill-virren" än?

Jag saknar en spelare i dessa tider, Kent Mandrerville, skulle haft ett par såna nu.

Klart som fan att det blir tre pinnar, om dom krigar på dvs.

SSK kommer inte att lägga sig ner och dö FÖRE matchen, men efter om dom torskar kan dom få dö en smula för då är KS säkrad för deras del.

liston: Har fyllt hår på "Lill-virren", blivit grå på "Lill-virren" och börjar nu tappa hår på "Lill-virren"....

"Det har konstaterats att Elias Granath åkte på en hjärnskakning mot HV71 och han kommer inte till spel."

Tyckte det såg ut som en hjärnskakning när man såg hur han agerade när situationen hände i HV71-matchen. Men det är bara en match till så det borde gå bra ändå.

Ambroo: Bra skit!

« · 1236611