Rallarn: Faan vad dåliga vi är. Så jävla besviken ä. Sitta här och hoppas varenda match. Få lite hopp och sen skit! Bra lag sätter sina chanser. Dåliga lag har aldrig tur.
Sputnik: Lodin och/eller Alvarez skulle man ha ställt utanför laget snarast. Upp på läktarna med dom. Blir det inga konsekvenser av att vara helt värdelös på isen så känner nog resten av laget att det inte spelar så stor roll vad man gör heller.
MEN ASSÅ HUR I HELVETE SLÄPPER VI IN FYRA RAKA MÅL, hur jävla dålig är vi. jag blir så in åt helvete less på denna helvetes säsongen. Vi ja. ju inte ta ett jävla poäng
Spräng bort hela jävla Ängelholm asså, de här utvecklingsstörda idioterna på läktaren kan väl vara nöjda med att få matchen gratis och att aldrig ha domsluten mot sig redan..
roger_sundsvall: Oj-oj-oj vilken trött förening! Men bra med en till förlust bara det leder till förändringar i både trupp och ledarskap. Magiskt dåligt betyg till klubben. Gräv fram gubben nu,dags att sälja spelbutiken.
The great one: Klart han får göra en dålig match. Det här är förhoppnings den. Jag säger inte att vi ska skeppa honom till Björklöven. Edit: Han reparerade sitt misstag som en härförare bör.
Hur många matcher kan vi leva på att andra lag går ned sig som t.ex Malmö? Förr eller senare börjar de plocka poäng medans vi står och stampar med samma spel som vi haft hela säsongen. Tar Malmö 1/2 segrar nu i matcherna de har försprång på oss är avståndet 7 poäng upp, vill det sig illa är det 10 poäng.
roger_sundsvall: Per Svensson, den enda jäveln i hela laget med b*lle. Direkt efter målet skulle han bara ha hoppat in i båset och kastat Freddan ut på isen och bara vrålat ”DET ÄR JAG SOM ÄR KAPTEN PÅ DEN HÄR BÅTEN”.
Angående nubben: hoppas verkligen föreningen går vidare. Rullar vi på fortsatt med El Nubbo cementerar vi bara känslan av att här i Timrå, här är vi nöjda och rullar på som om det vore 2004 igen.
Treårskontrakten på Lilja och Westy är ... | Läs mer