{297}: Ja Kapanen ett lyckat förvärv resten så SKIT totalt snö in på finnar finns för helvete spelare i Kanada USA Tjeck Tysk mm ( kom tillbaka Nubbs ) hi
Labban: Energi. Eller bristen på detta från tränaren. Det är där vi landar. Här måste något ske. Tror inte någon direkt behöver gissa vad jag föreslår.
Bee: VA FAAAN TROR ALLA HÄRINNE ATT DE BEROR PÅ?????? DET ÄR EN SCHISM MELLAN MÅNGA SPELARE OCH ANTE DÄR HAR NI SVARET TRO MIG JAG KAN HOCKEY SOM MODOLÅJDER SÄGER!!!!!!!!!!🇺🇿🇺🇿🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
{9566}: tränarbyte ... Har vi bytt? Att Antes kontrakt går ut i sommar kan ju knappast ha kommit som en blixt från klar himmel..skärpning för i helvete. .mer seriöst agerande än såhär måste man väl ändå kunna begära av samtliga spelare och av Ante.
{9566}: laget har varit på dekis sen MoDo borta i December vilket var innan hela Ante-fadäsen. Tror att det är orelaterat. Sen har ju Ante samma svaghet som han alltid haft - han är helt inkapabel att göra taktiska förändringar mitt i match för att försöka vända en matchbild.
Har vi en seger på 7 nu sedan beskedet? Men jag står bakom Ante, tycker det är spelarna som bör skämmas och som viker ned sig fullständigt för klubben. Spelare som tjänar en årslön per månad kan inte kriga bättre än så här alltså.
Labban: en sak är säker de är inte Ante eller Kapanen som inte försöker spela hockey. Allt är de överbetalda primadonnornas fel. Jävla dagis enhet. Spela med j20 istället eller u16 kan ju fan inte bli sämre.
Olli Nomadinen : om vi överlever denna säsong så borde man omgående sparka Kapanen. Det här finska experimentet som Timrå antagit var ett riskabelt företag från första början och det har utvecklat sig till ett jäkla debacle.
Det är svårt att ta Timrå IK seriöst just nu, hela klubben är en stor jävla cirkus. Allt från värvningar, hur man bygger lagdelarna, hur man sköter intern kommunikation till hur spelarna uppträder.
Läktarproffset: bara vi rullar på lite till så sätter sig spelet ska du se :) bara fortsätt köra, onödigt att agera och förstöra vad som funkar så fint
Andersson: De har inte velat spela på länge. Men jag ger mig fan på att det inte tar emot att kvittera ut lönechecken. Jävla primadonnesopor. Håller med Modano till 100% ang det här laget
Hedström i båset hade inte känns helt fel.