Tycho: Ok, tack. Det lilla jag har läst så verkar det som det har förekommit en hel del heta känslor. Eller är det massmedialt försök att trissa upp stämningen? I våran semifinalserie saknas nerven, kampen och hettan. Men det beror väl på att FBK-spelarna inte hinner med...
Fysisk hockey: Vi bättre i måndags och Hv bättre i onsdags. Vi var väl närmare att skaka dem senast då Backe hade en bättre dag än Liv i måndags. Tror hemmafördelen går i Timråfrördel ikväll och ger 2-1 i matcher.
Ni får skrika lite extra åt mig ikväll, själv sitter jag på bussen på väg mog Timrå vid den tidpunkten så jag lär nog hålla diverse glädjerus för mig själv i den mån det går :)
Sanny och Robban tillbaka helt underbart,det är två jäkla bra slutspelsrävar och krigare dom kan verkligen få med sig dom andra och lyfta dom så dom behövs verkligen.nu har man dom bästa förutsättningarna som dom kan få,så nu gäller det att dom tar chansen och krigar till oss en seger jag tror det allafall,det är nu eller aldrig känns det som.nu har dom pucken på sina egna klubbor vill man vara med och kriga för en finalplats så är det nu det ska ske.
T T: Den teorin köper jag. Men samtidigt tycker jag det vore mer kyla och smartness att inte byta om Axelsson imorrn. Även om han kan gå för fullt så kan man spara honom tills på söndag och ge foten ytterligare någon dag att vila. Då har vi ett sparkapital som vi kan slänga in vid behov i match 4-5 om det behövs.
T T: Ja det låter ju inte helt tokigt det heller. Unfra hur hårt dom kommer matcha Sanny och Robban med tanken på att dom har varit sjuk och skadad ett tag nu.
länken brevid "stenhård kamp utsåld arena" va f*n snackar ALDRIG Kenta nu för?? är han så pressad och feg? nästan så man glömmer att de är han som är första tränare. F.Ö tycker jag de är skit jobbigt att lyssna på Kenta i match Intervju..........
T T: Några sekvenser från matchen som skulle vara kul att kika på bara. Nu ska jag ut på mission impossible och försöka få tag på biljetter till matchen imorgon. Vill ha!
Någon som vet om någon TV-kanal visar en repris av gårdagens match. Ser att Linköping - Färjestad repriseras idag på Canal + men hittar inget om Timråmatchen.
actionleif: Det låter jäkligt märkligt det där. Kan förstå om man blir avvisad pga av fylla, men yttrandefriheten borde väl även gälla i Jönköping och i Kinnarps.
Paddan: Freddan hade inget annat val än att bli kvar hos er.. nobba TIK för pengarna i alplandet,,för att sedan bli blåst på det och modo kvar som enda alternativ ;-) grattis ;-)
Pucken: Nej vi ska inte byta namn till Sundsvall IK men vakna upp och se verkligheten. Vår ”satsning” att etablera oss på övre halvan i SHL har redan strandat. Idén att locka till sig unga talanger är fin men i förlängningen så kommer ... | Läs mer