1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601360 inlägg · 6212 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
Laban: Proffsigt? Vart fan då någonstans? I arslet? Jag litar ju mer på Janne Gunnarsson än vad jag någonsin kommer göra på någon som säger sig företräda HV71. Ni är så äckligt godtyckliga att man bara vill spy. Så länge det gagnar er så spelar ni med annars är ni oskyldiga och frommare än Messias.

Städa upp i egna led och agera kraftfullt mot era interna prooblem innan ni hänger ut andra i pressen.

Ambroo: hitta Forever free med Wasp så skön låt att ladda till hockeyn med

Proffsigt och snabbt agerat av HV71.

Ambroo: Skenheliga bönder med dubbelmoral. Fy fan.

Laban: Utåt ja. Jävla alkisar...

Laban: Den där gropen grävde man igen bra i HV

Hahl Bundy: vi måste få bättre start i afton men laddad är man

Information från HV71

Med anledning av f.d. tennisspelaren och numera sportjournalisten Janne Gunnarssons uttalande i radio gällande David Petrasek och Björn Melin, som uppmärksammats av kvällspressen vill HV71 meddela följande.

- Vi har pratat med de utpekade spelarna och kan konstatera att det som sagts och skrivits är helt felaktigt. Spelarna var inte på plats i Malmö i lördags såsom påståtts. De har inte gjort några felaktigheter och har HV71:s fulla förtroende, säger sportchef Fredrik Stillman.

Spelarna var lediga i onsdags och torsdags. Petrasek och Melin såg kvalseriematchen Malmö-Leksand i onsdags kväll. På fredagen samlades laget igen och tränade samtliga dagar under påsk. Varken Petrasek eller Melin var på plats i Malmö i lördags.

The Case is closed.....

tk75: Jag vad fan ikväll håller vi serven grislätt. Har en skön feeling i kroppen. Vi bara vinner. Så banka den rödvita armén på "Lången" ikväll. Krydda med Groningen i Holland och satsa valfritt belopp. Under hundra kronor är dock inte att rekommendera.

Game, set och match!

Skarin: Jag är tokladdad o fullständigt hög redan nu. TJOOOHOOOOO nu kör vi lall on lall on. Rätt in i kaklet TIMRÅ är dom bästa! RÖD O VIT. LALL ON LALL ON!!!

Var är Småland förresten? På torken?

Uno Gordon: faan borde man byta lag och stad ..
nä jag är bara tik fans till guldet är klart :))

tk75: Railway Saloon i Sundsvall.

tk75: Railway Saloon, hör och häpna.

Generalen: Håller med helt och hållet.

Skarin: var spelar dom :))

tk75: Det vore fantastiskt att vinna i 75:e minuten. Men om så blir fallet missar jag och ett hett gäng Eldkvarn ikväll. Och det vore inte bra ;)

Vinst vid ordinarie tid och kvällen blir fullkomligt lysande. Femstjärnig med andra ord.

Skarin: gud jag vill vara där i kväll . ´men har webradio om inte jag hittar nån som har canal plus

Skarin: De var inget "tryck" i Jerusalmen. måste vara sveriges sämsta fans där nere. Har aldrig varken sett eller hört någon så dålig klack. Mycke fans hade dom men dom hördes ingentind. Och sittplatspubliken var värre än både Mora och Brynäs. PINSAMT är ordet!

En annan viktig detalj, så som jag känner, är publikstödet ikväll. Precis som för spelarna känns ju detta som att det är säsongens viktigaste match så här långt. Därför hoppas jag att klacken och övrig publik är lika bra som mot nolaskogs. Då blir det ett jävla liv och en ljudkuliss som är fantastisk. Klart bättre än "trycket" i Jerusalem.

Nu kör vi!

Skarin: så ja vi vinner i kväll med 3-2 75 min mål av regin :P

Mappe: :))

Hahl Bundy: jadu det kan du fråga dom som säljer sina biljetter inte mig ^^

Hassan: Jajjamänn! Challe har lyckas med att charma hela mediasverige och ikväll tar vi gemensamma krafttag mot de fromma hycklarna.
Krossa Krösa-Maja!!!

Jesus kristus vad nervös jag är. Herregud.

Mappe: Ja... man får väl tro vad man vill. All dålig mediabehandling av HV är bra för TIK. Ikväll kör vi över dom!

tk75: Behöver man ta sig ett järn så vette fan... det kan inte va kul att bara dricka nattvardsvin varje dag...

Mappe: jag har svårt att tror David Petrasek som ass kapten skulle gå ut på krogen i ett slutspel ..

Hassan: Verkar som att någon har drömt alternativt farit med osanning.

Hahl Bundy: En tepåse kanske?!

stoff: Hur kan man vilja sälja sina biljetter? Själv kommer jag att befinna mig Eon full i feber o med div. kamrater i snoken.
Inget kan få mig att missa matchen ikväll jag kommer att vara fullt kurant o vid mina sinnens fulla bruk!

Messiah: ja det finns en annons ute på blocket nu

Jean1: Ja meeen vad är det här?
Vad ska jag då tugga på?

Hahl Bundy: Du vet väl att vindruvor är urindrivande?!

actionleif: Näädå, men det kan ju komma nån utifrån...

Jean1: Jadå o det är ingen risk att jag beter mig som nån go gubbe heller. :)
Jag är skötsam o tuggar vindruvor.

Jean1: Sånt folk finns väl ändå inte i Timrå?

Hahl Bundy: Håll hårt i pissflaskan bara, så ingen sniken tar den för att slurpa i sig slatten och sen panta den!;D

Jean1: Den är väl alltid öppen :) Själv har jag pantat flaskor för att se matchen ikväll, fast jag har 1 tomflaska med mig eftrsom det kan bli svårt att ta sig till muggen o sen komma tillbaks till min eminenta plats, misstänker jag. :)

Hahl Bundy: Ni har inte råd att gå på hockey; eller ens ta er in på O'Learys! Är Domuspuben öppen fortfarande? ;)

Jean1: Fritidsfyllon? Vi som har det som yrke då? :)

Messiah: Bara du tar dig in i hallen så är det ingen match att få tag i ett gäng lediga sittplatser; i baren sitter ett gäng fritidsfyllon som blir kvar där efter första pausen. Det gäller bara att få dom att avslöja vilka sittplatser dom har!;)

Skulle det vara nån som visste vart man kunde få tag i 3 sittplatser så är jag intresserad av att handla dom :) till ikväll alltså

Om det nu stämmer, så verkar de vara en aningen desperata dessa unga herrar. Dra till Malmö, vad kan det vara minst 30 mil, 2 dagar innan viktig match för att kröka. Inte lätt att bo i Jerusalem :)

T T: Dom vågar aldrig stänga av två så viktiga spelare nu.

T T: Dom kommer att stänga av dom........lagomt till försäsongsträningen.

Fysisk hockey: Undrar om inte HV känner sig tvugna att agera här. Minns att Mora stängde av sina bästa spelare för en liknande förseelse.

Hassan: ja ja ja jag ska hålla inne snoret :)

Hahl Bundy: Du tänkte göra en Chronak? ;P

Hahl Bundy: Nej nej! Tänk på Chrunak... en förkylning kan betyda sparken, även för en supporter.

F.ö hur lätt eller svårt är det att ta sig till HV:s bås? Tänkte hosta lite influenser på dom.

Maggan: Dom biljetterna gick fort. Annonsen är ju borttagen. Var det Good Charlottes inställda konsert eller?

« · 1018259 · »