är oerhört imponerad. vi får ett riktigt skitmål mot oss och ligger sedan under i stort sett hela matchen, men vilken vändning! Just nu känns det som om jag skulle kunna göra kullerbyttor ner till jönköping.
Och snälla ingen mer marcus vingelborg i den här matchserien..
Otroligt, helvete är helt slut...Timrå bjussar HV på ett mål och bränner hur många chanser och PP som helst i två perioder, Oscars krigar till sig ett mål, finnarna bara lattjar känns det som, sen bara exploderar dom i tredje vips 3-2 till Timrå, och sen slutet finns ju inte, får PP när det bara är drygt två min kvar, kan spela av matchen...vad händer utv och HV får chansen och sätter en puck, trodde fan att den skulle bli godkännd men blir bort dömd...detta finns bara inte på kartan.
Men vilket jävla gäng, ger sig aldrig, bara krigar på, låter inte HV komma fram på chanser i 5/5, dom gör bara mål i PP i princip, grym defensiv. Fan vi tar detta, helt jävla övertygad efter denna match, vi är känns kyligare, dom blir bara frustrerade på småsaker....helvete vad gott det känns.
Det här var årets match, en klassiker och helt underbart att bevittna. Jag var rejält depp efter första perioden, men fan så man kom igång allt eftersom!
Per HApps: Stämmer säkert men då borde det stå det i texten man fick upp ("Pga att Timrås match är så populär har servern kraschat. Försök inte senare utan återkom i morgon...") istället för att det verkade som om det var ett medvetet stopp. Man vet ju hur duktiga IT-killar ibland är på att ha patchningar, service-helger och annat (Tack WM-d... Log... Vadninuheter...) när de inte skall...
kidcox: Jadu... personligen tycker jag att de är bra att backe släpper in skitmålen när vi vinner och inte när de förloras! Han ska inte behöva bli syndabock!
Sjukt vad spännande detta var. Men guuuud så skönt och rättvist. Samtliga utespelare får mer än väl godkänt, överkryssad geting till Backe vi vinber aldrig denna matchserie om han fortsätter att släppa in skitmål
Så in i hel...te skönt, vilket drama, vilken njutning, vilken seger...... Vinnerborg och Jämtin är dom två största muppar i svensk ishockey..... TACK TIMRÅ IK......TACK !!!!!!
kidrock: Skönaste segern nånsin? Aftonbladet ger matchen 5+, expressen ger betyget 2. Jag säger bara Hysénklass! Det är så underbart att vara Tikare!!!
Laban: Gunnarsson hade alltså fel på dag och rätt om person, plats och dryck alltså och anser fortfarande att spelare i HV (som är hans favvolag) minsann inte ska dricka bärs på lokal under slutspelet. Ser inte heller var problemet ligger men är glad för att det är ett.
Vad jag har hört så har hv71 och spelarna kommit fram till att det är sunt förnuft och "frihet under ansvar" som gäller under en hockeysäsong.Nu säger det ju inet att Hv spelarna kan supa skallen av sig kvällen innan match men som i detta fall 4 dagar innan match anser jag vara helt ok.Vidare var det nog berusade men knappast så berusade som "Journalistens" vän vill få det till.
Så mitt svar är:JA man får dricka öl i Hv 71 även under säsong bara det håller sig inom de två ovanstående kriterierna.
Hv spelarna har garanterat druckit bärs MEN det var på Skärtorsdagen och INTE på Påskaftonen som PAJASEN Gunnarsson sa först.Sen ändrar sig och säger att det varSkärtorsdagen och det är en viss skillnad.
Hur trorvärdig är personen/pajasen Gunnarsson när han ändrar sin version hela tiden????
Hv har indirekt inte förnekat att det har druckits öl men man har gått ut officiellt och förnekat att Melin/Petrasek drack alkohol på Påskaftonen och det har ju vissat sig vara korrekt då Gunnarsson tog tillbaka sina anklagelser och hänvisade till Skärtorsdagen.
Et tu Brute: Gunnarsson var om jag förstått det rätt inte i radion i egenskap av HV-supporter utan som journalist. Om du ser honom som "anhängare" i första hand förstår jag att han är en judas. Fattar dock inte hur det hänger ihop när du för det första säger att de inte brutit mot någon policy men sen att spelarna inte kan visa sig på stan utan lösnäsa. Är det lösnäsetider så har de utpekade kanske gjort något dumt ändå även om det var ett par dar fel i tiden? Har de inte gjort något alls är det väl bara att skita i allt sammans.
I övrigt tycker jag att du överdriver men är glad om det är sant att HV som lag blir drabbat. Vi behöver den hjälp vi kan få. Tror dock att det här är en betydligt större grej på hockeysnack än i omklädningsrummet jag tror att betydelsen är rätt liten.
Fy fan vad bra kämpat Timrå!!!
härligt grabbar